Gå till innehåll

SAJT: Parbet.com


Krissan

Recommended Posts

1.

satte in 100€ på sajten i torsdags (3e), clearade idag bonusen, det har dock inte dragits några pengar från kontot jag använde för insättningen.... kommer sånt några dagar i efterhand ibland? satte in med visa

 

Jag gjorde två insättningen direkt efter varandra eftersom det var max 300€ man fick sätta in åt gången med VISA. Gjorde två stycken på 300€ men såg bara att de dragit en på mitt kontoutdrag när jag loggade in på min internetbank (Nordea).

Dock drogs den andra cirka en vecka efter jag gjort insättningen

Så var inte orolig, de har nog inte glömt bort din insättning.. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 406
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Efter intensiv mail-korrespondans (på svenska!) med supporten hos parbet löste det sig, de fixade in mig och skickade verifikationskoden.

Tack för det, skumt att det inte funkade via klienten dock. :?

Testade att spela lite, konstig klient;

- Kan man inte skriva in sin NL-raise själv, måste använda regeln?

 

/G

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det står säkert någon annanstans på sidan men jag är trött och orkar inte leta mer så jag frågar här:shock:

 

Vad är det för bonus som gäller nu på Parbet? Villkor?

Finns det mycket 0.1/0.2, 0.25/0.5 och 0.5/1 bord?

 

Tacksam för svar!

 

25% i insättningsbonus för nya spelare. Villkor 200 raked hands. I övrigt delar ju alla Prima-siter bord. Verkar vara en nice sida, har dock bara spelat där i några dagar.

 

Edit: Bonusen är på max 50 dollar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ställde frågan i Expekt site tråden oxå, men inget svar än...

Bara för att göra klart, visst kan man vara uppsignad på flera Prima sajter?

 

Är i dagsläget med på Golden Tiger å Parbet, är nu sugen på Expekt oxå. Blir orolig av allt snack om låsta konton....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ställde frågan i Expekt site tråden oxå, men inget svar än...

Bara för att göra klart, visst kan man vara uppsignad på flera Prima sajter?

 

Är i dagsläget med på Golden Tiger å Parbet, är nu sugen på Expekt oxå. Blir orolig av allt snack om låsta konton....

 

Så länge som du använder din verifikationskod så är det nog inga problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

okej, om jag förstått det rätt, Parbet tar 2,5% på neteller utbetalningar, men inget på betalningar till bankkonto?!

 

och ja, avgifter på strunt är bland det värsta jag vet............. :D

 

När jag skulle ta ut 500$ till bankkonto så skulle dom ta 20$ i avgift och det är mer än 2,5% så jag tog ut till Neteller istället.

 

Jag kommer inte att spela på den sidan något mera, bättre att spela på Expekt i så fall där man betalar en avgift på insättning då man förhoppningsvis tar ut mera pengar än man sätter in :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det står säkert någon annanstans på sidan men jag är trött och orkar inte leta mer så jag frågar här:shock:

 

Vad är det för bonus som gäller nu på Parbet? Villkor?

Finns det mycket 0.1/0.2, 0.25/0.5 och 0.5/1 bord?

 

Tacksam för svar!

 

25% i insättningsbonus för nya spelare. Villkor 200 raked hands. I övrigt delar ju alla Prima-siter bord. Verkar vara en nice sida, har dock bara spelat där i några dagar.

 

Edit: Bonusen är på max 50 dollar.

 

 

 

Okej, såg att minimum rakern låg på 0.25. Innebär det att jag har spelat 200 rakade händer om jag spelar 200 händer på ett 0.25/0.50 bord, även om jag inte gått med i potten 200 gånger?

Det fungerar att överföra pengar till och från Parbet med vanligt bankkonto va?

 

Tacksam för svar igen !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, såg att minimum rakern låg på 0.25. Innebär det att jag har spelat 200 rakade händer om jag spelar 200 händer på ett 0.25/0.50 bord, även om jag inte gått med i potten 200 gånger?

Det fungerar att överföra pengar till och från Parbet med vanligt bankkonto va?

 

Tacksam för svar igen !

Tror att det räknas så fort du lagt in nån sorts blind eller pengar i potten. Eftersom min. raken är 25c och det krävs 200 raked hands för att få bonusen på max 50 $ så kommer siten som sämst gå +-0. 200x0.25=50. SKulle bli väldigt förvånad om man inte kan ta ut till bankkonto!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...