Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

Dåligt av er att inte rygga mitt bet på CB Dollaway nu på UFC 110 8-) 3ggr pengarna kändes som sagt helt fel och jag hade uppenbarligen rätt :) Jag tycker jag har bra koll men är alldeles för feg. Borde bomba mycket mer när det dyker upp odds jag gillar men istället spelar jag massa småbets på nästan varenda match som går bara för att det är roligt.

 

Tyvärr såg inte Nogueira alls lika pigg och vass ut som senast mot Couture. Jag vart lite tiltad där, hatar Cain Velasquez.

 

George Sotiropolous, vilken kille!

 

 

Hemma i Sverige igen. Jag har aldrig varit i närheten av att ha sånt flyt som jag hade denna hemresa, helt sjukt vad jag turade :mrgreen: Orkar inte skriva massa nu, kanske imorrn.

Ni tycker säkert jag är helt sjuk nu men jag var faktiskt på gymet bara några timmar efter att jag kommit hem :mrgreen: Haft sån jävla abstinens så det var riktigt skönt att vara tillbaka på ett gym med vettig temperatur. Obv blev det inget höjdarpass efter en så lång resa men det gick nog ändå bättre än förväntat iaf. Ska bli hårdträning och skärpning med kosten nu igen iaf.

Funderar på att lägga upp någon bild bara för att sätta lite press på mig själv :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack gode gud för att inte "Damkronorna" tog brons. Lite samma känsla som förra fotbollsturren när Sverige blev förnedrade av Norge faktiskt. Orkar inte läsa och höra alla hyllningar osv över hur fantastiska de är när de suger så hårt.

 

Har inte sett en minut damhockey i år förrän sista 12-13 minuterna mot Finland idag. Fint där i förlängningen, Sverige kommer 3 mot 2 i en förlängning i en medaljmatch i ett OS och vad gör den ena tjejen? HON ÅKER OCH BYTER!!!!!!!!!!!!!!!

 

Humor även i slutet av ordinarie tid när två finländskor först krockar och sen TVÅ stycken till täcker samma skott :mrgreen: Sverige står plötsligt tre mot en utan en enda finländska till i närheten, ändå kan de inte få fram en enda passning mellan varandra...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var och gymade igår igen förresten, blev nästan två timmar med rygg, axlar och triceps. Hyfsat nöjd med att ha fått in två pass de två första dagarna tillbaka i Sverige :) Blev vila de sista 12-14 dagarna i Thailand ungefär så nu har jag fet träningsvärk i exakt alla muskelgrupper jag kört (körde en tvåsplitt direkt bara för att få en relativt mjuk ingång till träningen igen).

 

Det har varit en kraftansträning att hinna med så mycket träning redan så jag har verkligen inte gjort mycket annat. Var faktiskt riktigt grindsugen på slutet av min resa så jag tror jag kan komma igång med pokern på allvar igen så fort jag vilat upp mig från resan.

 

Än så länge känner jag i princip ingen jetlag alls vilket är RIKTIGT overkligt mtp hur förstörd jag brukar vara när jag kommer hem från Thailand. Men jag klagar inte :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Cashade ut från goalwin. Fått en jävligt dålig känsla så trots att jag inte hade mycket pengar där tog jag ut dem. Jag har ändå knappt spelat på Ongame så det kändes rätt.

 

Utöver varningen som någon redan hade fått tog det tydligen väldigt lång tid för en PFare/pokertomte att få sitt uttag nyligen. Gillar verkligen inte sånt.

Mina pengar tog inte så lång tid iaf. Men i vilket fall, tänkte att det kunde vara snällt att dela med sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag var det RIKTIGT nära att jag grindade igen :mrgreen: Kände mig faktiskt semisugen. Men jag är fortfarande lite väl trött. Har tränat på rätt hårt efter resan och kombinationen av det och att sömnen fortfarande inte riktigt riktigt återgått till det normala sedan min resa gör att jag känner mig aningen sliten.

