Starfitter Postad 18 Januari , 2012 Rapport Postad 18 Januari , 2012 A --> B osv Like A farfar nu Meta! jag kan dra upp om jag blir deffad Mvh Gör kladdkaka Citera
Level Postad 18 Januari , 2012 Rapport Postad 18 Januari , 2012 Like A farfar nu Meta! jag kan dra upp om jag blir deffad Mvh Gör kladdkaka jag ska köra månadsuppdateringar på mates. Första bilden kommer vara sjukt äcklig.. mvh gay Citera
Starfitter Postad 18 Januari , 2012 Rapport Postad 18 Januari , 2012 Ponera att någon som heter Kny har en flickvän som heter N. Hon är väldigt oteknisk som människa men behöver byta upp sig laptop wise. Preferenser är: - Bra batteritid. - Cam () - Billig (under 5k) - Stor hdd är inte viktigt. - Och sen de absolut viktigaste "Att den är snygg". Kan inte nog poängtera det viktiga i sista punkten då de verkar vara det avgörande. Gärna så den lyser lite där bak eller är någon häftig färg (Vaio typ). Vore guld om någon som hade koll på laptop gamet kunde lägga några prisvärda förslag. Citera
freddyponken Postad 18 Januari , 2012 Rapport Postad 18 Januari , 2012 lolers Köpte nyss en toshiba 17,3" för 4k, med inbyggd cam och 4h batteritid, men antar att hon vill ha mindre skärm? http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1013448 Om innehållet spelar mindre roll så tror jag det smidigaste är att åka till nån stor kedja och kolla igenom datorerna där. Väldigt subjektivt vad som är snyggt ju (särskilt för tjejer). Den som scorar högst enligt hennes krav är väl annars denna; http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=997891 Citera
Starfitter Postad 18 Januari , 2012 Rapport Postad 18 Januari , 2012 2 snapp-nej. "Tål verkligen inte det märket" Will keep on looking Citera
Jimmy_Pistol Postad 18 Januari , 2012 Rapport Postad 18 Januari , 2012 2 snapp-nej. "Tål verkligen inte det märket" Will keep on looking Jag hade snap-skallat henne och kallade henne materialist! Citera
Scaniac Postad 18 Januari , 2012 Rapport Postad 18 Januari , 2012 2 snapp-nej. "Tål verkligen inte det märket" Will keep on looking om de går med begagnat så missade du precis en jävla deal : http://pokerforum.nu/forum/koep-och-saelj/66638-sony-vaio-intel-core-duo-2-q8400-3gb-ram-250-300gb-hdd-hd3470-1080p-16-4-a.html#post1672607 Citera
Starfitter Postad 18 Januari , 2012 Rapport Postad 18 Januari , 2012 om de går med begagnat så missade du precis en jävla deal : http://pokerforum.nu/forum/koep-och-saelj/66638-sony-vaio-intel-core-duo-2-q8400-3gb-ram-250-300gb-hdd-hd3470-1080p-16-4-a.html#post1672607 Given användare gör lite för mycket deals för tillfället för att mitt arma sinne ska palla med klipp/scam ration... Ang materialist har jag svårt angripa utan att hugga av mig halva könet när jag har 68 tum skärmar i min lilla etta... Citera
Scaniac Postad 19 Januari , 2012 Rapport Postad 19 Januari , 2012 Given användare gör lite för mycket deals för tillfället för att mitt arma sinne ska palla med klipp/scam ration... Ang materialist har jag svårt angripa utan att hugga av mig halva könet när jag har 68 tum skärmar i min lilla etta... såg de nu , han går bananas i forumet.. top notch hälare Citera
Metaddict Postad 19 Januari , 2012 Författare Rapport Postad 19 Januari , 2012 Jahopp...då var waiting list på Microgaming borta nu också Citera
Metaddict Postad 19 Januari , 2012 Författare Rapport Postad 19 Januari , 2012 Given användare gör lite för mycket deals för tillfället för att mitt arma sinne ska palla med klipp/scam ration... Ang materialist har jag svårt angripa utan att hugga av mig halva könet när jag har 68 tum skärmar i min lilla etta... Mm snacka om skumma vibbar. Snart är koderna slut igen säger han men jag räknar med att han räknat fel igen eller att han trollat fram nya. Fattar inte hur det där funkar men jag skulle verkligen inte bli förvånad om alla slutar funka efter om någon månad. Citera
Yxel Postad 19 Januari , 2012 Rapport Postad 19 Januari , 2012 Jahopp...då var waiting list på Microgaming borta nu också Är det som förr i tiden igen? Citera
Yxel Postad 19 Januari , 2012 Rapport Postad 19 Januari , 2012 Var inne på att lägga upp en bögig spännbild på slutresultatet av min halvfärdiga deff men jag kom på andra tankar, det var nog tur. Anar att inget gott hade kommit ur det... Äsch, upp män! Citera
urmy Postad 19 Januari , 2012 Rapport Postad 19 Januari , 2012 Jahopp...då var waiting list på Microgaming borta nu också ja visst kommer man sakna 20+ pers väntelistorna... Citera
Scaniac Postad 19 Januari , 2012 Rapport Postad 19 Januari , 2012 Mm snacka om skumma vibbar. Snart är koderna slut igen säger han men jag räknar med att han räknat fel igen eller att han trollat fram nya. Fattar inte hur det där funkar men jag skulle verkligen inte bli förvånad om alla slutar funka efter om någon månad. är de betting på gång ? ge de 2veckor ^^ Citera
okocha Postad 19 Januari , 2012 Rapport Postad 19 Januari , 2012 Jahopp...då var waiting list på Microgaming borta nu också på alla skins nu? har vart borta på unibet/nordic mfl i 3 veckor Citera
