Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

ufc är scroll (= methy kan du ge cliffs på deflategate och vad som sker i nfl just nu? Inte sett en match på flera år men verkar ju hända en del atm

 

Imo känns det lite fjantigt. Domarna har tydligen testat bollarna och godkänt dem. Det är möjligt någon stått vid sidan och släppt ut lite luft i smyg under match men det känns rätt osannolikt. Självklart har media låtit fysiker uttala sig :mrgreen: Knappt någon mätbar effekt ens på den lilla minskning av tryck det varit.

 

Annars händer det väl inte så mycket. Ju mer man diggar att kolla på NFL desto jobbigare blir det att säsongen är så löjligt kort.

 

Jag sade Patriots som vinnare för ganska längesen (ungefär när THE GRONK, min personliga favoritspelare utanför Eagles, började dominera och hela laget lyftes) så jag har såklart ingen anledning att ändra mig nu. Dock trodde jag ju Broncos skulle ta hem Superbowl förra året och dem blev rätt jävla slaktade :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag sade Patriots som vinnare för ganska längesen (ungefär när THE GRONK, min personliga favoritspelare utanför Eagles, började dominera och hela laget lyftes) så jag har såklart ingen anledning att ändra mig nu. Dock trodde jag ju Broncos skulle ta hem Superbowl förra året och dem blev rätt jävla slaktade :oops:

 

Weee

 

Nå, hur känns lägenheten?

 

Fick till planlösningen mycket bättre än väntat så det känns inte lika trångt som jag var rädd för. Dock var skicket lite sådär så jag får nog sova några nätter i HBG nästa vecka medan dem målar om men det kan det ju vara värt för att få den fräsch.

 

Det största problemet är kokvrån och liten kyl/frys. Jag gillar att laga mycket mat men det kommer nog kännas rätt omotiverande ett tag innan man vant sig vid liten yta och mycket pill. Bristen på skafferi kan enbart lösas genom att...köpa ett skafferi.

 

Överlag kommer det nog kännas positivt så fort jag blivit helt frisk från min förkylning/feber med brutal hosta. Det var inte världens roligaste att flytta när man är rejält sjuk :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den värsta tentaångesten i mitt liv resulterade i 55 av 60 på ena tentan och 80 av 85 på andra 8-)

 

 

 

Från att exakt allt som kunnat gå åt helvete har gått åt helvete och mer därtill i ett antal låååånga och plågsamma år har mitt liv förändrats radikalt på senare tid. Det började väl med att jag fick lägenheten nära Högskolan i Halmstad och sen har jag sprungit så löjligt bra IRL att jag ibland skrattar till för att det är så sjukt. Det har varje vecka hänt minst 2 positiva saker. Snacka om att jag inte ångrar för en sekund att jag började plugga :-)

 

Min personliga utvecklingskurva pekar också nästan rakt uppåt. Tar på mig massa ansvar, styr upp aktiviteter osv. Är lagkapten för ett klasslag i en inomhusfotbollsserie som jag hoppas och tror blir sjukt kul :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den värsta tentaångesten i mitt liv resulterade i 55 av 60 på ena tentan och 80 av 85 på andra 8-)

 

 

 

Från att exakt allt som kunnat gå åt helvete har gått åt helvete och mer därtill i ett antal låååånga och plågsamma år har mitt liv förändrats radikalt på senare tid. Det började väl med att jag fick lägenheten nära Högskolan i Halmstad och sen har jag sprungit så löjligt bra IRL att jag ibland skrattar till för att det är så sjukt. Det har varje vecka hänt minst 2 positiva saker. Snacka om att jag inte ångrar för en sekund att jag började plugga :-)

 

Min personliga utvecklingskurva pekar också nästan rakt uppåt. Tar på mig massa ansvar, styr upp aktiviteter osv. Är lagkapten för ett klasslag i en inomhusfotbollsserie som jag hoppas och tror blir sjukt kul :-D

 

much love!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara den här veckan har jag fått min lägenhet målad och mycket finare samt varit på en jättetrevlig förstadate med en dam från norrland ikväll. Imorrn kommer morsan+man upp för att ge mig min födelsedagspresent i förtid (lite möbler jag valt till min lägenhet) samt hjälpa mig få upp tavlor osv.

 

Att mitt klasslag fick spö med 7-2 i debuten i studentserien bryr jag mig inte ens om :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara den här veckan har jag fått min lägenhet målad och mycket finare samt varit på en jättetrevlig förstadate med en dam från norrland ikväll. Imorrn kommer morsan+man upp för att ge mig min födelsedagspresent i förtid (lite möbler jag valt till min lägenhet) samt hjälpa mig få upp tavlor osv.

 

Att mitt klasslag fick spö med 7-2 i debuten i studentserien bryr jag mig inte ens om :mrgreen:

 

vem är du och vad har du gjort med min vän!?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...