Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

Var så säker hela dagen på att United skulle gå vidare. Men trodde inte vi skulle vara så fantastiska och tokförnedra Milan såhär :mrgreen: 4-0 var verkligen ett styrkebesked! Satt på en pub/restaurant med två polare och åtnjöt en förvånansvärt god planka med potatismos, BEARNAISESÅS, och sjukt nog två stycken kycklingfiléer. Kunde varit värre.

 

Höll lite halvt på Real innan faktiskt men jag fick nog när dem la 2 miljarder på att trissa upp spelarpriserna trots att de egentligen inte har några pengar. Tydligen var de usla med idag så jag känner nästan att det är lika gott åt dem. Undrar om Ronaldo är nöjd nu egentligen :rolleyes:

 

Även kört ett gympass idag med triceps och vader. Ändrat om litegrann och börjat köra mer Arnold-inspirerat :mrgreen: Idag var första passet jag var tillbaka på samma nivåer som innan jag drog till Thailand med. De e najs.

 

Lite sliten i kroppen just nu men annars har det varit en riktigt bra dag idag! :)

 

Pub Norrebro=)??

 

 

 

Ang. väntetiden till tandläkarn. Kan tänka mig det är riktigt jävla länge,, jag gjorde ett försök i november att få en tid under våren..fick dock beskedet att det inte fanns några tider..i hgb..under hela 2010!..för en vanlig rutinundersökning..sick

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pub Norrebro=)??

 

 

 

Ang. väntetiden till tandläkarn. Kan tänka mig det är riktigt jävla länge,, jag gjorde ett försök i november att få en tid under våren..fick dock beskedet att det inte fanns några tider..i hgb..under hela 2010!..för en vanlig rutinundersökning..sick

 

Hmm...stalker????? :shock:

 

Nja detta är ju käkkirurgen på lasarettet. Men jag förstår inte vilket jävla land det är man lever i riktigt. 41 månaders väntetid hade de sagt till min tandläkare. FYRTIOEN! Go Sverige, go välfärdssamhälle.

 

Min vanliga tandläkare, han som ska dra ut den mer normala visdomstanden, är privattandläkare. Fick tid nästa måndag...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm...stalker????? :shock:

 

Nja detta är ju käkkirurgen på lasarettet. Men jag förstår inte vilket jävla land det är man lever i riktigt. 41 månaders väntetid hade de sagt till min tandläkare. FYRTIOEN! Go Sverige, go välfärdssamhälle.

 

Min vanliga tandläkare, han som ska dra ut den mer normala visdomstanden, är privattandläkare. Fick tid nästa måndag...

 

hehe..nej men bor i närheten och ätit deras utsökta plankstek flertal gånger..

 

 

jag fick med ta privat..1500 för att ta bort tandsten..härlig..danskarna driver fan upp priserna här nere

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe..nej men bor i närheten och ätit deras utsökta plankstek flertal gånger..

 

 

jag fick med ta privat..1500 för att ta bort tandsten..härlig..danskarna driver fan upp priserna här nere

 

Den var faktiskt riktigt god ja! De har gjort om ordentligt sen jag var där senast med. Mycket fint.

 

Oj så pass sick. Kan reka Ulf Nilsson på Springpostgränden 7. Kostar nån tusing för tandstenen hos nån sköterska plus att herr Nilsson själv kikar lite på plåtarna. Fast nu börjar det bli rätt mycket internt HBG-snack här :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du meta, de stämmer dedär med väntetideköerna, de är sick långa.

 

har plockat mina 4 visdommständer, +4 andra. Så vet hur jävla dryga dom är. Har för övrigt väntat på operation i närmare 6år som jag genomförde förra veckan! wooooooho! Hejja käkirurgerna!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har alltid tokhatat Tokyo Hotel och alla som lyssnar på dem. Idag insåg jag att jag gjort det utan att faktiskt ha hört en enda låt :mrgreen: Var någon video på MTV och jag måste säga att det var lite av en lättnad att jag tyckte det sög hestballe.

 

 

Annars är jag mycket nöjd med lottningen i Champions League. Rankar Bayern runt plats 4 av de kvarvarande lagen och vid en eventuell semifinal får vi (UNITED) möta ett franskt lag. Viktigast var obv att slippa Barca fram tills en eventuell final och den önskan gick igenom.

 

Bla bla bla, fotboll, bla bla, bollen är rund, bla bla, allt kan hända.

 

Men heja United :)

 

 

Nu blir det gymet för tredje dagen i rad och fjärde passet på fem dagar. Det flyter på riktigt bra på den fronten iaf. Om jag bara kunde sluta titta på alla youtubeklipp med enorma bodybuilders som tränar hade jag nog varit nära att sluta skämmas för min klena fysik nu :-D

 

Försöker styra upp lite livepoker med polarna ikväll. Tror det hade varit helt jävla optimalt för att få upp min motivation och mitt pokersug så pass att jag faktiskt börjar grinda igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så jävla magiskt :twisted: Vet ju att Liverpool suger men de brukar höja sig mot United så jag blev faktiskt lite förvånad över hur tama de faktiskt var. Riktigt skön vändning iaf och minst sagt välförtjänt.

 

Torres närmar sig Drogba med stormsteg när det gäller hur mycket äckelfittighet som ryms i en och samma kropp. URK.

 

När Chelsea gjorde 1-0 tidigt trodde jag det var kört, men BRA jobbat Blackburn! Vilka grymma resultat idag 8-) Måste även berömma Martin Olsson som gick raka vägen till Blackburn från vår moderklubb Högaborg och nu har slagit sig in i Premier League! Riktigt kul. Ser ut som han spelat bra dessutom.

 

GLORY GLORY MAN UNITED

 

 

 

 

Fy fan! Tog en session i natt och sprang så maaaaaaaaaaagiskt magiskt dåligt :(

 

?size=fullsize

 

Ok, förstår inte riktigt vad det har i min dagbok att göra men trist!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jahopp. Knaprat i mig mina piller nu på watoz vis. Väntar på effekten på all ins vis. Hoppas verkligen jag blir hög på gretkos vis snart för om en halvtimme ska jag dra ut en visdomstand :evil: Kommer vara så jävla skönt när det är gjort men just nu får jag nog erkänna att ångesten stiger riktigt kraftigt :cry::oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...