Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

förlorar han mot vitor tror jag nog de klipper honom rakt av.

 

Ja, det var väl det jag sa? Dana White har sågat honom nu också :mrgreen:

 

vettefan du. nu är england en större marknad, men jag tror nog vi skulle få se bisping försvara i london ifall han blev champ. (vilket han ofc inte blir, men ett exempel!)

 

Bra exempel iofs för jag tror ingen förutom engelsmännen vill se titelmatch med Bisping så den kan dem lägga i London ;)

 

Det stora problemet är tidsskillnaden mtp att det ska gå live på PPV i USA på kvällen. Finns ingen lösning på det problemet med galor som går här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lol, brukar låta så. Fegis.

 

Du satt väl ut före mig din drakjägare?

 

 

F.ö en rätt frän dag ändå.

Gick upp i morse och drog till lund för en redovisning och opponering på min uppsats om det svenska spelmonopolet. Gick guld och jag fick dra hem efter 1h ist för 3 iom jag hade administrerat ett byte av grupp för jag hade tenta på eftermiddagen.

Drar till malmö och skriver sista tentan på mäklarprogrammet, like a baws såklart. Så bör vara färdig mäklare nu (exl registrering och 4 sista praktikveckorna).

 

Sen gick jag direkt och mötte upp upandcoming så drog vi till CC och lirade någon småkul 600krs turre som jag bustade fint men niten cashade.

Lite CG tills turren slut sen en cosmoburgare och hem för internetgrinden som slutade 10k upp.

 

Har för första gången totalt ledig från allting i hela världen fram till måndag när jag börjar termin 2 på JURISTPROGRAMMET (:mrgreen: ). Innan dess tänkte jag städa, grinda och köra ett riktigt grisigt ryggpass.

 

Peace

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Paul Scholes:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart::heart: :heart::heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart::heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart::heart: :heart::heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart::heart:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dags att rygga mig igen för gratis pengar.

 

Chad Mendes - Jose Aldo @ 3.36

Anthony Johnson - Vitor Belfort @ 2.2

Carlo Prater - Erick Silva @ 5.51

Barboza, Palhares, Pyle parlay @ 1.97

 

Mendes bögbrottar Aldo till ett 50-45 decision.

 

Bettar aldrig fetton som inte klarar vikten då det sällan är ett gott tecken. Belfort är dock mentalt vek och klarar inte pressen i brasilien.

 

Prater har fin chans mot Silva till dessa odds.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dags att rygga mig igen för gratis pengar.

 

Chad Mendes - Jose Aldo @ 3.36

Anthony Johnson - Vitor Belfort @ 2.2

Carlo Prater - Erick Silva @ 5.51

Barboza, Palhares, Pyle parlay @ 1.97

 

Mendes bögbrottar Aldo till ett 50-45 decision.

 

Bettar aldrig fetton som inte klarar vikten då det sällan är ett gott tecken. Belfort är dock mentalt vek och klarar inte pressen i brasilien.

 

Prater har fin chans mot Silva till dessa odds.

 

Du har sett statsen på Aldos takedown defense va? :lol: HYFSADE. Kombinerade honom med Gonzaga. Litar på Gonzagas påstående om att hungern är tillbaka och isf tror jag han klarar det.

 

Jag hade tänkt betta på Johnson innan viktdebaclet. Om han inte ljuger blev han riktigt illa däran när han bantade och blev tillsagd av UFC-doktorn att få i sig vätska omedelbart. Detta bådar verkligen inte gott och dessutom tror jag det var extra tändvätska för Belfort att Johnson kom in 12 pounds över vikten. Bettade lite på Belfort nu istället.

 

Oddset på Prater var högt ja, jag är också inne på den.

 

Tycker oddset på Palhares är för dåligt när man aldrig vet vilka hjärnsläpp han kommer få. Men det sannolika är ju att Massenzio blir ännu en i raden av fighters i behov av knäoperation efter att ha mött Palhares :roll:

 

Barboza är en beast men det är bra odds på Etim och han är underskattad imo. Kan vara spelbart.

 

Bettade lite smått på Funch med trots att han är kass enbart för att oddset är så högt :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gonzaga utnämner jag till årets sämsta spel.

 

Gonzaga är aldrig motiverad, och han har alltid varit en besvikelse. Hans bedrift är att besegra en Crocop vi nu vet var slut. :-(

 

AJ kan vara ett idiotbet, men jag testar!

 

Mendes vinner ju såklart inte en majoritet, men tillräckligt för att vara spelbart imo.

Florian erbjöds komma in nära på sina dyk, och hominick fick ner honom. Mendes är ett monster på mattan. Frågan är om han klarar av att göra detta i 5 ronder, för han lär inte avsluta Aldo.

 

Jag slänger in en del kosing på Oliveira mot Gonzaga. Tror jag såg 2.1 i odds. Galans bästa spel! :D

 

 

Om någon hittar en sida där jag kan spela på att Palhares bjuder på en knäskada hos motståndet, hojta till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet för lite om Oliveira för att rättfärdiga mitt spel, men han är ny i UFC vilket ofta skapar för mycket nervositet. Det var mest magkänslan angående Gonzaga helt enkelt :D

 

Skillnaden mellan Mendes och Florian/Hominick är att Mendes inte har någonsomhelst striking övht. Så Aldo kommer nu kunna oroa sig enbart för nedtagningen och inte tänka på att han kan få smisk stående också. Hade Mendes visat prov på minsta lilla farlighet stående hade jag möjligtvis kunnat tänka mig att betta på honom när han har sin brottning. Men nu känns det sjukt svårt att se honom ta hem matchen.

 

Oj vilka höga odds det hade varit på knäskada hos Paul Harris (Palhares) motståndare :roll: Ska bli skiiiitskoj att se vad Palhares hittar på inatt iaf :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Överlag är MMA i Japan tyvärr fortfarande löjligt oseriös. Hoppas det blir ändring på det nu när UFC snart ska dit, krigar/slagskämpetraditionen är ju enorm i övrigt.

 

Senaste galan i DREAM på nyår var 8 timmar lång. Mitt i galan var där ett flertal WRESTLING-matcher!!! Josh Barnett körde mot en japan. Wrestling då. Tim Sylvia mötte Jerome LeBanner dessutom! I wrestling...:roll:

 

Inga freakshows i övrigt denna gång men det var ju inte jättelängesen dem hade sin Super Hulka Tournamenta där bland annat baseballspelaren Jose Canseco gick match...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dags att rygga mig igen för gratis pengar.

 

Chad Mendes - Jose Aldo @ 3.36

Anthony Johnson - Vitor Belfort @ 2.2

Carlo Prater - Erick Silva @ 5.51

Barboza, Palhares, Pyle parlay @ 1.97

 

Mendes bögbrottar Aldo till ett 50-45 decision.

 

Bettar aldrig fetton som inte klarar vikten då det sällan är ett gott tecken. Belfort är dock mentalt vek och klarar inte pressen i brasilien.

 

Prater har fin chans mot Silva till dessa odds.

Tack Yamasaki!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...