Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

Källaren har ojämn köttkvalitet imo. Varit där några ggr senaste månaderna och varje gång har det varit nån köttsort som inte varit helt tillfredsställande. Men mtp pris är det helt ok ofc.

 

Ah fan, jag har aldrig varit där så hoppas på hyggligt i alla fall.

 

Kör St Marcus och Elysée samma stuk eller Elysée är bara fondue?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Random bloggbrud(?) som svarar på sina läsares frågor

90% sex 10% politik (som hon inte verkar veta vad är)

 

okej. ja det stämmer väl delvis isf. Personligen pratar jag bara sex med tjejer. alltid gjort. varför? alla har en relation till sex, tom. de som inte har sex.

dessutom är det svårt för en tjej att misstolka vad man tänker på om man pratar om det konstant.

nån mer som tycker att det är ett bra samtalsämne rent generellt?

 

 

 

vad var frågan nu igen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg en polare köra något som heter crosstraning grace som va postat på fb.

Man kör 30 reps frivändning från marken och sen stöt (ryck?) på 60 kg på så kort tid som möjligt. Under 7 min tror jag är att man har klarat det.

 

Undrar hur jobbigt det är, funderar på prova...

Är nog mitt grepp och kondition som hindrar mest.

 

Min vän klarade det på 6 min.

 

Mvh

Hon är en tjej på 50 kg...

 

Fattade inte först men antar att du menar 30 frivändningar inklusive stötmomentet varje gång? I ryck ska vikten upp från marken över huvudet i ett steg, i stöt får man dra upp den till bröstet och vila där. Hur ryck övht är möjligt har jag aldrig förstått :oops:

 

Köttbuffé e nöt. Själv blir det Rådhuskällarens dito i Malmö imorron, och sen Cirque du Soleil på Arenan...

 

Skeppa winamplistan, får väl ladda hem skiten, det var år sen jag använde den, men version 2.6 var fin vill jag minnas...

 

Sen när gillar du dödsmetall? Hursomhelst, Revocations nya platta är pretty pretty awesome! Den är väl mer åt melodisk döds/thrash-hållet och lite spretig. Även några klara jazzinfluenser här och var.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fattade inte först men antar att du menar 30 frivändningar inklusive stötmomentet varje gång? I ryck ska vikten upp från marken över huvudet i ett steg, i stöt får man dra upp den till bröstet och vila där. Hur ryck övht är möjligt har jag aldrig förstått :oops:

 

 

 

Sen när gillar du dödsmetall? Hursomhelst, Revocations nya platta är pretty pretty awesome! Den är väl mer åt melodisk döds/thrash-hållet och lite spretig. Även några klara jazzinfluenser här och var.

 

Dödsmetall är kanske sådär. Men jag ska lyssna. Har sett Metallica och Maiden live ett par ggr även om det är i en lite mildare genre...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dödsmetall är kanske sådär. Men jag ska lyssna. Har sett Metallica och Maiden live ett par ggr även om det är i en lite mildare genre...

 

Från senaste plattan:

 

 

 

Bra "inkörsport" till tyngre metall tror jag. Fast det är mer åt thrash-hållet än death. Det skriks ju obv en del men ingen brutal growl och där är även en catchy refräng med ren sång. Det går obv att göra sånt utan att det blir smörig falsettsång med nån usel refräng.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det kommer inte gå att skriva speciellt mycket utan att låta bitter men liverfools supportrar needs a big fucking reality check.

 

Jag kände faktiskt under matchen att jag brydde mig mycket mindre än jag hade hoppats. Det suger som faaaan att åka ut ur FA-cupen men helt ärligt är Liverpool så långt ifrån en relevant utmanare nuförtiden att matchen har tappat mycket av sin charm IMO. Sen har matchen såklart en historia i sig och är något helt annat för just folk som bor i trakten.

 

Jag brukar alltid vara positiv när vi spelar en offensiv elva eller gör ett offensivt byte men idag kändes det faktiskt helt fel när vi satte in Chicharito. Tyckte vi hade full kontroll på matchen och skapade någon liten chans då och då. Även om det blev 1-1 hade det ändå varit bra, vi hade varit stora favoriter på hemmaplan.

 

I slutändan går det inte att komma ifrån att De Gea återigen kostar oss matchen! Första målet får han mitt i magen om han bara står kvar på linjen istället för att springa ut några steg och tveka. Andra målet är uppenbarligen dåligt försvarsspel men Kuyts skott är för helvete inte ens bra. Mitt i målet. Vafan sysslar De Gea med övht där? Han sätter sig ner när Kuyt skjuter! UTÖVER det så kunde han kostat oss ett mål till när han passar bollen till Liverpool och han fumlade fram en hörna åt dem från absolut ingenting. Vi har ett stort. Jävla. PROBLEM.

 

Och så även Nani och Rooney borta pga skada? Detta är fan helt bisarrt :shock: Hittar ingen info om vad som hänt, hoppas det är småskavanker.