 

I förrgår var jag på gymet. Igår gick jag ungefär en mil med en polare. Idag var jag på gymet igen. Sen var jag på Väla, Sveriges MBK, i nästan tre timmar. Jag och min kära mor har lite av en semitradition att vi åker och shoppar några dagar innan min födelsedag/julafton. Nuts måste jag säga :mrgreen: Blev även bjuden på middag. Lätt val var det, stekt kycklingfilé (INTE på shahin89s vis) med beasås (:oops:) och stekt potatis. Obv ett glas Coke till det. DE E NAJS!

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Allvarligt talat så måste jag komma igång och grinda nu, detta håller inte längre.

 

Ska lägga mig i sängen och läsa klart Let There Be Range. Har diskuterat den mer i Rooneys dagbok redan och trots min åsikt om bokens kvalitet håller jag helt med ronkan i att man åtminstone blir mer sugen på att spela själv bara av att läsa om och tänka på poker.

 

Ska försöka skriva ner tre punkter att tänka på när jag läst klart den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Allvarligt talat så måste jag komma igång och grinda nu, detta håller inte längre.

 

Ska lägga mig i sängen och läsa klart Let There Be Range. Har diskuterat den mer i Rooneys dagbok redan och trots min åsikt om bokens kvalitet håller jag helt med ronkan i att man åtminstone blir mer sugen på att spela själv bara av att läsa om och tänka på poker.

 

Ska försöka skriva ner tre punkter att tänka på när jag läst klart den.

 

Skriv gärna om du hittar nått mer matnyttigt:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Cashade ut från goalwin. Fått en jävligt dålig känsla så trots att jag inte hade mycket pengar där tog jag ut dem. Jag har ändå knappt spelat på Ongame så det kändes rätt.

 

Utöver varningen som någon redan hade fått tog det tydligen väldigt lång tid för en PFare/pokertomte att få sitt uttag nyligen. Gillar verkligen inte sånt.

Mina pengar tog inte så lång tid iaf. Men i vilket fall, tänkte att det kunde vara snällt att dela med sig.

 

hm... har ngra k dollz på just goalwin, läge å va orolig? vad har du hört?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hm... har ngra k dollz på just goalwin, läge å va orolig? vad har du hört?

 

Fick som sagt ut min deg direkt nu, ska påpekas.

Först var det tydligen en affe som sagt att de hade "dålig likviditet" eller något sånt. Sen var det en annan här som hade fått vänta riktigt länge på sitt uttag nyligen.

 

Så jag har inget konkret men de där två oberoende händelserna räckte för att jag skulle börja oroa mig, och börjar man oroa sig är det inte någon mening med att ha pengarna liggande där om man knappt ens grindar ongame.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har spelat på goalwin sen ett bra tag tillbaka, och de där med att uttagen tar lång tid är tyvärr standard. Har fått ett uttag av ca 10 i tid. Annars är det vanligt med 10-21 dagars väntan i princip.

 

Har däremot alltid fått mina pengar förr eller senare:)

Det om likviditet vet jag inget om däremot.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har spelat på goalwin sen ett bra tag tillbaka, och de där med att uttagen tar lång tid är tyvärr standard. Har fått ett uttag av ca 10 i tid. Annars är det vanligt med 10-21 dagars väntan i princip.

 

Har däremot alltid fått mina pengar förr eller senare:)

Det om likviditet vet jag inget om däremot.

 

Jag VET inte heller, men att det tar sådär extremt lång tid med uttag är ju verkligen det absolut största tecknet på att det stämmer :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Prickade in en köttig jävla bakfylla igår trots att jag inte var SÅÅ fucking wasted. FML typ. Har mig själv att skylla dock, åt ingen fyllemat och drack dessutom mer öl på polarens miniefterfest. FAIL.

 

Hade faktiskt planerat att dra igång grinden igår natt, nöttid att lira obv. Men bakfyllan och tröttheten var för mycket. Men jag känner mig rätt lugn faktiskt, suget har börjat komma tillbaka så det blir omstart närsomhelst.

 

Tyvärr är jag återigen i princip IRLgul så jag har nog inget val än att fortsätta rullekrympandet. Får gå ner i nivå ett litet tag och vända rätt på självförtroendet/rullen helt enkelt. Tror det kommer gå hyfsat fort ändå mtp hur usla man brukar tycka regsen är när man går ner någon nivå.

 

Nu blir det gymet för ett discopass på urmyrakebacks vis.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...