Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

niklas, går pokern så dåligt?

 

mtp att du måste scamma dina irls liksom ;-)

 

Sen när blev emil, mårten och sören IRLs? Emil har tydligen klargjort för oss alla att vi är onlinevänner. Inget annat. FriSorens första försöka att ta sig in på CC sket sig. Vi ska göra ett nytt snart. Tror vi har knäckt systemet nu. återkommer med info...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

haha läste det här precis på poker.se.. ken var riktigt skön :mrgreen:

 

fick en massa tips om bloggen och att jag ska skriva kortare.. ska jobba på det. ty ken:mrgreen:

 

Shahin Baharan gjorde en inhopp på bordet där Oscar Kroon och Ken Lennáard sitter och citerade hela inledningen till Pokerlandet. Oscar och Ken skrattar i kör när Shahin berättar i sin bästa berättarröstimitation. När han säger "Mr Poker verkar förföljd av otur" brister Ken ut i världens gapskratt och börjar sedan berätta anekdoter om händer från det årets WSOP.

 

gl alla som gick vidare till dag 2!

 

gn

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det kuken man ser där? Är den tre meter?

 

En meter räcker ju...

 

 

Igår var sjukt på så många sätt och vis...

 

[X] Fixade in FriSoren på CC trots att han är bannad, genom ett vattentätt trick som jag är rätt nöjd med att jag lyckades klura ut på egen hand...

[X] Fick ta på Sumpasskärpet...

[X] Fick träffa världseliten i form av Sumpas, Gretko och Mendieta, och en hel drös med andra legender...

[X] Fick ett ganska standard köpstopp i baren, tillsammans med resten av pf...

[X] Försökte bluffa Cyntax med Q hög och när han synar med TPTK vräker han ur sig "Du får ju bara syn av en bättre hand", med en faktiskt ganska seriös ton...

[X] Fick höra att Martinnuts blev bombhotad i Hammarby Sjöstad...

[X] Fick skicka en hälsning till KungKroons mammas son...

[X] Fick se Izy plussa...

[X] Fick äta gyros med shahin89...

[X] Fick träffa Being Ramz utan Loboutinskor...

 

 

Mvh,

Cosmopol89

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

shahin kan du inte göra så man kan se dina bilder och album och sånt på fb om man har en gemensam vän

 

nej? varför skulle jag göra det för?

 

lite smått i tankarna på att ta bort mina bilder helt från facebook. förstår ej varför jag ska ha dom där då jag inte raggar på tjejer via facebook och det absolut inte gynnar mig på något sätt.

 

tvärtom så finns det bara en massa onödiga fyllebilder.

 

fifan vaknade för någon timma sedan och var lite mindre berusad än då jag gick och la mig... mår bra atm då jag inte nyktrat till helt, men snart kommer det...fyfan vad igår var sjukt. man fick träffa på bubba & gäng, ken lenaard som var askön och schyst... och bäst av allt; Sumpas :mrgreen:

 

gl alla som gått vidare

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nej? varför skulle jag göra det för?

 

lite smått i tankarna på att ta bort mina bilder helt från facebook. förstår ej varför jag ska ha dom där då jag inte raggar på tjejer via facebook och det absolut inte gynnar mig på något sätt.

 

tvärtom så finns det bara en massa onödiga fyllebilder.

 

fifan vaknade för någon timma sedan och var lite mindre berusad än då jag gick och la mig... mår bra atm då jag inte nyktrat till helt, men snart kommer det...fyfan vad igår var sjukt. man fick träffa på bubba & gäng, ken lenaard som var askön och schyst... och bäst av allt; Sumpas :mrgreen:

 

gl alla som gått vidare

 

bytte tillbaka så du e med min profilbild igen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...