TGrinder Postad 25 Januari , 2015 Rapport Share Postad 25 Januari , 2015 Från i maj, men ändå... Jones gick ingen match igår fyi. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gooner Postad 25 Januari , 2015 Rapport Share Postad 25 Januari , 2015 Det känner han nog till. Tror detta svider mer än om han åkt på något liknande mot Jones. Mot Jones räknade jag mer eller mindre ut honom, medans jag höll honom som stor favorit här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 25 Januari , 2015 Rapport Share Postad 25 Januari , 2015 Så vad har Jones med matchen igår mot "Rumble" att göra? Visserligen bakis från gårdagens gala men hänger inte med asså.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gooner Postad 25 Januari , 2015 Rapport Share Postad 25 Januari , 2015 Det får han svara på själv, men jag tolkade det som att hans oro för antiklimax istället slog in denna gång. (eller ja. rematchen mot Jones blev ju aldrig av. jag syftade på deras första match, men poängen kvarstår väl!) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 25 Januari , 2015 Rapport Share Postad 25 Januari , 2015 jag tolkade det som att hans oro för antiklimax istället slog in denna gång Ja, precis. Hade varit sjukt antiklimax om Jonas knockat Alex första ronden i somras. Nu hände det i går mot Rumble i stället. Trodde det var ganska uppenbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 25 Januari , 2015 Rapport Share Postad 25 Januari , 2015 Det får han svara på själv, men jag tolkade det som att hans oro för antiklimax istället slog in denna gång. (eller ja. rematchen mot Jones blev ju aldrig av. jag syftade på deras första match, men poängen kvarstår väl!) Tack Gooner för att du klargjorde detta! (: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 26 Januari , 2015 Rapport Share Postad 26 Januari , 2015 ufc är scroll (= methy kan du ge cliffs på deflategate och vad som sker i nfl just nu? Inte sett en match på flera år men verkar ju hända en del atm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 26 Januari , 2015 Författare Rapport Share Postad 26 Januari , 2015 ufc är scroll (= methy kan du ge cliffs på deflategate och vad som sker i nfl just nu? Inte sett en match på flera år men verkar ju hända en del atm Imo känns det lite fjantigt. Domarna har tydligen testat bollarna och godkänt dem. Det är möjligt någon stått vid sidan och släppt ut lite luft i smyg under match men det känns rätt osannolikt. Självklart har media låtit fysiker uttala sig Knappt någon mätbar effekt ens på den lilla minskning av tryck det varit. Annars händer det väl inte så mycket. Ju mer man diggar att kolla på NFL desto jobbigare blir det att säsongen är så löjligt kort. Jag sade Patriots som vinnare för ganska längesen (ungefär när THE GRONK, min personliga favoritspelare utanför Eagles, började dominera och hela laget lyftes) så jag har såklart ingen anledning att ändra mig nu. Dock trodde jag ju Broncos skulle ta hem Superbowl förra året och dem blev rätt jävla slaktade Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 2 Februari , 2015 Rapport Share Postad 2 Februari , 2015 Nå, hur känns lägenheten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 3 Februari , 2015 Författare Rapport Share Postad 3 Februari , 2015 Jag sade Patriots som vinnare för ganska längesen (ungefär när THE GRONK, min personliga favoritspelare utanför Eagles, började dominera och hela laget lyftes) så jag har såklart ingen anledning att ändra mig nu. Dock trodde jag ju Broncos skulle ta hem Superbowl förra året och dem blev rätt jävla slaktade Weee Nå, hur känns lägenheten? Fick till planlösningen mycket bättre än väntat så det känns inte lika trångt som jag var rädd för. Dock var skicket lite sådär så jag får nog sova några nätter i HBG nästa vecka medan dem målar om men det kan det ju vara värt för att få den fräsch. Det största problemet är kokvrån och liten kyl/frys. Jag gillar att laga mycket mat men det kommer nog kännas rätt omotiverande ett tag innan man vant sig vid liten yta och mycket pill. Bristen på skafferi kan enbart lösas genom att...köpa ett skafferi. Överlag kommer det nog kännas positivt så fort jag blivit helt frisk från min förkylning/feber med brutal hosta. Det var inte världens roligaste att flytta när man är rejält sjuk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 4 Februari , 2015 Författare Rapport Share Postad 4 Februari , 2015 Hahaha skönt rekord i UFC. Första gången ena fightern i main event åkte fast för roids och andra fightern för tha reefer :mrgreen: :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 10 Februari , 2015 Rapport Share Postad 10 Februari , 2015 Body builders vs antal dagar i en vecka: http://www.deathandtaxesmag.com/233107/two-body-builders-argue-on-the-internet-about-how-many-days-are-in-the-week/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 10 Februari , 2015 Rapport Share Postad 10 Februari , 2015 Body builders vs antal dagar i en vecka: http://www.deathandtaxesmag.com/233107/two-body-builders-argue-on-the-internet-about-how-many-days-are-in-the-week/ Klassiker! