Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

wow fy fan, han hade sån sjuk tur i oturen, helt sanslöst.

 

Man ska vara jääävligt nöjd med att vakna till och bara lite lätt undra vad som hände efter det där ja :mrgreen:

 

Jaha, ja du beskriver ju en humoristisk scen fylld av stor komedi. Vilken skrattfest va. Tänk om han hade dött på riktigt :mrgreen:

 

 

 

Alla har olika humor, eller nåt.

 

Fast nu dog han inte utan var helt ok efteråt, din efterblivna åsna. Sorgligt att du inte har något bättre för dig än att läsa här faktiskt. Trodde du hade nåt bättre för dig, som att skicka pinsamma PM till folk eller nåt.

 

Bästa med failklippet ovan är ju norskan.

-Tack for hjelpen.

-Det var bare hyggelig!

 

Älska norskor :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mr Pokerforum, du som säkert har lite koll.

 

Var hittar jag en crash course i kosttillskott?

 

Proteinpulver, bars, kreatin, PWO, effedrin, aminosyror, Celsius, fatburners, osv osv.

 

Tänkte att man kanske skulle föregå sig själv lite och va lite utbildad när man är klar med "bantandet" så man kan börja spana in styrketräningen lite.

 

Tacksam för input!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu går jag lite OT men...

 

Är det någon som känner någon skillnad av att dricka en energidryck likt Red Bull eller liknande? Jag dricker inte kaffe så är inte så koffeinvan så borde kanske känna något men har aldrig märkt något om än vid uppsatsskrivande när det dracks 4+ kombinerat med koffeintabletter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu går jag lite OT men...

 

Är det någon som känner någon skillnad av att dricka en energidryck likt Red Bull eller liknande? Jag dricker inte kaffe så är inte så koffeinvan så borde kanske känna något men har aldrig märkt något om än vid uppsatsskrivande när det dracks 4+ kombinerat med koffeintabletter.

 

Ingen direkt skillnad.

På morgonen när jag är astrött hjälper en kopp kaffe på industriarbetarstyrka något enormt.

 

Märks annars mest att det tar längre tid att somna.

För sömnkvalitetens skull hade jag hållt på koffein typ 10h innan läggdags.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sköljer jag ner ett koffeinpiller med en energidryck en kvart innan träningen så piggnar jag till ordentligt till passet.

 

Annars håller jag med om att det mesta är skit. Men proteinpulver hade jag personligen haft svårt att klara mig utan. Smidigt som fan och är man ingen naturlig storätare är det skönt att kunna hälla i sig en shake istället.

 

 

http://www.svensktkosttillskott.se/produkter/micro_whey_active detta är riktigt prisvärt sett till sina näringsvärden och att det är whey isolate. Coolt namn har det också :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...