Starfitter Postad 19 Januari , 2012 Rapport Postad 19 Januari , 2012 Purple va vips på gamla goda entraction Verkar trixigt fixa över så allt funkar, får väl lösa om man ska ta sig an b2b monstret. Citera
ViktorH Postad 19 Januari , 2012 Rapport Postad 19 Januari , 2012 Hur man vänder dygnet - av ViktorH (en enkel step by step-guide för att vända tillbaka dygnet när du lever i Australiensisk tidszon fast du befinner dig i Sverige) Utgångspunkt: Du lägger dig runt 12 på dagen och vaknar runt 20 på kvällen. Var dygn är likadant. 1) Spela INTE poker då ditt nätverk inte låter dig logga in pga verifiering av kort/ID/räkningar/moneybookers/NETeller. Riskera samtidigt att inte nå uppsatta mål för månaden. 2) Bli naturligt trött runt 6-7 på morgonen istället för 11-12, då du kollat film och smällt i dig en massa socker istället för att grinda. 3) Vakna utvilad och fräsch klockan 10 (!!?), då kroppen behandlat sömnen som en powernap. Grattis, du har vänt dygnet! 4) Fall inom en vecka tillbaka i samma dygnsrytm som tidigare. Face it, it's your calling. Som en poker degenerate har du vissa sociala ansvar och ett av dem är att sova när pöbeln är vaken och jobbar. Tacksägelser överflödiga, det räcker med nån % på årsresultatet ni som fortfarande plussar. mvh "sömnexperten" edit: lite vettiga tankar avslutningsvis av Maddox angående SOPA/PIPA: http://maddox.xmission.com/ Citera
Metaddict Postad 19 Januari , 2012 Författare Rapport Postad 19 Januari , 2012 Kl 20 Viktor? Igår kom jag hem från gymmet lite efter kl 22 och då hade du fortfarande inte gått upp Citera
Chillarn7 Postad 19 Januari , 2012 Rapport Postad 19 Januari , 2012 Kl 20 Viktor? Igår kom jag hem från gymmet lite efter kl 22 och då hade du fortfarande inte gått upp Man vaknar ju kl20. Ligger ju och drar sig en stund också Gjorde f.ö en liknande omställning idag VH. Somnade efter några bärs fint kl 04.00 ist för runt 12.00 som varit std senaste och vaknade 07.30 pigg å go efter en "powernap" så kan voucha för VH att det funkar Citera
Metaddict Postad 19 Januari , 2012 Författare Rapport Postad 19 Januari , 2012 Är det som förr i tiden igen? Bara lirat en gång utan och det var igår, ingen som helst skillnad då iaf. ja visst kommer man sakna 20+ pers väntelistorna... Hehe funkar det bara så visst. Känns som Prima är värsta sidan att införa detta på bara eftersom dem flesta regs verkar ha något program som gör att dem blir sit out samma hundradel som fisken. Själv suger jag ännu mer på HU än 6-max så bara man slipper sitta med 4-5 bord HU mot regs i väntan på att folk ska sätta sig så funkar det. är de betting på gång ? ge de 2veckor ^^ Haha kul att andra också har samma känsla. Jag vet inte riktigt hur det funkar med koderna. Om han får koderna på sättet han säger känns det som Telia på ett eller annat sätt blir fuckade edit: kollade hans tråd nu, fullt med action ju Haha! på alla skins nu? har vart borta på unibet/nordic mfl i 3 veckor Jag flyttade ju precis från Purple till Nordicbet iochmed Purples flytt. Innan du skrev sådär var jag säker på att jag lirat en session denna vecka på Nordic med waiting list men nu är jag inte hundra längre. Däremot vet jag helt säkert att jag spelade på Purple med waitlist senast i helgen. Sjukt om en sån uppdatering inte görs på alla klienter samtidigt! Purple va vips på gamla goda entraction Verkar trixigt fixa över så allt funkar, får väl lösa om man ska ta sig an b2b monstret. Är väl hur lätt som helst att byta skin bara? Dem hade en bonus upp till 1k euro för folk som valde att lämna kvar rullen men eftersom man var tvungen att cleara hela för att få ut pengarna så kändes det ovärt att vara tvungen att rejka de krävda 5k och känna press att spela vidare där. Citera
Starfitter Postad 20 Januari , 2012 Rapport Postad 20 Januari , 2012 Så var de roliga över. Misärsession. En rolig svs reg fick in TT för 250BB effektivt pre och drog T mot mina solklara ägg. ggrrrrr Citera
Starfitter Postad 20 Januari , 2012 Rapport Postad 20 Januari , 2012 inte varit tiltad på länge. är nu. M sa till mig runt 12 att jag skulle nöja mig och sova istället. Då var jag på pluss. Jag är verkligen en idiot som inte lyssnar. "Ska bara plocka denna fisken" Han började med 1.5k och gick med 16k..... Citera
Metaddict Postad 20 Januari , 2012 Författare Rapport Postad 20 Januari , 2012 Metas gnällhörna: 1. Svinga INTE med armarna som om du försöker härma John Cleese när du är ute och går. Det enda du åstadkommer är att du ser ut som en mongolid. 2. GÅ INTE UT OCH GÅ MED GÅNGSTAVAR!!! 3. Om ni är ett par som är ute och "powerwalkar" med träningskläder på; Gå FÖR HELVETE inte och håll varandra i handen!! Metas frågehörna: 1. Poker. 6-max. I väntan på folk spelar du HU med en reg du har marginell/noll edge mot. Efter 15 minuter där absolut inget händer vill du stänga ner men du stackar honom precis innan du tänkt sitta ut. Ungefär hur länge till måste man spela för att det inte ska klassas som hit and run? 2. Tankar om Absolut Torr? Citera
Recommended Posts