Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Jag vill inflika att jag var på CC Sthlm i fredags, spanade efter Office-gänget men såg ingen. Hörde dock en kille vid bordet snacka skit om Izy. I vilket fall, väldigt besviken!

 

Varit på CC exakt 4 ggr senaste 3 månaderna. FriSoren har inte varit där övht eftersom han är avstängd. Tror Shahin, IRLsucks, Sexyterran och Izys totala besök senaste året går att räkna på två händer.Berätta mer om Izy skitsnacket :)

 

Bokade precis resa till Toronto. Jag och Martinnuts ska hälsa på min syster som studerar där i ett halvår. Vi åker 22:a November och är borta i en vecka. Vi ska gå på både hockey och basket. Maple Leafs-Senators och Raptors-Philly. Tror nog att det blir ganska så sjukt. Vansinnigt taggad...

 

Dagens grej är att Dilba ställer upp i Melodifestivalen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fan va gränslös du e.. och färgglad

 

På tal om gränslös så har jag precis budat på Tintin i Tibet och Zelda på tradera...

 

På tal om färglad. Har obv börjat med lite nyttigare vanor, och en av mina främsta laster är coladrickandet. Har nu gett upp det och ska byta till mindre sockrig läsk. PK dricker cola light medans sexyterran dricker cola zero. Vad är skillnaden, och vilket är att föredra? Sexyterran påstår att Zero låter coolare...

 

Mvh,

Koffein89

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ryktet säger väl att för få killar "vågade" dricka light då det ansågs tjejigt, därför lanserade dom zero så att även killarna ska få dricka sockerfri läsk och fortfarande behålla sin manlighet.

 

hehe jepp.. hört samma :mrgreen: grymt att det fungerar också.

 

btw.. någon som läst eller hört något mer om det som hände i new york,13 oktober :-P? riktigt sick ju? eller är det inte det? jag såg videoklippen igår och finns video på en shonne som sagt att ufos kommer att uppenbara sig den dagen

 

hursom så är det ju sick... några av videklippen är bara sjukare än vad man sett tidigare.. folk som stannar upp mitt i gatorna och pekar uppåt.. fox har rapporterat om det och intervjuat olika människor.

 

hehe sen säger dom att det är ballonger.. shiieet.. dom kanske trodde dagens människor är lika primitiva och osmarta får som pre-internettider.

 

aja ska bli intressant att se vad som händer

 

 

förlåt s89

 

np

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ryktet säger väl att för få killar "vågade" dricka light då det ansågs tjejigt, därför lanserade dom zero så att även killarna ska få dricka sockerfri läsk och fortfarande behålla sin manlighet.

 

Stämmer.

 

Smakar annorlunda oxå:-)

 

edit: stod till o med om det i min marknadsföringsbok

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...