Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

..............

 

Det är i princip rent fett så räkna 900 kalorier per 100 gram :mrgreen: Jag har aldrig vägt själv men läst att en dl är ca 90 gram. Så du ser ju hur stört lätt det är att få i sig rikligt med extrakalorier om man vill.

 

Jag märkte ingen som helst skillnad för magen men det var ingen större mängd jag körde heller.

 

Chilinötter är väl friterade med någon onyttig sörja? Tror dem är riktigt usla. Jag åt själv saltade jordnötter men för mycket salt är inte bra så om man äter såna bör man hålla koll på saltintaget på resterande måltider. Beror såklart på hur mycket nötter man äter.

 

Det där kaseinet är extremt prisvärt och smaken är duglig. Om du nu är student är det opti :mrgreen: Annars är Eiselts Double Pro Chocolate överlägset alla konkurrenter i smak. Det fanns på gymvaruhuset.se till ett hyfsat pris men dem höjde rätt rejält nyligen. Jag mejlade faktiskt dem och frågade varför och dem sa att Eiselt sagt åt dem att dem inte fick sälja det så billigt längre :lol:

 

Men ja, en sån shake och lite nötter till (icke chili) tycker jag är jättebra mellanmål eller nattmål.

 

Om jag ska vara ärlig tycker jag den shaken med mjölk är löjligt god. Och chokladpuddingen man kan göra på den med mjölk är faktiskt jävligt god också. Med vatten så får man ju ner shaken väldigt snabbt också, är inte så kräsen när det gäller sådant, så länge de inte är naturell smak...

 

Inte testat Eiselts, men hört att den skall vara bra också.

 

Gällande nötter; Finns det några andra nötter, t.ex. osaltade som har högre energivärde? typ valnötter, hasselnötter, etc?

 

 

funz till kvargen är knappast annat än obligatoriskt.

 

Tidigare så brukade jag köra ett paket kvarg, lite färsk frukt och lite apelsinjuice i mixern istället för att äta med fun light :)

 

 

 

Tycker Coke Zero är den enda lightläsken som är klart drickbar. Men den går ju obv inte upp mot en riktig kall och god Coca Cola :cry:

 

 

Pepsi MAX är ju så jävla mycket bättre.

Mina polare som är gravt colaberoende tycker likaså.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alla matcher för UFC Sweden spikade nu! Mmanytt gissar på denna ordningen och den skulle jag vilja påstå känns mycket rimlig.

 

 

• Alexander Gustafsson vs. Antônio Rogério ”Minotouro” Nogueira

• Brian Stann vs. Alessio Sakara

• Brad Pickett vs. Damacio Page

• Ross Pearson vs Dennis Siver

• Paulo Thiago vs. Siyar Bahadurzada

• Hamid ”Akira” Corassani vs Jason Young

• Papy Abedi vs. James Head

• DaMarques Johnson vs. John Maguire

• Jörgen Kruth vs. Cyrille Diabate

• Magnus ”Jycken” Cedenblad vs. Francis Carmont

• Besam Yousef vs. Simeon Thoresen

 

 

Jag är rätt nöjd ändå måste jag säga, det kom in några matcher idag och igår som hade lite mer tyngd än tidigare bokade matcher. Ett aningen tyngre co-main event är väl det enda man realistiskt skulle kunna önska, annars är det bra bredd på main card IMO samt några lagom tuffa svenskmatcher. Förutom Alex tror jag Papy har en mycket bra chans till vinst och att Kruth har en hyfsad chans om han skärper till sin träning och kommer i bra form. De andra svenskarna tror jag tyvärr får en jobbig afton.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rätt bra kort även om Besam Yousef är årets konstigaste val. Varför ge honom chansen över Troeng, Njie, Svensson osv?

 

Nä det skrev jag nog redan. Sen tycker jag Mats Nilsson är bortglömd. Det är enbart för att han är Helsingborgare, jag VET det!! Bra record och tre raka nu med vinster mot några tuffa namn, till skillnad från exempelvis Besams motståndare som ALLIHOPA har förlorat fler matcher än dem vunnit. Fucking jävla skämt är det att han får vara med i UFC. Nilsson har dessutom en submission på Cedenblad som ändå får chansen i UFC istället.

 

Hatar alla jävla konspirationer mot Skåne :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Cliffs på facebook buggen som ska visa gamla chatt/PM på wallen?

 

Inaktiverade mitt konto direkt när jag hörde, inte värt folk ser såna sjukheter jag har skrivit i den där djävulschatten.

 

Jag gick tillbaka och kolla och där var en del meddelande som jag antar är från de privata. Men verkar inte vara allt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag gick tillbaka och kolla och där var en del meddelande som jag antar är från de privata. Men verkar inte vara allt.

 

Det jobbiga är ju det det man skrivit till nån annan som står på deras wall. Det har ju obv stått där sjukt länge. Minns inte hur fb såg ut innan men vissa av de inläggen kunde inte ses av andra från början.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

som jag fattat det så ere från när man svara via wall to wall. Fanns ju inte chatt då. Man tänkte inte på att det va på väggen man svara för det blev som en konversation men det har aldrig varit privat rent tekniskt.

 

Så kan det mycket väl vara, ser bara saker som skrivits till mig så lite svårt att utröna vad det egentligen handlat om. :) Var dock inget jag kände att jag behövde ta bort.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det jobbiga är ju det det man skrivit till nån annan som står på deras wall. Det har ju obv stått där sjukt länge. Minns inte hur fb såg ut innan men vissa av de inläggen kunde inte ses av andra från början.

 

Jo så kan det nog vara, minns inte heller hur det såg ut på den tiden. En del grejer har nog inte varit synliga för allmänheten, fast inget privat direkt. Blev mest förvånad över vilka människor jag skrivit med. :)

 

ps. Kul att höra från dig!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen av dom du nämnde tävlar i WW

 

Tänkte inte på att de behövde en welterviktare specifikt. Det kan mycket väl spela in.

 

Besam känns väl som ett vekt val oavsett. Är han ens top500 i klassen? Han har verkligen inte mött någon och visar inte upp särskilt hög potential.

 

Jaja. Jag hoppas jag har fel. Kommer givetvis hålla på honom, och hoppas att vi får se Njie (som jag tror kan hävda sig i ufc) i framtiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo så kan det nog vara, minns inte heller hur det såg ut på den tiden. En del grejer har nog inte varit synliga för allmänheten, fast inget privat direkt. Blev mest förvånad över vilka människor jag skrivit med. :)

 

ps. Kul att höra från dig!

 

Hej! Ses snart? Lagt ner msn helt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...