Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

WOoooooooooW vilken match!! Och vilken usel gameplan av Brock. Väger man runt 125 biffiga pannor kan man inte rusa in och tokköra sådär, kommer man aldrig orka hur mycket cardio man än kört på sitt träningsläger.

 

Men Cain alltså, fyfan va imponerande. Gillar inte ens honom men bara att erkänna att han har helt fantastiska skills. Så lätt han tog sig upp igen efter att Brock tog ner honom, makalöst. Tyvärr var Brock utmattad redan efter det så det blev väldigt uppenbart att Cain skulle ta det.

 

Jag sa till Shahin igår att Cain skulle vinna på TKO i andra ronden. Jag hade lite fel där :oops:;)

 

 

varför ska Brock stångas så? Han är ju både längre, tyngre och har bättre räckvidd. Varför vill han inte boxas?

Vem är första utmanar till mexikanen nu?

 

Haha, Brocks boxning är ju världssämst. När han möter folk som har brottning nog att stå emot honom ett tag (finns förvisso verkligen inte många) så blir det ju extremt uppenbart hur endimensionell han är. Men han är jätteny till MMA, det verkar folk glömma ofta. Om han har motivation att träna hårt i 2-3 år till även om han inte är mästare så kommer han nog kunna bli riktigt farlig :mrgreen:

 

Nästa man till rakning är Junior Dos Santos. Grym striker men typ ingen brottning. Både Brock och Cain är usla matchups för honom och han kommer inte ha en chans mot Cain.

 

Jag tror Cain kan hålla bältet rätt länge faktiskt. Han har en sån grym kombination av skills i just brottning, boxning och cardio. Får han det jobbigt stående tar han ner motståndaren, trivs han stående håller han det där. Trötta ut honom går inte. Han ser inte lika stark ut som Brock och Shane Carwin men han är nog inte speciellt långt efter ens i styrka såg det ut som.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nice, vad är det för något? Friterad kyckling? Är mitt uppe i en VLCD-kur, och blev löjligt sugen iallafall :-)

 

jajemän, sen även bacon och cheddar. skulle vilja se hur många kalorier en sån innehåller... (googlar vlcd)...

 

lllll comeback på svs?

 

-

 

 

grattis kung kroon! och grattis till andreas som faktistk va en sväng förbi vårt hus på GC och flippade mot emil om det e någon som minns det!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jajemän, sen även bacon och cheddar. skulle vilja se hur många kalorier en sån innehåller... (googlar vlcd)...

 

VLCD = 3 Naturdietshakes om dagen i mitt fall(540 kcal)

product_shake.jpg

 

lllll comeback på svs?

 

Jag valde bara lllllll som nickname utan att veta att det var en pokerspelare på Svs. 7 streck för att 7 är lyckotal typ. Det är iallafall inte jag som spelat poker under det namnet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wow, man ska va BRA jävla tjock och dum för att dieta sådär. Måste vara en levling...

 

 

Nej inte överdrivet tjock. Jag vägde 77 kilo fördelat på 175 cm när jag började. Efter första veckan av VLCDdiet och 10km dagliga promenader vägde jag 71 kilo. Hoppas väga runt 67 kilo efter 2:a veckan, sen är jag nöjd. Jag vet att det inte är någon som helst optimal strategi för att tappa vikt, men det är den taktiken som funkat överlägset bäst och snabbast för mig. Jag prioriterar snabb viktnedgång.

 

Du som ser dig själv lite som en träningsguru kan gärna tipsa mig om ett snabbare sätt för ofarlig viktnedgång. All form av centralstimulantia och liknande är m.a.o uteslutet i det syftet.

 

Nu behöver du inte ge mig någon uppläxning om hur en sund diet ska gå till, eller något annat om näringslära eller liknande. Jag har mycket bättre koll än dig på allt det där.

 

Edit: Dum är jag inte heller kan tilläggas. Slår dig på fingrarna i det oxå Meta. Sry.

 

edit 2: Sorry för OT Office.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej inte överdrivet tjock. Jag vägde 77 kilo fördelat på 175 cm när jag började. Efter första veckan av VLCDdiet och 10km dagliga promenader vägde jag 71 kilo. Hoppas väga runt 67 kilo efter 2:a veckan, sen är jag nöjd. Jag vet att det inte är någon som helst optimal strategi för att tappa vikt, men det är den taktiken som funkat överlägset bäst och snabbast för mig. Jag prioriterar snabb viktnedgång.

 

Du som ser dig själv lite som en träningsguru kan gärna tipsa mig om ett snabbare sätt för ofarlig viktnedgång. All form av centralstimulantia och liknande är m.a.o uteslutet i det syftet.

 

Nu behöver du inte ge mig någon uppläxning om hur en sund diet ska gå till, eller något annat om näringslära eller liknande. Jag har mycket bättre koll än dig på allt det där.

 

Edit: Dum är jag inte heller kan tilläggas. Slår dig på fingrarna i det oxå Meta. Sry.

 

edit 2: Sorry för OT Office.

 

Du slår mig på fingrarna i att vara en mupp iaf, så mycket kan jag redan konstatera. Ser mig inte som någon form av guru för fem öre. Dock beter du dig riktigt pinsamt. Känns som du är någon som blivit bannad och skaffat nytt konto :mrgreen: Eller kanske rentav någon med två konton.

 

Om du inte ljuger om dels din vikt och längd, och dels din "diet", så har du verkligen inte så bra koll som du tror. Herrejösses :rolleyes:

 

Stort lycka till, det lär behövas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du inte ljuger om dels din vikt och längd, och dels din "diet", så har du verkligen inte så bra koll som du tror. Herrejösses :rolleyes:

Jag är utbildad i ämnet, och har fullständig koll på allt som rör näringsfysiologi och liknande. Har bättre koll på detta än någon halvt misslyckad träningsnarkoman som tror sig veta en massa.

 

Stort lycka till, det lär behövas.

Behöver inte några lyckönskingar. Jag vet vad jag vill och är kapabel till.

 

Bara för att jag vädrade tankar(som dessutom fick medhåll) i din dagbok gällande dig och ditt ointressanta skrivande kontra Starfitters behöver du inte jaga mig i tråd på tråd. Man måste väl få vädra tankar och åsikter? Har du så lågt självförtroende att du inte klarar av att höra något nedlåtande, ens från en anonym postare på ett forum?

 

Du är annars ett mycket tacksamt offer för offentlig förnedring och rolig vuxenmobbning, men jag tänker inte sänka mig till den nivån i onödan utan föreslår att vi lägger ner här alternativt fortsätter i PM.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...