killerwolf Postad 30 Augusti , 2011 Rapport Postad 30 Augusti , 2011 lol level? kan lägga smooth criminal över apan som har fingret i sin anal och sedan luktar på det och faller av grenen, blir inte särskilt vackert för det
Supertequila Postad 30 Augusti , 2011 Författare Rapport Postad 30 Augusti , 2011 "Det våras för terrorister" - ny film som måste ses imo. Har inte sett den själv men trailern ser lovande ut.
Supertequila Postad 30 Augusti , 2011 Författare Rapport Postad 30 Augusti , 2011 Det tål att upprepas. Det är overkligt hur bra säsong 4 av Breaking Bad är. Serien har den här säsongen seglat förbi alla mina favoriter och ligger nu i den absoluta toppen med Sopranos.
Supertequila Postad 30 Augusti , 2011 Författare Rapport Postad 30 Augusti , 2011 BOLA RAGE... EV- att skalla betongvägg.
Supertequila Postad 30 Augusti , 2011 Författare Rapport Postad 30 Augusti , 2011 lol level? kan lägga smooth criminal över apan som har fingret i sin anal och sedan luktar på det och faller av grenen, blir inte särskilt vackert för det Det vackra är inte själva dansen utan den lätta motsägelsen av stereotypen.
two_aces Postad 30 Augusti , 2011 Rapport Postad 30 Augusti , 2011 Four Lions är helt underbar. Stor risk för skrattkramp, särkilt i stekt tillstånd
Metaddict Postad 30 Augusti , 2011 Rapport Postad 30 Augusti , 2011 Haha fyfan, all hype inför "det stora bråket" och så kom den enda skadan från när ena snubben dunkar sitt eget huvud i en vägg (insert valfri epic fail-sign)
Metaddict Postad 30 Augusti , 2011 Rapport Postad 30 Augusti , 2011 Men vafan har "jwow" gjort med ansiktet egentligen? Tyckte inte hon var snygg för fem öre innan men nu ser hon fan riktigt äcklig ut.
padrinosftw Postad 30 Augusti , 2011 Rapport Postad 30 Augusti , 2011 Hennes nya grabb verkar ha fått in henne på lite nya vanor.
Haslo Postad 31 Augusti , 2011 Rapport Postad 31 Augusti , 2011 nån mer än jag som har sett alla avsnitt av glee och faktiskt tycker det är underhållande?
padrinosftw Postad 31 Augusti , 2011 Rapport Postad 31 Augusti , 2011 nån mer än jag som har sett alla avsnitt av glee och faktiskt tycker det är underhållande? Såg några avsnitt av första säsongen och det fanns en del positiva saker men tyvärr var scener som den när de ska spela am. fotbollsmatch som är helt omöjlig fram till att någon ur kören drog en Beyoncé-dans och då bara räddar allt fick mig att lägga ner omgående tyvärr.
Metaddict Postad 31 Augusti , 2011 Rapport Postad 31 Augusti , 2011 Hennes nya grabb verkar ha fått in henne på lite nya vanor. Antyder du att hon ser nerknarkad ut är jag benägen att hålla med...
Haslo Postad 31 Augusti , 2011 Rapport Postad 31 Augusti , 2011 Såg några avsnitt av första säsongen och det fanns en del positiva saker men tyvärr var scener som den när de ska spela am. fotbollsmatch som är helt omöjlig fram till att någon ur kören drog en Beyoncé-dans och då bara räddar allt fick mig att lägga ner omgående tyvärr. haha ja vissa scener spolar man förbi.
schumme Postad 31 Augusti , 2011 Rapport Postad 31 Augusti , 2011 nån mer än jag som har sett alla avsnitt av glee och faktiskt tycker det är underhållande? Guld för fan
Mecklenburgare Postad 31 Augusti , 2011 Rapport Postad 31 Augusti , 2011 Det tål att upprepas. Det är overkligt hur bra säsong 4 av Breaking Bad är. Serien har den här säsongen seglat förbi alla mina favoriter och ligger nu i den absoluta toppen med Sopranos. Måste hålla med, säsong 3 började riktigt segt så tog ett tag att ta sig igenom men fyra är guld rakt igenom! Also, tack för Jersey Shore spoiler...
devalanteriel Postad 31 Augusti , 2011 Rapport Postad 31 Augusti , 2011 Bästa serien på tv just nu är Top Chef: Just Desserts s02
SasaMatic Postad 31 Augusti , 2011 Rapport Postad 31 Augusti , 2011 tjockis något man borde kika upp...
Supertequila Postad 31 Augusti , 2011 Författare Rapport Postad 31 Augusti , 2011 Also, tack för Jersey Shore spoiler... minor spoiler iofs, men du tittar fan inte i den här dbn förrän du sett serien fattar du väl Bästa serien på tv just nu är Top Chef: Just Desserts s02 tjockis något man borde kika upp... såg serien i listan men är ingen dessertmänniska själv så jag har inte kikat upp den än... kanske dags o kika på det.
Supertequila Postad 31 Augusti , 2011 Författare Rapport Postad 31 Augusti , 2011 Den här snubben var hos min brorsa förra året och ville att vi skulle sköta produktionen åt honom, samt gå in som delägare. http://ojohan.blogspot.com/2011/07/heja-sverige-nu-har-det-hant-igen.html
Supertequila Postad 1 September , 2011 Författare Rapport Postad 1 September , 2011 Blev en augusti med väldigt lite poker, typ 15k händer. Har ju gått in heltid i företaget där jag var passiv delägare förut och det har tagit all min energi. Vi har en plåtslagare som delar lokaler med oss och heter Hossein. Han är stor man från Libanon med starka sympatier för Hizbollah-guerillan. Han är en vandrande komediföreställning och hans berättelser och one-liners skiner upp min dag. Han sitter här nu och berättar en historia om att han pratat med en underleverantör som har nära band till en av våra konkurrenter: - Jag sa till honom, om Kazem skiter, du hämtar inte papper med vatten på, nej, du använder din tung för göra hans rumpa ren. Ska bjuda på fler citat från den här mäktiga citatmaskinen... fast han måste ses för att uppskattas optimalt.
Recommended Posts