Gå till innehåll

freddyponken

Members
  • Innehåll Antal

    766
  • Gick med

  • Besökte senast

Anseende bland gemenskapen

0 Neutral

Om freddyponken

  • Placering
    Advanced Member
  • Födelsedag 1989-02-06

Converted

  • Hemort
    Linköping
  1. Vet ju som sagt inte dina ranger, men är ju enkelt för dig att analysera. Kolla reports i HEM och se hur många procent du öppnar i de olika positionerna, vilka händer det motsvarar och om du själv tycker det är rimligt. Min gissning är att framförallt UTG och möjligtvis även CO kommer ligga en aning off. Särskilt om du har hyfsat uppmärksamma spelare till vänster kommer det bli dyrt i längden.
  2. Nån som testat o lira bitcoin-poker? Var och hur ser spelen ut?
  3. Har inte spelat mot dig så mycket på sistone så vet inte hur dina ranger ser ut idag, men jag får intrycket av att dina preflopranger är REJÄLT skeva. Resultatet blir att det blir väldigt svårspelat senare gator. Du skriver själv att du mest postar "udda" händer här, men många händer som dyker upp här är ju situationer man aldrig vill sitta i, någonsin. Handlar dessa händer om marginella lägen för 200bb äter det rätt bra på en winrate. Du är ju en duktig spelare men du lägger ständiga krokben för dig själv (får jag intrycket av). Välj dina strider och folda mer så tror jag du är på god väg! Och fundera även över BRM när du skottar, det är inte rimligt att sätta av 25-40 inköp från sina vanliga nivåer på ett skott IMO. Ang sista handen håller jag med om tidigare analys av viktor o meta.
  4. Jag skulle rösta för nåt slags 5x5, personligen kör jag rullande 2 dagar träning en dag vila och det funkar väldigt bra för mig. Bänk pass 1 och variera böj/mark pass 2. Anpassa lite efter dina egna mål men frångå inte för mycket, som du säger så blir man ju bra på det man tränar på! Är du klen i bänken rekar jag STARKT att jobba på tekniken. Handlar så väldigt mycket om vinklar, lyftväg osv. Testa olika greppbredd, försök få till en stabil brygga, se till att handleder ligger rätt osv. Det förefaller ju vara en enkel övning men har väldigt många delar man kan förbättra. Vill man bli starkare är såklart rejält med mat vägen till framgång också.
  5. Hur stark är du nu och hur länge har du tränat?
  6. Både och. Har spelat en del på mobilt bredband utomlands och det funkar ju tills det inte funkar om man säger så . Tappar klienten uppkopplingen för en mikrosekund så blir du alltsomoftast kickad. Men testa nån timma och se!
  7. Den här inkompetensen är så osann att man måste anta att det finns andra anledningar till att det här är världens sämst skötta pokersite. Kan det helt enkelt vara en simpel kostnadsfråga? Att pokern omsätter såpass små summor att kostnaderna för ett simpelt Ddos-skydd och buggfixar helt enkelt inte är prio hos svs? Det absolut äckligaste är väl att man sitter här dag ut och dag in och blir pissad på av ett företag som skiter i vilket...
  8. Jag bodde på Elara i somras, med två kompisar i en one bedroom suite. Suiten var FET, jacuzzi i master bedroom med utsikt mot panorama osv, perfekt ställe om man tänker ha lite bjudningar. Jag har sovit i bäddsoffan och den är helt okej, är 100-120cm så funkar fint. Bra poolområde också. Kostade 1200/natt på vardagarna men betydligt dyrare på helgerna. Jävligt skönt o slippa casino i huset och det ligger bra till, så den kan jag reka! Ett stort jävla plus om ni ska ut i vegas är att ha tjejer med er, så slipper ni kö inträde osv men det antar jag ni hört tidigare. Lycka till!
  9. God lycka, min chatt är avstängd men kommer nog mötas en del på /5! kör hårt
  10. Är det via amsterdam är det som sladden sa riskfritt. Dom "stänger" påsen när du handlar så du kan ta med det som handbagage. Köp så mycket du orkar!
  11. Du kommer väl flyga från EU-land till sverige? eller är du inte 20? Men du kommer inte bli kontrollerad med största sannolikhet, söker bara drugs i tullarna.
  12. Det är din bank som sköter det om jag inte minns fel, tala med dom.
  13. BR-kraven känns rimliga beroende på hur bra du är, möjligtvis i underkant och def i underkant om du ska lira 200bb. Säg 3000bb per nivå så hamnar du nog i nån slags balans på risk vs reward. Om du vill vara säker på att nå ditt mål men låta det gå långsammare säg 5000bb.
  14. Rätt säker på att den ska vara kvar, det var 30sekunders-diton som var lite fel.
  15. Kan nog vara delvis kostrelaterat men känns också som jag får lite för dåligt med tid att återhämta, särskilt då övningarna "går in" i varandra rätt mycket såsom pushpress och bänkpress/marklyft. Yes så ser schemat ut. I början tyckte jag 1 dag räckte men nu börjar det bli lite tungt och känner mig inte "fräsch" när jag går på passet dagen efter. Är ganska likt stronglift förutom att jag kör något färre set. Får testa 2 dagarsvila och se om det blir nån skillnad.
×
×
  • Skapa nytt...