Masters20000 Postad 17 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2005 Thereev.. Insättningar eller uttag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shevchenko Postad 18 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2005 Funkar kanon för mig , rakbacken kommer när den ska, support svarar oftast snabbt ! no problemos med parbet.com blir större och större på poker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matte_Maiden Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2005 Nu när Expekt lämnar skutan, är Parbet ett bra alternativ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scudmissile Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2005 någon som vet om Parbet kommer att byta till Tain? Dom är ju trots allt till viss del ägda av expekt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robster80 Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2005 någon som vet om Parbet kommer att byta till Tain? Dom är ju trots allt till viss del ägda av expekt.. Läste i en annan tråd att Parbet inte hade några sådana planer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hnk Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2005 Är det någon som kommer in på parbets hemsida? http://www.parbet.com lite skumt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fido Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2005 Går bara bra att komma in på sidan. Däremot är jag också lite orolig över om parbet stannar i prima eller om de också ska över till Tain? Någon som har någon källa som är tillförlitlig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jenslave Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2005 Har bytt till Parbet från Expekt...Gjorde mitt första uttag i Tisdags (nu Torsdag). På Expekt fick man ju ett mail att uttaget var genomfört men här har jag varken hört eller sett att nåra pengar är på väg. Kör överföringen direkt till Visakortet....Nån som vet hur det brukar funka och hur många dar det brukar ta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DiegoForlan Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2005 med direkt till visakortet så menar du ditt vanliga konto? brukar ta runt 4-5 bankdagar, och joo du får ett mail när pengarna förts över... =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jenslave Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2005 med direkt till visakortet så menar du ditt vanliga konto? brukar ta runt 4-5 bankdagar, och joo du får ett mail när pengarna förts över... =) Tack så mycket för svaret! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DiegoForlan Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2005 np m8 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vivi Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2005 Fan va snikna dom är...dom vill ta 20 dollar i avgift för att sätta in 320 på mitt konto Det är en liten bugg i systemet. Godkänn det ändå, för det tas ingen avgift sen när det betalas ut." Sen stod det att $200 (och inte $180) skulle betalas ut till mitt bankkonto. Bara hoppas det funkar då, annars blir det väl mailcirkus igen. Kan någon som genomfört en transaktion från parbet reda ut vad det är som gäller? Har det dragits $20 för någon vid uttag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robster80 Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2005 Det drogs ingenting när jag tog ut till Nordea. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vivi Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2005 Det drogs ingenting när jag tog ut till Nordea. Tackar och bockar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shiver Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2005 Satte in 300 USD på parbet. Transaktionen fungerade tydligen inte, eller det var meddelandet jag fick. Men lik förbannat har dom dragit pengarna från mitt bankkonto, men inget finns på mitt Parbet konto. Har mailat men inget svar, ännu. ****************************************************/ shiver Ang RB, vänligen se http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=10192 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2005 Ang RB-snack, vänligen se forumets inställning i tråden http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=10192 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rictur Postad 28 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2005 Har ngn hört att Parbet ska lämna Prima? Isåfall vart? Matteprof? Mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vorre Postad 29 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2005 Jag ska använda parbet för första gången, men när jag ska sätta in pengar står det "invalid amount", jag försöker sätta in 24 dollar....kan det vara så att det finns någon lägsta summa som man inte får sätta in? Det gick inte att sätta in 35 dollar heller , help jag har inga stora bokstäver i mitt inloggningsnamn heller ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
euchre Postad 31 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2005 Har ngn hört att Parbet ska lämna Prima?Isåfall vart? Matteprof? Mvh Tain. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 31 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2005 Många rykten iaf, men i och med Expekts problemfyllda övergång till Tain under dagarna lär inte Parbet lämna Prima inom närmaste tiden. Den som lever får se. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PeO Postad 31 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2005 Nån som har problem att komma in på klienten just nu? Står bara "Error Connecting, retrying..." Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kinky Postad 31 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2005 Nån som har problem att komma in på klienten just nu? Står bara "Error Connecting, retrying..." Likadant med Nordicbet, antagligen hela Prima som har problem EDIT: Nu funkar iaf Nordicbet, fast lobbyn funkar visst inte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PeO Postad 31 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2005 Nån som har problem att komma in på klienten just nu? Står bara "Error Connecting, retrying..." Likadant med Nordicbet, antagligen hela Prima som har problem EDIT: Nu funkar iaf Nordicbet, fast lobbyn funkar visst inte Samma problem på Parbet. Man får väl ta en lunchbreak medans det ligger nere... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pilutten Postad 1 November , 2005 Rapport Share Postad 1 November , 2005 ParBet ut från Prima! Den 17 november lämnar Parbet Prima. De kanske inte ville det men Prima kan ju inte ha två operatörer med samma ägare varav den ena (Expekt) skall lämna och låta den andra vara kvar. Så för er som signat upp hos Parbet för att fortsätta spela i i Prima nätverket -Samma taskiga information som hos Expekt -näligen ingen. Parbetspelarna får väl i Expektsfären det normala mailet dagen innan Jag rekommenerar spel hos en schysst operatör inom Prima -NordicBet. De har suverän service, bra bonuserbjudanden och kör en massa frirullar just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robster80 Postad 1 November , 2005 Rapport Share Postad 1 November , 2005 ParBet ut från Prima! Den 17 november lämnar Parbet Prima. De kanske inte ville det men Prima kan ju inte ha två operatörer med samma ägare varav den ena (Expekt) skall lämna och låta den andra vara kvar. Så för er som signat upp hos Parbet för att fortsätta spela i i Prima nätverket -Samma taskiga information som hos Expekt -näligen ingen. Parbetspelarna får väl i Expektsfären det normala mailet dagen innan Jag rekommenerar spel hos en schysst operatör inom Prima -NordicBet. De har suverän service, bra bonuserbjudanden och kör en massa frirullar just nu. Är lite intresserad av var du hört det här. Det står inte på primas hemsida och inte heller på parbets. Dessutom har parbet själva förnekat att de skulle byta nätverk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts