Gå till innehåll

SAJT: Parbet.com


Krissan

Recommended Posts

  • Svars 406
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

För mig gick det alldelles utmärkt att växla till pokermarker. Hade råkat tagit euro som valuta så jag reggade mig, så jag fick 9 Euro, vilket är lite mer än 10 dollar. :P

Dock växla jag bara pokermarker till $5 när jag börja lira.

Lite kuriosa, har lyckats få upp dom $5 till $13, plus att jag har 4.xx euro.

 

Men en sak undrar jag. Kan man se hur många rakade händer man har lirat på parbet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tänkte sätta in 200us på parbet ikväll via mitt Visa-kort. Vill bara höra om någon vet om det kostar något när man ska casha ut sina pengar till svenskt bankonto?

 

Nej, men det kostar att sätta in.

 

Angående: "Får bara ERROR: Invalid Amount när jag försöker växla..."

 

Använd bara små bokstäver (gemener) när ni skriver in passwordet vid inlogggning så borde det funka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag kan inte heller överföra något till pokerkontot på parbet... och nu så kommer jag inte ens till bank sidan (försökt 20ggr) och går inte att komma åt deras hemsida heller ;P

 

bara använda små bokstäver när man loggar in ;) ? för oss som har annat än bara små bokstäver i lösenordet då ?!? ännu svårare att försöka komma åt bank och överföra när clienten säger "could not log you in because either your loginname or password is incorrect" ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Problemen med att överföra till pokerklienten löses ofta genom att logga ur, sedan logga in igen fast bara skriva lösenordet med små bokstäver.

Har ni problem med att göra konto på parbet och verifiera poker alias, eller att en av era polares poker alias kommer upp. Hör gärna av er så kan jag skriva vad man ska göra då ( fick ett långt mail av parbet hur man skulle göra när olika problem med poker alias uppstår vid reggningen, vilket det gjorde för mig och därför fick jag denna listan )

Mvh

Robbb

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En fråga angående vad som räknas som en rakad hand hos parbet

 

Där står såhär: Minimum rejken är $ 0,25/0.5

 

Betyder det att raken måste uppgå till o,25 eller 0,5 dollar vid en hand eller att handen måste spelas på ett bord med blindsen 0,25/0,5 och att där tas rake från potten

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja supporten var ju inte den bästa som tur är pengarna i tryggt förvar igen.

 

Men jag blir alltid fundersam när ingen vill svara på mina frågor. Då dyker det direkt upp en tanke att allt inte är helt 100% när det dröjer flera dagar och man inte får några svar.

 

Annars så har ju parbet varit helt ok. Lätt bonus att klara av överlag helt klart godkänt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ett litet problem med sidan. Har idag fått signup-bonusen som är 10$ och när jag ska börja spela så kommer jag inte in i "Bank" i klienten. Det blir "Sidan kan inte visas", har inte funkat på hela dagen för mig. Någon som känner igen sig, eller vet hur man ska göra för att det ska fungera?

 

Tack för svar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bara använda små bokstäver när man loggar in ;) ? för oss som har annat än bara små bokstäver i lösenordet då ?!? ännu svårare att försöka komma åt bank och överföra när clienten säger "could not log you in because either your loginname or password is incorrect" ;)

 

Jag har inte heller lyckats föra över penger till pokerkontot.

Till min stora förvåning funkade det dock bra att logga in på http://www.parbet.com med endast små bokstäver även om jag har blandat i mitt lösenord, får se om det hjälper när jag kommer hem sedan.

 

/Sinkin

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag satte in pengar 29 juli via bankgiro och har ännu inte fått pengarna insatta.

 

Jag mailade suporten dom 3 augusti och där sa killen att han skickat ärendet vidare till deras finansavdelning och att dom skulle återkomma när dom fick höra något.

 

4 augusti.

Jag får ett mail där dom frågar om summan jag satte in.

 

Jag mailar tillbaks och frågar samtidigt hur det går.

 

Han svarar att han har skickat vidare ärendet till finansavdelningen så får dom leta efter pengarna på banken. Återkommer när vi hör något.

 

 

Det här behöver inte betyda att det har något med parbet att göra utan det kan likagärna vara posten som är seg då min kompis nyligen skickade nåt via bankgiro och det tog 2-3 dagar extra. Men man blir ju rätt nojig.

 

EDIT: Pengarna sattes in nyss 17:00. Jag undrar om det var posten som var sen eller Parbet som läste tråden ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skapade ett konto och skickade ett mail till bonus@parbet.com för att få $10 i gåva (pokerforums eget erbjudande), det skulle ta 24 timmar sen skulle pengarna finnas på kontot. Men jag har inte ens fått någon svar från dom, och några pengar ser jag inte skymten av.

 

Det verkar som dom har en seg support.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inte kunnat komma in på varesig PLAYCHECK eller RAKE-sidan i klienten sen jag signade upp i juni, har mailat tusen brev, ganska snabba svar men killen var tvungen att skicka vidare till Prima-supporten. Blev tvungen att skicka skärmdumpar för att bevisa att det inte funkar. Har inte hört nåt sen dess...

Det skumma är att jag auto-loggas-in och kan spela poker, men krävs på inlogg igen när jag vill nå PLAYCHECK eller RAKE-sidan och då står det log-in failure eller "you have to log in". Har sagt det förr och säger det igen; CRAP!

 

Är det samma problem på expekt?

 

/G

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nån som vet hur lång tid det tar att få in pengarna till NETeller?

 

Jag undrar också, har du fått dom?

 

/Nick

 

Nja, men lite krångel via email så har jag fått någe att hända iaf, idag så försvann transaktionen på deras sida (där man kan avbryta den), så antar det är på ingång. Men var ca 10h sen och inget på neteller än...

 

Så var beredd på att det kan ta ett par dagar att få pengarna, om man har lika otur som jag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nån som vet hur lång tid det tar att få in pengarna till NETeller?

 

Jag undrar också, har du fått dom?

 

/Nick

 

Nja, men lite krångel via email så har jag fått någe att hända iaf, idag så försvann transaktionen på deras sida (där man kan avbryta den), så antar det är på ingång. Men var ca 10h sen och inget på neteller än...

 

Så var beredd på att det kan ta ett par dagar att få pengarna, om man har lika otur som jag?

 

Bah, det är sånt här som avgör om man kommer tillbaks till en site eller inte, oavsett bonus eller ej. :x

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...