 

Förresten är jag förvånad över att att vi sålde Diouf istället för att låna ut honom. Inte för att han imponerat i A-laget eller så men han har ändå dunkat in 10 mål i reservlaget i år.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

?

 

ville bara avtilta mig lite efter att ha läst massa idiotkommentarer på facebook av folk som tror liverpool gått och vunnit CL final mot United...Orkade inte ens kommentera. Saken är ju den att liverpool ska vara glada att dom gått vidare i 2 cuper i veckan(gjort det jävligt bra) mot 2 lag som är betydligt bättre än dom.(typ som om sunderland eller bolton hade gjort samma sak) Men när folk börjar tro att liverpool fortfarande är ett av dom 4 topplagen och att denna matchen va nåt bevis på det och bara har allmänt hybris tiltar man lite. Sen förstår ju jag att det är en speciellt att möta united obv. Men det finns ett mått på hur glad man får bli över en FA-cup vinst(i 4e omgången) mot ett skadedrabbat united imo. Men som sagt. Det är nog bitterheten som talar :D

 

Och ja meta. Det är löjligt hur många skador vi har. Och tänkte samma sak. När det inte är ligan eller CL så har jag faktiskt inga speciella känslor mot liverpool. Till skillnad om det hade vart tottenham eller city vi mött. Då hade jag grävt ner mig oavsett tävling.

 

Edit: eller ja. alltså jag bryr ju mig mer än en vanlig match men mindre än vs city och tottenham. Säger ju lite emot mig sjv när jag lackar så fördjävligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ville bara avtilta mig lite efter att ha läst massa idiotkommentarer på facebook av folk som tror liverpool gått och vunnit CL final mot United...Orkade inte ens kommentera. Saken är ju den att liverpool ska vara glada att dom gått vidare i 2 cuper i veckan(gjort det jävligt bra) mot 2 lag som är betydligt bättre än dom.(typ som om sunderland eller bolton hade gjort samma sak) Men när folk börjar tro att liverpool fortfarande är ett av dom 4 topplagen och att denna matchen va nåt bevis på det och bara har allmänt hybris tiltar man lite. Sen förstår ju jag att det är en speciellt att möta united obv. Men det finns ett mått på hur glad man får bli över en FA-cup vinst(i 4e omgången) mot ett skadedrabbat united imo. Men som sagt. Det är nog bitterheten som talar :D

 

Och ja meta. Det är löjligt hur många skador vi har.

 

Nu låter jag kaxig och överlägsen men jag talar bara sanning: Självklart känner dem så när Liverpool som sagt inte är relevanta längre och aldrig vinner något. När PL startar nuförtiden så är väl exakt alla icke-scousers överens om att en stor stor framgång för Liverpool skulle vara topp 4. Medan allt annat än seger för United räknas som fiasko. Jag förstår absolut lillebrorskomplexet och glädjen idag, även om det absolut överdrivs en aning på vissa håll.

 

Det som däremot tiltar mig enormt är när United spelat en toppmatch mot ett riktigt topplag till skillnad från Liverpool och förlorat och samma Liverpoolsupportrar direkt sitter och skriver massa skit. Då går man helt klart över gränsen från lillebrorskomplex till småaktig idioti.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu låter jag kaxig och överlägsen men jag talar bara sanning: Självklart känner dem så när Liverpool som sagt inte är relevanta längre och aldrig vinner något. När PL startar nuförtiden så är väl exakt alla icke-scousers överens om att en stor stor framgång för Liverpool skulle vara topp 4. Medan allt annat än seger för United räknas som fiasko. Jag förstår absolut lillebrorskomplexet och glädjen idag, även om det absolut överdrivs en aning på vissa håll.

 

Det som däremot tiltar mig enormt är när United spelat en toppmatch mot ett riktigt topplag till skillnad från Liverpool och förlorat och samma Liverpoolsupportrar direkt sitter och skriver massa skit. Då går man helt klart över gränsen från lillebrorskomplex till småaktig idioti.

 

håller med till fullo. Jag saknar tiden för massa år sen när en liverpool vinst över united innebar hån i skolan och 1 veckas bitterhet. Good times!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

håller med till fullo. Jag saknar tiden för massa år sen när en liverpool vinst över united innebar hån i skolan och 1 veckas bitterhet. Good times!

 

Bara för att uttrycka min kärlek ännu mer...en styck följande beställd från England :mrgreen::twisted::heart:

 

 

Manchester United Authentic AW77 Hoody - Black/White L 42"/44" Chest (104/112cm)

 

In Stock

 

1

 

35.00 GBP

(including VAT)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

In all fairness 1 finns vi med- och motgångssupportrar som inte känner ett behov av att gå in och dryga oss i andras dagböcker, på andras fb-sidor, etc.

 

In all fairness 2 är mängden dryga Man Utd-supportrar ännu fler, mest beroende på att klubben fått en massa pantade medgångssupportrar som bytt klubb när Pool gått dåligt.

 

In all fairness 3 kommer Öster att vinna Allsvenskan nästnästa år.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...