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 10 Februari , 2015 Författare Rapport Share Postad 10 Februari , 2015 Body builders vs antal dagar i en vecka: http://www.deathandtaxesmag.com/233107/two-body-builders-argue-on-the-internet-about-how-many-days-are-in-the-week/ Eyyy inte mobba folk som gymmar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 10 Februari , 2015 Rapport Share Postad 10 Februari , 2015 Själv faktiskt hållit mitt träningsschema hela 2015 so far, minus en veckas influensa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 10 Februari , 2015 Författare Rapport Share Postad 10 Februari , 2015 Den värsta tentaångesten i mitt liv resulterade i 55 av 60 på ena tentan och 80 av 85 på andra Från att exakt allt som kunnat gå åt helvete har gått åt helvete och mer därtill i ett antal låååånga och plågsamma år har mitt liv förändrats radikalt på senare tid. Det började väl med att jag fick lägenheten nära Högskolan i Halmstad och sen har jag sprungit så löjligt bra IRL att jag ibland skrattar till för att det är så sjukt. Det har varje vecka hänt minst 2 positiva saker. Snacka om att jag inte ångrar för en sekund att jag började plugga Min personliga utvecklingskurva pekar också nästan rakt uppåt. Tar på mig massa ansvar, styr upp aktiviteter osv. Är lagkapten för ett klasslag i en inomhusfotbollsserie som jag hoppas och tror blir sjukt kul Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 10 Februari , 2015 Författare Rapport Share Postad 10 Februari , 2015 Själv faktiskt hållit mitt träningsschema hela 2015 so far, minus en veckas influensa. Snyggt!! Minus två veckors influensa här tyvärr men nu blev det första gympasset i Halmstad igår och jag är nästan helt frisk (ja jag kunde inte vänta) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 10 Februari , 2015 Rapport Share Postad 10 Februari , 2015 awesome på allt och grattis till tentorna edit: inte awesome på flunsor Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 10 Februari , 2015 Författare Rapport Share Postad 10 Februari , 2015 awesome på allt och grattis till tentorna edit: inte awesome på flunsor Tack tack! Hehe, jag fattade Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 10 Februari , 2015 Rapport Share Postad 10 Februari , 2015 Great success! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 10 Februari , 2015 Rapport Share Postad 10 Februari , 2015 Den värsta tentaångesten i mitt liv resulterade i 55 av 60 på ena tentan och 80 av 85 på andra Från att exakt allt som kunnat gå åt helvete har gått åt helvete och mer därtill i ett antal låååånga och plågsamma år har mitt liv förändrats radikalt på senare tid. Det började väl med att jag fick lägenheten nära Högskolan i Halmstad och sen har jag sprungit så löjligt bra IRL att jag ibland skrattar till för att det är så sjukt. Det har varje vecka hänt minst 2 positiva saker. Snacka om att jag inte ångrar för en sekund att jag började plugga Min personliga utvecklingskurva pekar också nästan rakt uppåt. Tar på mig massa ansvar, styr upp aktiviteter osv. Är lagkapten för ett klasslag i en inomhusfotbollsserie som jag hoppas och tror blir sjukt kul much love! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 10 Februari , 2015 Författare Rapport Share Postad 10 Februari , 2015 Ty tyvm Skånepaugabläror! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 13 Februari , 2015 Författare Rapport Share Postad 13 Februari , 2015 Bara den här veckan har jag fått min lägenhet målad och mycket finare samt varit på en jättetrevlig förstadate med en dam från norrland ikväll. Imorrn kommer morsan+man upp för att ge mig min födelsedagspresent i förtid (lite möbler jag valt till min lägenhet) samt hjälpa mig få upp tavlor osv. Att mitt klasslag fick spö med 7-2 i debuten i studentserien bryr jag mig inte ens om Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 14 Februari , 2015 Rapport Share Postad 14 Februari , 2015 Bara den här veckan har jag fått min lägenhet målad och mycket finare samt varit på en jättetrevlig förstadate med en dam från norrland ikväll. Imorrn kommer morsan+man upp för att ge mig min födelsedagspresent i förtid (lite möbler jag valt till min lägenhet) samt hjälpa mig få upp tavlor osv. Att mitt klasslag fick spö med 7-2 i debuten i studentserien bryr jag mig inte ens om vem är du och vad har du gjort med min vän!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 14 Februari , 2015 Författare Rapport Share Postad 14 Februari , 2015 vem är du och vad har du gjort med min vän!? Dödade den horan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts