Gå till innehåll

SAJT: Parbet.com


Krissan

Recommended Posts

  • Svars 406
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

tänkte sätta in 200us på parbet ikväll via mitt Visa-kort. Vill bara höra om någon vet om det kostar något när man ska casha ut sina pengar till svenskt bankonto?

 

Nej, men det kostar att sätta in.

 

Angående: "Får bara ERROR: Invalid Amount när jag försöker växla..."

 

Använd bara små bokstäver (gemener) när ni skriver in passwordet vid inlogggning så borde det funka.

....

Please confirm the following withdrawal.

requested amount 127.00$

handling fee - 20.00$

amount 107.00$

 

om det inte kostar varför tar de 20$ när jag skulle ta ut till föreningssparbanken isf?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tänkte sätta in 200us på parbet ikväll via mitt Visa-kort. Vill bara höra om någon vet om det kostar något när man ska casha ut sina pengar till svenskt bankonto?

 

Nej, men det kostar att sätta in.

 

Angående: "Får bara ERROR: Invalid Amount när jag försöker växla..."

 

Använd bara små bokstäver (gemener) när ni skriver in passwordet vid inlogggning så borde det funka.

....

Please confirm the following withdrawal.

requested amount 127.00$

handling fee - 20.00$

amount 107.00$

 

om det inte kostar varför tar de 20$ när jag skulle ta ut till föreningssparbanken isf?

 

Bara att maila supporten och fråga. För mig var det gratis att ta ut till mitt nordeakonto.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det sant att Parbet tar 2.5% för att ta ut till NETeller eller är det något jag bara har hört?

 

hade du orkat läsa denna sida i tråden så hade du redan haft svaret. Ja de tar en avgift.

 

EDIT. Typiskt att inlägget skulle hamna på en ny sida... Svaret fanns ju givetvis på föregående sida då...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det sant att Parbet tar 2.5% för att ta ut till NETeller eller är det något jag bara har hört?

 

hade du orkat läsa denna sida i tråden så hade du redan haft svaret. Ja de tar en avgift.

 

EDIT. Typiskt att inlägget skulle hamna på en ny sida... Svaret fanns ju givetvis på föregående sida då...

 

Jag plockade ut $49 från Parbet till Neteller utan att det drogs någon avgift.

 

Dessutom så har de betalt ut pengarna 2ggr, undrar om de kommer kräva tillbaka $49 :roll:

 

/Sinkin

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan,

 

Jag tänkte stoppa in lite pengar på parbet och trycker på knappen "Bank". Då får jag upp bilden där man överför mellan "betting account" och "Poker account", dvs ingen chans att mata in t.ex. VISA kortnr.

 

Jag har mejlat supporten men inte fått något svar på ett dygn.

 

Är det någon som kan ge mig vägledning?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan,

 

Jag tänkte stoppa in lite pengar på parbet och trycker på knappen "Bank". Då får jag upp bilden där man överför mellan "betting account" och "Poker account", dvs ingen chans att mata in t.ex. VISA kortnr.

 

Jag har mejlat supporten men inte fått något svar på ett dygn.

 

Är det någon som kan ge mig vägledning?

 

logga in på hemsidan för över pengar till betting account. Gå sedan in i pokerlienten och för över pengarna till pokerkontot

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan,

 

Jag tänkte stoppa in lite pengar på parbet och trycker på knappen "Bank". Då får jag upp bilden där man överför mellan "betting account" och "Poker account", dvs ingen chans att mata in t.ex. VISA kortnr.

 

Jag har mejlat supporten men inte fått något svar på ett dygn.

 

Är det någon som kan ge mig vägledning?

 

logga in på hemsidan för över pengar till betting account. Gå sedan in i pokerlienten och för över pengarna till pokerkontot

Tack för det snabba svaret!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tänkte sätta in 200us på parbet ikväll via mitt Visa-kort. Vill bara höra om någon vet om det kostar något när man ska casha ut sina pengar till svenskt bankonto?

 

Nej, men det kostar att sätta in.

 

Angående: "Får bara ERROR: Invalid Amount när jag försöker växla..."

 

Använd bara små bokstäver (gemener) när ni skriver in passwordet vid inlogggning så borde det funka.

....

Please confirm the following withdrawal.

requested amount 127.00$

handling fee - 20.00$

amount 107.00$

 

om det inte kostar varför tar de 20$ när jag skulle ta ut till föreningssparbanken isf?

Stod samma sak för mig och jag mailade supporten och fick detta svar:

 

"Hejsan

 

Det är en liten bugg i systemet.

 

Godkänn det ändå, för det tas ingen avgift sen när det betalas ut."

