Gå till innehåll

SAJT: Parbet.com


Krissan

Recommended Posts

  • Svars 406
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Nu har jag fått mina pengar. Det tog ganska precis 8 dygn. Kanske inte så farligt nu i efterhand men man är lite skakis när det handlar om 70% av bankrullen. Var i kontakt med supporten ca 5 gånger och fick svar alla gånger även om det dröjde i vissa fall. För er som väntar på utbetalningar, det ordnar sig säkert. Ha bara lite tålamod.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har letat överallt hos Parbet, men har inte hittat någon information om hur mycket rakeback Parbet har.

 

Nån som vet?

Eller har de tagit bort den?

 

Rakebacken är inte direkt från parbet utan från en affiliate därför står det inte något om rakeback på parbets hemsida. Sedan lämnar ju dessutom parbet Primanätverket i dagarna så alla rakeback deals lär bli ogiltiga?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Parbet.coms ambition och uppdrag är att verka i det pokernätverk som erbjuder de bästa tänkbara förutsättningarna, servicen och tjänsterna för våra kunder"

 

"Vi på Parbet.com är säkra på att ni kommer att bli lika nöjda med den nya klienten som vi är."

 

"Fördelarna

- Bättre funktionalitet."

 

"Funktionalitetsförbättringar i Poker klienten

- Ett av de största nätverken i världen.

- Fler turneringar och evenemang. "

 

 

 

Yeah....right....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du glömde det roligaste ur deras info-mail:

Ett antal mer eller mindre nya operatörer kommer inom mycket kort att etablera sig i Tain Pokers nätverk. Detta innebär en säkrad tillströmning av fisk. Cirka 15 stycken nya bolag kommer inom en snar framtid byta till Tain Poker.

 

:lol:8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läste om någon annan som rekomenderade gamingclub, tog lite tid att hitta deras pokerklient men http://www.gamingclubpoker.com var det jag borde lagt in från början:)

 

Fattade inte att jag var tvungen att klicka på download för att registrera mig men efter de initiella problemen så fick jag $10 gratis utan att maila eller sätta in några pengar, satte in $50 dollar oansett och drog hem $50 till efter att jag rakat 350 händer.

 

licensierat i EU och generellt bra erbjudanden räcker för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lär ju säga att parbet suger fett!!! varje gång jag överfört pengar från mitt neteller konto så går det skit bra till en början sen när man vunnit ett tag så får man typ AA KK AK kör in hela skiten folk synar med 4 2.... 9 8 å man torskar men det är väl deras affärsplan gö så det går bra i en början så att man ska fastna sen så börjar skiten!!!!!!!!!!!!!!!!!!! andra och sista gången PARBET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lär ju säga att parbet suger fett!!! varje gång jag överfört pengar från mitt neteller konto så går det skit bra till en början sen när man vunnit ett tag så får man typ AA KK AK kör in hela skiten folk synar med 4 2.... 9 8 å man torskar men det är väl deras affärsplan gö så det går bra i en början så att man ska fastna sen så börjar skiten!!!!!!!!!!!!!!!!!!! andra och sista gången PARBET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Undra hur många fler ! du hade kunnat få in? :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lär ju säga att parbet suger fett!!! varje gång jag överfört pengar från mitt neteller konto så går det skit bra till en början sen när man vunnit ett tag så får man typ AA KK AK kör in hela skiten folk synar med 4 2.... 9 8 å man torskar men det är väl deras affärsplan gö så det går bra i en början så att man ska fastna sen så börjar skiten!!!!!!!!!!!!!!!!!!! andra och sista gången PARBET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Bullshit

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

reuters

 

Vad har det med parbet att göra?

 

Bra ställe att stanna kvar i Primanätverket nu när Parbet byter till Tain, såg att andra skrivit att de bytt till gamingclub och bet365. Testade gamingclub och tyckte att de erbjöd bra introduktionsbonusar med $10 gratis plus 100% bonus på $50 efter 350 rakade händer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aja, mailde ju supporten om att jag tyckte det var märkligt att de tog ut en avgift på 2.5% för en tjänst som så många andra siter erbjuder gratis (NETeller transaktioner) och att jag inte kunde stanna hos dem om de hade en sådan relativt hög avgift. Jag frågade om det inte fanns något sätt att sätta tillbaka de pengar som drogs som avgift för att lösa problemet.

 

Fick svar från supporten idag som sa att det inte gick att sätta tillbaka pengarna som drogs som avgift för att det är en 2.5% avgift för alla.

 

Kommer ju definitivt inte stanna hos en klient som flyttar till ett mindre trafikerat nystartat nätverk som dessutom det är jäkligt dyrt att plocka ut pengar ifrån.

 

BetOnBet hade också en 1.9% fee kommer jag ihåg. Jag hoppade in deras support varje gång jag skulle göra an transaktion och frågade om jag inte kunde slippa avgiften. Varenda gång gav de tillbaka avgiften direkt medan jag satt i chatten utan att en endaste gång tjaffsa om det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad alla prima klienter byter från prima..

Jag spelade innan på expekt... efter deras flytt så gick jag över till parbet och nu vet jag nästan inte vart jag ska... Prima har ju den grymmaste klienten... Nån som vet någon prima sajt som kommer vara kvar?

kommer nordicbet oxå byta???

 

Tacksam för svar!

/G

 

Jag kan rekomendera the gamingclub. De kommer garanterat vara kvar dessutom är de reggade på Gibraltar (skattefritt).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...