Gå till innehåll

SAJT: Parbet.com


Krissan

Recommended Posts

  • Svars 406
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Någon som vet när rb kommer för november månad? Skulle ju kommit den 21 men inget ännu :evil:

 

Kollade mailen nu och hittade detta: "Dear Customer.

 

The november rakeback payout for 1st to 21st november has been delayed, but will be paid out at the latest, friday the 2th of December.

 

Best Regards

Parbet.com"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Synpunkter på klienten.

Förhoppningsvis kanske nån från Tain/Parbet läser detta.

Går inte ens in på instabiliteten i klienten och servern då de flesta säkert känner till det.

 

Vanliga buggar

- Klienten säger att jag inte kan öppna fler bord då jag redan har 4 öppna, fast jag har bara tre.

- Klickar fold eller bet, men detta registreras inte utan jag foldas/checkas per automatik när tiden runnit ut

 

Bra

- Snabb Live bank inkl summan av alla bord

- Bra bettingfunktioner

- Snabb klient

- Buddyfunktionen. Dock kan man inte se vilka bord polarna spelar på.

 

 

Dåligt

- Max 4 bord samtidigt

- Man ser inte pottstorleken om man för musen över markerhögen (mouse over)

- Bara ljud på aktivt bord

- Kan inte rotera bord/sin plats vid bordet - VIKTIG!

- Kan inte byta mellan bordstorlek medans man spelar

- Syns inte markering på de avatarer/spelare man har Notes på

- För litet chatfönster

- Saknar tre storlekar på klienten som i Primaklienten

- Kan inte se namnen på väntelista på ett bord. Får inte plats i listan.

- Kan inte se vilka bord man står i väntelista på

- Små knappar. Gör tydligare större knappar med mer mellanrum

 

Övrigt

- Var är raked hands? Kanske inte är intressant i Tain?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad tror ni om detta:

 

En vecka innan Parbet byter nätverk från Prima så låser dom mitt konto. jag mailar o frågar vad dom vill, jag måste skicka in bilder på pass och visa. Fine, standard so far.

 

Under tiden mitt kont är låst så byter parbet nätverk. jag skickar in bilder på pass och viskaort. Kontot öppnas idag, allt verkar lugnt.

 

Saldo före låsningen ca 10K $, saldo nyöppnat = 123$ (som jag fick i rakeback)

 

Kollar historyn, ingen hr hackt kitt konto och spelat, och inga transaktioner har gjorts förutom att hag fått 123$ i rakeback.

 

WTF???

 

Det finns i historyn att jag satte in 1k för nån månad sen (stämmer), sen så har dom lagt till (nyligen) att denna summa togs ut några timmar senare samma dag som jag satte in dom, vilket INTE stämmer. Jag spelade ju 2-3 veckor efter deposit och då hade jag inte cashat ut och det fanns ingen history på det. Så dom har alltså hittat på en cashout på 1k som dom lagt dit i listan en månad i efterhand plus att det saknas ca 10K.

 

Undersöker mitt bankkonto också för att försäkra mig om att dom inte skickat tillbaka nåmn deg, men inga transaktione fårn Parbet finns.

 

Mailade supporten nu och fråga vad som e på gång.

 

Vad tror ni om detta? Man blir ju lite små orolig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick svar nyss:

 

Hello,

 

I have now taked to our technical staff and the problem was that your were

inactivte during the migration to Tain as we had requested cc-details from you.

Because of that the money was not trasfered to your new account. We are very

sorry for this but the money has now been returned to your account.

 

Wish you a pleasant day.

 

Kind Regards

Emma Berglund

Parbet.com Ltd

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså, även om alla redan känner till det så vill jag poängtera det än en gång; Tain-nätverket är ju för i helvete ett skämt! Har någon en endaste gång genomgått en hel session på några timmar UTAN att det varit connection problems, reconnecting to server... ? Jag tyckte Pacific hade usla servers, men det här tar ju priset. Det är helt enkelt så sanslöst amatörmässigt att man borde byta site om man inte redan gjort det. Just nu orkar jag inte ordna med rakeback på nån annan site, så jag väntar väl lite till, men om de inte uppgraderar sina horribla servers SNART så skickar jag över all deg på partypoker. Skrattretande dåligt verkligen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag håller med dig totalt.

Har varit inne minst 20 gånger ikväll / natt och haft pengar i potten när man blivit utkastad. Kan man få kompenstaion för det här ? har mailat dem och krävt en viss summa pengar. Är för tillfället väldigt Lack på sidan annars under vecka tyckte jag det verkade lovande....

En ARG OX

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet någon om det går att få tillbaks pengarna på något sätt vid disconnection prob. Om man sitter på nöten och blir reraisad, men disconnectad innan syn. Någon som har erfarenhet av tain eller parbets support vid såna fall? Ganska många som har sagt det, men tack o hej då tain....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet någon om det går att få tillbaks pengarna på något sätt vid disconnection prob. Om man sitter på nöten och blir reraisad, men disconnectad innan syn. Någon som har erfarenhet av tain eller parbets support vid såna fall? Ganska många som har sagt det, men tack o hej då tain....

Maila in handnummer, pokeralias och bordsnamn så är chanserna goda att du får kompensation. Jag fick det i alla fall härom dagen vid ett liknande problem. Förvånad över hur bra supporten skötte det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

är det någon som har samma problem som mig? som kvalificerade sig på en sitngo på parbet till scandinavian open satelliten men som sedan inte fick spela den eftersom parbet bytte nätverk från prima nätverket??? eller är det någon som vet vad jag kan göra eftersom jag bara får dåliga svar om jag ens får något tillbaka från supporten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Maila in handnummer, pokeralias och bordsnamn så är chanserna goda att du får kompensation. Jag fick det i alla fall härom dagen vid ett liknande problem. Förvånad över hur bra supporten skötte det.

 

Hur får man fram handnummer och bordsnamn, senaste spelade händerna funktionen verkar inte fungera?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...