 

Sen stod det att $200 (och inte $180) skulle betalas ut till mitt bankkonto. Bara hoppas det funkar då, annars blir det väl mailcirkus igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena

 

Som alla vet så har det hänt en del på prima sidan på senaste. Hittade ingen prima tråd så skriver här istället.

 

Dem har krånglat till en hel del på sidan!!! Som att sätta en massa flikar med PL NL FIxed Bla.

Jag lirar mycket Pl och det va alltid 3 eller 2 0,5-1 bord igång. Men nu så är det ju ingen som ser dessa Pl utan alla går ju in på NL.

Det va så skönt innan man såg perfekt var det fanns folk och var det inte fanns det. Va väldigt simpelt vem som helst kunde hitta och förstå sig det.

 

Det Känns som dem vill Bli ett wanna bee nätverk av det party har.

 

Rätta mig om Jag har fel ?

Vill fan skriva en protest lista om det går här på forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena

 

Som alla vet så har det hänt en del på prima sidan på senaste. Hittade ingen prima tråd så skriver här istället.

 

Dem har krånglat till en hel del på sidan!!! Som att sätta en massa flikar med PL NL FIxed Bla.

Jag lirar mycket Pl och det va alltid 3 eller 2 0,5-1 bord igång. Men nu så är det ju ingen som ser dessa Pl utan alla går ju in på NL.

Det va så skönt innan man såg perfekt var det fanns folk och var det inte fanns det. Va väldigt simpelt vem som helst kunde hitta och förstå sig det.

 

Det Känns som dem vill Bli ett wanna bee nätverk av det party har.

 

Rätta mig om Jag har fel ?

Vill fan skriva en protest lista om det går här på forumet.

Äh, vad snackar du om? Det nya systemet äger. Nu är det lättare att hitta exakt de bord man vill ha, det finns fler av dem (iaf på det jag brukar spela, nämligen .25/.50 NL) och de verkar äntligen ha ordnat waiting listen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har en förfrågan angående prima-nätverket. Har spelat på expekt tidigare och registrerade mitt nick som jag använder. Där fyllde jag även i vilken stad som ska visas när man högerklickar på mig som spelare. Jag undrar om någon vet hur man kan ändra den staden. Skulle vara tacksam för hjälp!

 

MVH AAsson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

parbet vägrar att betala ut mina pengar, satt in 160$ via neteller och satsade allt på div matcher, mailade supporten om jag kunde ta ut eftersom jag omsättit allt, och de sa att det var okej, men det kom aldrig några pengar, och när jag loggade in på parbet nyss så hade de kommit tillbaka dit. skitkul.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du är inte ensam om att ha problem med parbet..

Har väntat i över två veckor nu på att de ska betala ut pengar till mitt bankkonto. Först gjorde jag ansökan om utbetalning på deras hemsida. Eftersom inget hände på ett par dagar mailade jag dem och fick svaret att de inte kunde se att jag gjort nån utbetalningsbegäran. Gjorde om det igen men de kunde fortfarande inte se att jag gjort nån begäran. Tillslut erkände de att nåt var fel med deras system och de skulle göra en manuell utbetalning istället.

 

Vad händer?? Jo, utbetalningen bouncade tillbaka till mitt parbetkonto efter nån dag. Mailade dem idag om detta varvid de bad om ursäkt och gjorde en ny utbetalning. Självklart så bouncar pengarna tillbaka efter ca 30 minuter till parbetkontot..

Börjar bli sjukt trött på det här nu.. Undrar om de har likvididetsproblem. Lite orolig att inte få se mina 250$..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Kan någon svara på lite enkla frågor jag har om parbet.

Jag har just nu min rulle på prima men jag vill stycka upp rullen och köra på några olika sajter för att kunna välja bättre bland bord osv.

 

Om jag sätter in pengar via neteller kommer jag då att kunna casha ut till mitt föreningssparbanken konto eller bara till mitt neteller account ?

 

Fungerar utbetalningarna som dom ska ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan någon svara på lite enkla frågor jag har om parbet.

Jag har just nu min rulle på prima men jag vill stycka upp rullen och köra på några olika sajter för att kunna välja bättre bland bord osv.

 

Parbet är ett prima skin så du kommer inte att komma åt fler bord än du gör idag, bara så du vet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För ett tag sen så fick man 10$ av pokerforum.nu på Parbet.

Har nu lirat upp det rejält och vill ta ut mina intjänade pengar

men det står att man måste göra en insättning med netellerkontot

innan man kan ta ut med det. Är det så eller har jag missat att

man ska mejla dom och säga att det var från pf.nu som pengarna kom in?

Tacksam för snabbt svar.

//Robban

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...