Gå till innehåll

SAJT: Parbet.com


Krissan

Recommended Posts

  • Svars 406
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har bytt till Parbet från Expekt...Gjorde mitt första uttag i Tisdags (nu Torsdag). På Expekt fick man ju ett mail att uttaget var genomfört men här har jag varken hört eller sett att nåra pengar är på väg. Kör överföringen direkt till Visakortet....Nån som vet hur det brukar funka och hur många dar det brukar ta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan va snikna dom är...dom vill ta 20 dollar i avgift för att sätta in 320 på mitt konto

 

Det är en liten bugg i systemet.

 

Godkänn det ändå, för det tas ingen avgift sen när det betalas ut."

 

Sen stod det att $200 (och inte $180) skulle betalas ut till mitt bankkonto. Bara hoppas det funkar då, annars blir det väl mailcirkus igen.

 

Kan någon som genomfört en transaktion från parbet reda ut vad det är som gäller?

Har det dragits $20 för någon vid uttag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satte in 300 USD på parbet. Transaktionen fungerade tydligen inte, eller det var meddelandet jag fick. Men lik förbannat har dom dragit pengarna från mitt bankkonto, men inget finns på mitt Parbet konto. Har mailat men inget svar, ännu.

 

****************************************************/

shiver

 

Ang RB, vänligen se http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=10192

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ska använda parbet för första gången, men när jag ska sätta in pengar står det "invalid amount", jag försöker sätta in 24 dollar....kan det vara så att det finns någon lägsta summa som man inte får sätta in?

 

Det gick inte att sätta in 35 dollar heller :?, help

 

jag har inga stora bokstäver i mitt inloggningsnamn heller :?:?:? !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nån som har problem att komma in på klienten just nu? Står bara "Error Connecting, retrying..."

 

Likadant med Nordicbet, antagligen hela Prima som har problem

 

EDIT: Nu funkar iaf Nordicbet, fast lobbyn funkar visst inte

 

Samma problem på Parbet. Man får väl ta en lunchbreak medans det ligger nere... :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ParBet ut från Prima!

 

Den 17 november lämnar Parbet Prima.

De kanske inte ville det men Prima kan ju inte ha två operatörer med samma ägare varav den ena (Expekt) skall lämna och låta den andra vara kvar.

Så för er som signat upp hos Parbet för att fortsätta spela i i Prima nätverket -Samma taskiga information som hos Expekt -näligen ingen.

Parbetspelarna får väl i Expektsfären det normala mailet dagen innan :evil:

Jag rekommenerar spel hos en schysst operatör inom Prima -NordicBet. De har suverän service, bra bonuserbjudanden och kör en massa frirullar just nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ParBet ut från Prima!

 

Den 17 november lämnar Parbet Prima.

De kanske inte ville det men Prima kan ju inte ha två operatörer med samma ägare varav den ena (Expekt) skall lämna och låta den andra vara kvar.

Så för er som signat upp hos Parbet för att fortsätta spela i i Prima nätverket -Samma taskiga information som hos Expekt -näligen ingen.

Parbetspelarna får väl i Expektsfären det normala mailet dagen innan :evil:

Jag rekommenerar spel hos en schysst operatör inom Prima -NordicBet. De har suverän service, bra bonuserbjudanden och kör en massa frirullar just nu.

 

Är lite intresserad av var du hört det här. Det står inte på primas hemsida och inte heller på parbets. Dessutom har parbet själva förnekat att de skulle byta nätverk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...