Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Har svårt att se Jones komma tillbaka alls, ärligt talat. Han är för dum för att inte hamna i nya skandaler konstant.

 

Han är också ung. Tidigare har det ändå varit snudd på "hyss" han gjort. Om vi ser det ur ett större perspektiv sett till påverkan på karriär och så. Detta är mycket större och har fått enorma konsekvenser redan i form av förlust av bälte och alla sponsorer. Och då har vi inte ens sett vad han får för rättsligt straff, samt om hans fru kommer stanna (vet inte deras deal men att polisen hittade "a shitload of condoms" i hans bil känns inte som något hans fru borde vara nöjd med :D Det kanske blir ett ordentligt uppvaknande för Herr Jones denna gång.

 

Men mtp att han redan kört rattfull och krockat känns det väl inte omöjligt att han får fängelsetid för detta? Det är ju ändå USA liksom :)

 

Jag tror säkert han kommer tillbaka till fighting, men det kan ligga flera år framåt i tiden. Vem vet om han kan hålla samma nivå då.

 

Cool story bro

 

Blir det inte lite som hu mellan namehere och minibiff? Alltså de vinner ju ära å så.

 

Är sånt massivt antiklimax bara. Kanske kommer hypen när matchen närmar sig

 

Don't steal my line

 

Varken Gus eller Cormier är nere på minibiffs nivå ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jo jag håller med om antiklimax. Jones har ju egentligen bara betett sig som alla andra megastjärnor gjort och gör i hans skor, men han var bara så förjävla klantig med det. Dra lite partyknark, sätta på bitches och "njuta av livet", vilket för unga människor är att hänga med innefolket och bete sig odrägligt överlag.

 

Tyson när han var champ? De andra bälteshållarna i UFC? Är inga kårgossar direkt vi pratar om, vad som fick mig att tro att Jones inte var en "sån" innan skandalerna började komma på rullande band är ju att han är från en högpresterande familj med 2 bröder i NFL och grejer och inte någon som kommer från baltimore projects om vi säger så och då är det ju förståeligt att man vill visa att man har lyckats och har mycket homies från gamla tiden som vill festa som i yngre dagar med allt det nu innebär och lite till.

 

Hursomhaver, han fibbade upp och det rejält för han fick ju så jävla många chanser också.

 

Stolpskottsbeteende.

 

Nu kommer i alla fall bältet få passas runt lite grann, det är ju alltid nåt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns såklart en skala. Självklart finns det världsstjärnor som gjort långt värre saker med men att köra bil hög, krocka med en annan bil och kvadda till det ordentligt, springa därifrån, springa tillbaka för att hämta "en bunte sedlar" och sen springa därifrån igen är ordentligt mycket värre än att ta lite koks på en fest imo.

 

Jag tror faktiskt på Gustafsson mot Cormier. Trodde inte på Gustafsson mot Rumble så jag anser mig objektiv trots mitt fanboyande :) Tycker detta är en mycket bättre matchup för Gus. Frågan är om han jobbat tillräckligt mycket på sitt försvar stående för att slå Rumble vid returmöte.

 

Tror ingen under dessa tre grabbar på rankingen har en chans mot någon av dem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja, hence "klanta till det".

 

ja det är lite sax påse sten mellan dessa tre, gustafsson tror jag också slår courmier, och rumble slår gustafsson, och sedan tror jag det faktiskt vid en eventuell rematch är rätt tight mellan rumble och courmier.

 

skulle vi köra en pokersimulation på det hela så tror jag dock rumble är den som skulle bagga flest vinster, jag tycker bara han är mest solid. Men "time will tell" LOL SAMPLESIZE tho

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

According to a 2014 paper by Sarah Mummah et al. who tested this myth in 16 adults with self-reported lactose intolerance and lactose malabsorption confirmed by hydrogen (H2) breath testing, "raw milk fail to reduce lactose malabsorption or lactose intolerance symptoms compared with pasteurized milk among adults positive for lactose malabsorption." (Mummah. 2014) The "raw milk can be consumed by anyone" anecdote does thus belong to the realms of scientifically unwarranted die-hard bro-science.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

According to a 2014 paper by Sarah Mummah et al. who tested this myth in 16 adults with self-reported lactose intolerance and lactose malabsorption confirmed by hydrogen (H2) breath testing, "raw milk fail to reduce lactose malabsorption or lactose intolerance symptoms compared with pasteurized milk among adults positive for lactose malabsorption." (Mummah. 2014) The "raw milk can be consumed by anyone" anecdote does thus belong to the realms of scientifically unwarranted die-hard bro-science.

 

Eeeh vaaa?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Behöver ju inte gymma för att det ska kännas rejält :D

 

Nä men jag har rätt kass tolerans för det faktiskt och är inget jättefan av känslan om jag inte är på gymmet. Har insett på gamla dagar att RBV varit en väldigt stor del av mina minnesluckor på fyllan :mrgreen:

 

du ÄR hög :)

 

Hehe jo du har fan rätt, jag uttryckte mig lite klantigt :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fox News sätter alltid huvudet på spiken! :mrgreen:

 

We’re just trying to think about the ramifications, when a precedent is set, what it means down the road, right?

 

So, suppose three people say “We want to be a marriage. We’re three people and we love each other and we want to be a marriage. What’s to prevent that under this?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Du menar att du sitter och vrålar som ett blockmongo på gymmet?

 

Exakt! Låga vikter med eftersom det är allt min späda kropp klarar. Fast jag har fortfarande inte kunnat släppa mina wannabe bodybuilder-tendenser så jag skriker fortfarande LÄTTVIIIKT och JORDNÖÖTTEEEEEEEEEEERR. Har dessutom ett lätt utvecklingsstört utseende när jag har mina glasögon på mig :mrgreen:

 

Förutsätter att det var en retorisk fråga. :)

 

;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...