Gå till innehåll

SAJT: Parbet.com


Krissan

Recommended Posts

speedi_, det är nog som det alltid är med Neteller, man måste sätta in med det för att få ta ut med dom. Om jag miss rätt av den informationen vi fick under kampanjen så borde du utan problem kunna ta ut till bankkonto.

 

PMa mig om det inte löser sig så kan jag höra med vår kontakt på Parbet.

 

- QoS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 406
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Är det inte lite dåligt med fisk inne på prima?

På 3 sessioner (200 händer kanske) ligger jag bara plus 1,5$ och flera av torskarna har dessutom kommit genom listigt spel från motståndarna.

På Microlimits brukar man annars förvänta sig galningar, nybörjare och hopplösa klåpare, inte supertajta spelare som lirar 4 bord samtidigt.

MVH

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det är alltså så att det är inte Parbet som har det kravet på insättning utan det är neteller.?

Tror det är båda aktörerna som ställer det kravet för att minska risken för ev. bedrägeri. Dom flesta sajterna kör samma typ av spärr.

 

- QoS

 

Handlar nog mer om att krama ur några extra kronor, då både banken och sajten tar 1,5% vid varje valutaväxling.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Gjorde mitt första uttag på parbet häromdan... fick då ett mail från dem om att de ville ha kopia på id, kreditkort osv skickade till dem... tills dess var mitt konto spärrat, jag kunde inte logga in på parbet.com, se mitt saldo eller få mina pengar, men dock gick det bra att spela poker...

 

Så jag tog kopia av dessa och faxade dem... fick svar efter några dar att det hela var oläsligt och de undrade om jag kunde använda digitalkamera och skicka in bilderna igen...

 

Jag är så trött på alla bravader man måste göra för att ta ut lite cash... hur svårt ska det vara att stoppa in pengarna tillbaks till samma konto som man satte in pengarna i? Och inte fan har de telefonnummer till supporten så man kan nå dem...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmmm vet inte varför de gör så... nu har jag i alla fall både faxat och skickat kopior via mail.... men fortfarande är kontot spärrat... fick följande svar från dem då jag frågade hur det har gått med ärendet:

 

"Hvis finance har mottatt dine bilder/id er saken til check nu."

 

Få se hur länge till man får vänta på att få ut sina cash...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...