Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

Tja metadictz!!!

 

Hur funkar nya micron? :lol:8-):-D8-)

 

 

Btw, tog en riktigt stor session idag. gick ju inte bra. back 3 tusen, eller mer.

 

Funderar på att åka till thailand (paradiset i öst) och vila upp mig. har ni några tips på vart i thailand jag ska åka om jag vill leva the good life dvs leva som the office SE.

 

?size=fullsize

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja metadictz!!!

 

Hur funkar nya micron? :lol:8-):-D8-)

 

 

Btw, tog en riktigt stor session idag. gick ju inte bra. back 3 tusen, eller mer.

 

Funderar på att åka till thailand (paradiset i öst) och vila upp mig. har ni några tips på vart i thailand jag ska åka om jag vill leva the good life dvs leva som the office SE.

 

?size=fullsize

 

kan det inte vara nog med trollande nu?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är övertygad om att Hardy varit med så mycket att han känner sin kropp exakt. Jag måste faktiskt säga att jag är impad, om man kollar Primetime-programmen när Hardy tränar hos Serra så över de faktiskt på just en escapen från armbar som han gör i matchen mot GSP. Det handlar faktiskt inte bara om tuffhet/dumdristighet, det är väldigt snyggt tekniskt gjort av Hardy att vrida sig runt och ur.

 

Det är möjligt, jag tror mer att det är att GSP är för snäll som gör att han klarar sig. Det finns inte en chans att han känner på sig när armbågen/axeln är på väg att gå ur led, han biter bara ihop och hoppas att det inte slutar som för aokis motståndare på nyår.

 

 

Det finns ju inga utmanare för GSP tyvärr... en match mot Andersson Silva i 185 hade varit intressant, tror nog att mina pengar ligger på GSP där också dock.

 

Måste nog se Bocek matchen igen. Jag tyckte att den var ganska jämn så beslutet kunde gått åt bägge hållen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är möjligt, jag tror mer att det är att GSP är för snäll som gör att han klarar sig. Det finns inte en chans att han känner på sig när armbågen/axeln är på väg att gå ur led, han biter bara ihop och hoppas att det inte slutar som för aokis motståndare på nyår.

 

 

Det finns ju inga utmanare för GSP tyvärr... en match mot Andersson Silva i 185 hade varit intressant, tror nog att mina pengar ligger på GSP där också dock.

 

Måste nog se Bocek matchen igen. Jag tyckte att den var ganska jämn så beslutet kunde gått åt bägge hållen.

 

Tack, lite nyans iaf och inte lägger du ord i min mun heller :)

 

Obv är det inte en perfekt armbar, då hade inte Hardy tagit sig ur. Enkelt. Lika obv är det att Hardy gör det bra och inte blir utsnurrad av GSP själv.

 

Hehe mm såg den matchen och mådde lite illa. Jag tycker iaf det är skillnad, japsen är helt fast och har inte en chans att komma ur någonstans men vägrar ändå att klappa ur, stolthet. Hardy ligger absolut på gränsen och man ser verkligen axelleden hoppa mellan två olika lägen. Andra gången skjuter han ifrån med benen och vrider runt höften och då ser man hur axeln vrider sig rätt igen så han kan glida ur. Innan han snurrar runt ligger axeln och armen i en annan vinkel och där är nog risken enorm.

 

Angående farliga subs så fick Rousimar Palhares 90 dagars avstängning för att han höll sin heelhook för länge mot polacken.

 

Tack för Bocek-kommentar. De svenska kommentatorerna tyckte som du. Vet inte vad Rogan/Goldie sa. Ingen annan verkar reagera så det är väl kanske jag som såg matchen med dollartecken i ögonen då :mrgreen:

 

 

Fan, blir alltid så mycket MMA här. Angående mitt gnäll på Strikeforce. Nu ska tydligen Overeem ÄNTLIGEN försvara sin titel efter sjuka 2½ år. Men då ska han göra det mot Brett Rogers som blev knockad av Fedor senast. Matchen ALLA vill se, nämligen Overeem-Fedor blir såklart inte av. Istället ska Fedor möta fucking Verdum. Suck.

 

Läste även att Cain Velasquez kommer få vinnaren från Carwin-Lesnar. Tilt, hatar Cain :evil: Hoppas Carwin knockar båda :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är möjligt, jag tror mer att det är att GSP är för snäll som gör att han klarar sig. Det finns inte en chans att han känner på sig när armbågen/axeln är på väg att gå ur led, han biter bara ihop och hoppas att det inte slutar som för aokis motståndare på nyår.

 

 

Det finns ju inga utmanare för GSP tyvärr... en match mot Andersson Silva i 185 hade varit intressant, tror nog att mina pengar ligger på GSP där också dock.

 

Måste nog se Bocek matchen igen. Jag tyckte att den var ganska jämn så beslutet kunde gått åt bägge hållen.

 

fint han springer fram och gör FU åt honom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

URSÄKTA?

 

här sitter jag o kollar på dynamite och har PRECIS sett klart matchen med aoki, mår lite illa och tänker "fan, denna MÅSTE jag posta i metas db..

 

ot7XK_C3uWQ

 

har till och med kopierat youtube-grunkset, men så det första jag ser när jag kommer in är att den redan e postad. fan va sick.

 

och fan va illa jag mår. och shit vilken sjuk jävel aoki är.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åh gud låt Shane Carwin spöa skiten ur Brock.

 

"No the job is not about the money. I made more at UFC 111 (sponsor, bonus etc) then any of my fights combined. My sponsor dollars alone were bigger then my annual salary at my job.

 

It is not about the money, Dana offered me an insane amount of money to quit my job last year. When I was coming out of college I had a lot of agents telling me they were going to make my dreams come true. Were talking more money then I may ever make. Then the phones just went silent. Not long after that my first wife left. It was me, a shit degree that kept me on the football field and my son.

 

My mom had told me this day could come and that all we really own in life are the opportunities and examples we create for those around us. She was a single mom who raised three boys and she never complained. Here I was just having a kid, playing in the Sr. Bowl and wrestling and I was unhappy with my choices.

 

I decided then that I would get my Engineering degrees and pursue that career and make sure I raised my son with the same set of values my mom had instilled in us. That a real man puts his families needs above his pursuits, that a real member of society holds down a job and contributes.

 

Millions of dollars or the hopes of that kind of money will never make me take to focus off of setting an example for my kids, an example that they can strive for. Not everyone will play for the NFL or fight for the UFC but everyone can contribute to society and give a little back.

 

I want my kids to know me as their father who worked hard enough to find time to live his dream instead of a guy who chased a dream while putting his life on hold.

 

The UFC pays me well, my manager is doing things I could have only dreamed possible, and I have no need to work other then I like that Kamden knows me as his father who works for the water district."

 

Nästan så man blir lite rörd :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haft en riktig jävla skitdag. Vaknade trött som fan och på helt fel sida. När jag efter Trelleborg-HIF (snacka om att mina lag inte haft linjedomarna med sig i helgen) velat i över en timme på om jag orkade till gymet eller ej visar det sig att min iPod+fina in ear-lurar är försvunna. Det fick mitt redan usla humör ner till botten.

 

 

ps fyfan va alla protein bars är vidriga :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hm WTF...mejl av random på Facebook:

 

"Hi Jonas how are you?I think I saw you at gulliver ..but i don't know that you still in thailand? I didn't see you anymore...and I just want to get to know you better...Hope you don't mind...(Oh..I think you have girl friend already don't you?)... :("

 

 

Ja bla bla not so hidden osv...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...