Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

Knaprar smärtstillande för fullt. Som tur är funkar dem rätt bra. Men ingen hit att tugga så jag lagade faktiskt fisk för första gången i hela mitt liv :mrgreen: Tryckt i mig över 600 gram idag.

 

Har huvudvärk och är trött (av pillertrillandet?) också så idag har varit en bisarrt tråkigt dag, jag har knappt varit ur TVsoffan.

 

Såg Pumping Iron för 3-4 gången. Fantastisk film. Jag hoppas det känns bättre imorrn redan för jag blir så sjuuukt träningssugen av den filmen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förstår inte exakt när UFC kommer börja mtp tidsomställningen men målet är att orka stanna uppe och se galan iaf.

 

Tyckte faktiskt det var ovanligt många spelvärda odds över 3x idag. Blir väl en del varians av det :(

 

Orkar inte skriva en massa om mina bets när ingen bryr sig ändå.

 

GAHHHHHHHHHHH när jag satt och skulle lägga mina bets precis nu inser jag att det var spelstopp kl 01. KLJflADJflkadjlfkad fan om jag hade haft rätt nu!!

 

Bocek mot Miller kan man fortfarande spela iaf. Och det ska jag göra!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hardy ingen match för GSP?

 

Jag har en sån helt sjuk känsla av att Hardy kan "shock the world" som Serra gjorde. Men jag kan inte förklara varför, magkänsla på CDS vis typ.

 

Främst för att Hardy fått duktiga fighters som normalt sett är enormt agressiva att se dåliga och lite rädda ut. Davies och Swick. Jag tror det beror på att de fått känna på Hardys slagstyrka och helt enkelt börjat tveka.

 

Och säga vad man vill om GSP, men han är ingen fighter som gillar ett krig, eller någon med haka som BJ Penn. Fast självklart är det enormt sannolikt att GSP återigen bevisar att det inte finns någon i weltervikten som kan slå honom.

 

Jag hoppas bara det kan bli match ett tag och att det iaf blir några små slagdueller innan GSP drar ner det till mattan och safear hem ännu en seger.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte nog med att jag grindade nu. Jag PLUSSADE dessutom!! Så jävla sjukt :mrgreen:

 

Nu ska jag lägga mig i sängen och äta godis till UFC.

 

Haft ett grymt gympass idag med.

 

OCH bytt till sommardäck på bilen.

 

Om mina bets sitter på galan så är detta den bästa dagen på länge :lol: Det är det fan nog förresten även om de inte sitter!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fuck alltså, kanske är partisk men jag tyckte Bocek blev rånad! :rolleyes:

 

Satte bara ett sketet bet, det sämsta, men hade Bocek fått sin match mot Miller (vilket jag tyckte) hade jag plussat på bettingen med.

 

Tror Brock Lesnar ska passa sig jävligt noga för Carwin. Aldrig sett någon generera så mycket kraft i sina slag på så kort avstånd.

 

Hardy=Stencool

GSP=BOOOOOORIIIIIING

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fuck alltså, kanske är partisk men jag tyckte Bocek blev rånad! :rolleyes:

 

Satte bara ett sketet bet, det sämsta, men hade Bocek fått sin match mot Miller (vilket jag tyckte) hade jag plussat på bettingen med.

 

Tror Brock Lesnar ska passa sig jävligt noga för Carwin. Aldrig sett någon generera så mycket kraft i sina slag på så kort avstånd.

 

Hardy=Stencool

GSP=BOOOOOORIIIIIING

 

GSP är ju kung. Sedan att Hardy tar högvarians spelet där han worst case blir borta ett år+ och best case slipper tappa är ju jävligt korkat.

 

Carwin kan nog slå ut Lesnar... kommer bli ruskigt kul att se!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ah Carwin imponerade, GSP matchen blev ju exakt som man trodde.

Jag satt och tittade på en preview där dom visade GSP under träningen.

Satan vilken fysik den mannen har, blir nog ett tag till på tronen tror jag.

 

Har sagt det innan, men han MÅSTE kliva upp i viktklass snart. Det kan ju fan inte ens vara kul för honom själv nu längre. Ska han börja möta alla fighters han dominerat en runda till? Den enda som är liiite aktuell nu i VW som han inte redan misshandlat är Paul Daley och han ska ta sig förbi Koscheck först. För det första tror jag inte det kommer hända, och för det andra har han ännu mindre chans än Hardy på titeln.

 

GSP är ju kung. Sedan att Hardy tar högvarians spelet där han worst case blir borta ett år+ och best case slipper tappa är ju jävligt korkat.

 

Carwin kan nog slå ut Lesnar... kommer bli ruskigt kul att se!

 

Jag är övertygad om att Hardy varit med så mycket att han känner sin kropp exakt. Jag måste faktiskt säga att jag är impad, om man kollar Primetime-programmen när Hardy tränar hos Serra så över de faktiskt på just en escapen från armbar som han gör i matchen mot GSP. Det handlar faktiskt inte bara om tuffhet/dumdristighet, det är väldigt snyggt tekniskt gjort av Hardy att vrida sig runt och ur.

 

äh, orka förlora en fight om man inte behöver. han får ju knappt en skråma och tar inga risker, bara dominerar hela fighten, ev+ för karriären. hardy som är tråkig som inte gör någon skada!

 

Hade på känn att du skulle tycka något helt annorlunda...Men GSP är ju för fan så rädd för att tappa sina positioner att han knappt slår ett enda jävla slag. Inte ens den tiden han har mount slår han!

Kan respektera att folk har olika stilar och även att man inte vågar/vill stå och fightas men GSP har tagit detta till överdrift nu.

 

Hoppas Hardy har fått fler fans nu. Gravt underskattat markgame, enormt hjärta och väldigt respektfull efter förlusten. Dessutom är han sjukt underhållande utanför oktagonen i jämförelse med typ alla andra. Han försöker iaf verkligen avsluta matcher till skillnad från GSP. Lol att han skulle vara tråkig för att han förlorar brottningsmatchen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om gårdagen var produktiv och fin är dagen rena motsatsen. Känt mig som en zombie hela dagen efter att ha suttit uppe till halv åtta i morse och glott UFC. Orkade inte gymet som jag hade planerat heller.

Mitt internetberoende hindrade mig från att gå och lägga mig nu så jag drog igång datorn :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Handlar nog mest om att GSP va/är för snäll som inte bara ryckte loss armen.

 

Möjligt att GSP chillar några procent för att han är säker på att Hardy ska ge upp. Men självklart handlar det om skicklighet från Hardys sida. Att säga något annat är fel. Hade det varit du eller jag som låg där hade vi inte haft vår arm intakt just nu...:rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...