Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

[X] Försökte bluffa Cyntax med Q hög och när han synar med TPTK vräker han ur sig "Du får ju bara syn av en bättre hand", med en faktiskt ganska seriös ton...
TP:Kc:kicker var det.

Du checkade turn. På rivern bettar du stort, jag tänker... -Niklas vet att jag är tight-weak. Det stora bettet skriker FOLD DÅ JÄVLA CYNTAX!

Hade du bettat 500 kr hade jag uppfattat det som ett värdebet och kanske foldat.

 

Du fick ju syn av en bättre hand ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

TP:Kc:kicker var det.

Du checkade turn. På rivern bettar du stort, jag tänker... -Niklas vet att jag är tight-weak. Det stora bettet skriker FOLD DÅ JÄVLA CYNTAX!

Hade du bettat 500 kr hade jag uppfattat det som ett värdebet och kanske foldat.

 

Du fick ju syn av en bättre hand ;-)

 

världsrekord

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkligen nyfiken på hur man lyckas glida in på CC om man inte har åldern inne / avstängd :) ?

 

Väljer att inte outa det här. Berättade för en del på CC igår hur man gick tillväga och önskar att dom som vet inte heller skriver det här. Det krävs inte nån kärnfysiker för att förstå hur man gör, och tror att alla kan lista ut det om dom bara tänker lite. Man måste vara 2 personer för att utföra det, och den ena måste vara/bli medlem är det enda jag säger. Man kan även få in folk gratis på detta sätt. Det är dock inte kassaskåpssäkert och man kan misslyckas. Beror lite på hur "vakna" vakterna/receptionisterna är. Sköter man det snyggt ska det inte vara några problem. Hursomhelst rätt sjukt att det faktiskt är möjligt. Inte bra imo...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Breakin' the law, breakin' the law

 

Sjuk kriminell vändning på dagboken :P

 

Mårten roundhousar folk då och då, han slår även tjejer. Niklas smugglar in degens på CC och Sören smugglas in. Emil finansierar grupper som slår och hatar utlänningar. Johan har säkert inte heller rent mjöl i påsen.

 

Lämnar kvar blatten som är clean.

 

Ska på födelsedagsfest så missar epicutgången fondkdbfosnd

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

cain e som en mindre, yngre och sämre brock. dessutom har han inte mött någon riktig HW än.

 

diego e svinbra och kommer från två torskar. det som händer då, är att brottare börjar brottas istället för att slåss. paulo thiago e så jävla dålig, särskilt på brottning. kommer va gg no re 30-27 blä blä blä

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...