Gå till innehåll

SUPERTEQUILA Spewtastic


Supertequila

Recommended Posts

Det funkar inte med hur många säsonger greatness som helst i rad, folk skulle tröttna på det av andra anledningar då istället. Fan vad man skulle tröttna på serien om dom aldrig råkade ut för nåt skit, merparten av alla som kollar verkar tycka att andra halvan på förra säsongen och den här hittills är dålig för att det händer fittiga saker för dom för en gångs skull, men jag tror inte det hade varit +EV för serien att bara ösa vidare ändå i längden.

 

Jag inser och accepterar balansen som behövs för att bära serien. How i met your mother, helt okej i fyra säsonger men nu är varje säsong lika jävla dan och alla hatar den (iaf som jag känner). :) Må vara dålig jämförelse men illustrerar poängen.

 

 

men då det väl är sista säsongen(?) hade det ju vart bättre om dom bara fucka ur och gav oss mer av det goda. Lets go out with a bang lixom

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men då det väl är sista säsongen(?) hade det ju vart bättre om dom bara fucka ur och gav oss mer av det goda. Lets go out with a bang lixom

 

 

Det kan jag garantera att de kommer att göra. :) Det som är hela grejen med en negativ del, att höja upp slutet ännu mer.

 

 

Kommer det inte en film efter seriens slut också?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det kan jag garantera att de kommer att göra. :) Det som är hela grejen med en negativ del, att höja upp slutet ännu mer.

 

 

Kommer det inte en film efter seriens slut också?

 

Trort!

 

 

Håller också med om att serier behöver utvecklas och gillar att det tog en lite annorlunda vändning i slutet av förra säsongen. Håller dock med om att det här med självmordet blev riktigt riktigt skevt och att de bara lallar bort det. HIMYM tycker jag dock håller säsong efter säsong då det är mer sitcom än en dramsaerie.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sträcksåg förresten how to make it in america samma natt som senaste entourage kom ut, och drog entourage efter sista avsnittet.

 

how to make it in america är precis så skön som entourage var första säsongerna. Möjligen därför jag blev så irriterad.

 

kan helt klart reka "how to make...." till de som gillar entourage.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sträcksåg förresten how to make it in america samma natt som senaste entourage kom ut, och drog entourage efter sista avsnittet.

 

how to make it in america är precis så skön som entourage var första säsongerna. Möjligen därför jag blev så irriterad.

 

kan helt klart reka "how to make...." till de som gillar entourage.

 

mm jättesynd att de la ner den serien.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade fotbollsträning igår och i torsdags. Ta i trä, nacken känns bra. Nickade ett par gånger igår på rätt hårda bollar och var lite orolig men nacken höll.

 

Börjar även få upp flåset efter sommaruppehållet.

 

Imorn blir det match mot serietvåan. De har också vunnit alla sina matcher men vi har bättre målskillnad.

 

Jag såg en glimt av deras spel sist och det verkade som de hade ett organiserat försvar och var duktiga på att utnyttja motståndarens misstag. Jag märkte dock inte av några stjärnspelare.

 

Så imorgon blir det blod, svett och tårar. Det blir gladiatorarena. Vårt adelsmärke är hårt fysiskt spel och jag planerar att direkt sätta min stämpel på spelet genom att ge deras ytter några fina kroppstacklingar så han glömmer tanken på att utmana mig utan börjar dra långbollar från kanten.

 

Vi har även värvat en ny spelare som är extremt lovande. Ska bara ta ett snack med honom om våra försvarspositioner så han jobbar hemåt korrekt.

 

Annars brukar vårt lags stora stjärna vara Talito. Killen gör flest mål framåt, springer mest på banan och är en klippa varje gång han jobbar hem och gör vårt jobb så mycket lättare i försvaret.

 

I sista träningen blev jag aningen tiltad över att vårt mittfält var så passiva när motståndaren kom med bollen. Mittfältet ska hugga när motståndaren typ passerar mittlinjen, men våra mittfältare avvaktade och backade. Snart var de i knäna på oss och motståndaren fick transportera bollen obehindrat hela vägen. Det funkar fan inte.

 

Sista halvtimmen av träningen funkade det bättre och imorn vill jag verkligen se mittfältet spela ett aggressivt och fysiskt försvarsspel. De är trots allt vår first line of defence.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för spoilertags :) Nu har jag sett och kan hålla med. Tycker Ent blir tunnare och tunnare för varje säsong och det är väl ändå rätt logiskt mtp att den hållt på rätt länge nu. Går inte att mjölka konceptet längre nu och det är tur att producenterna också insett det iaf så vi förhoppningsvis kan få ett värdigt slut. Vetifan om jag vill se någon långfilm faktiskt, jag är rädd att det kan bli en kalkon av det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När vi ändå pratar serier, Californication S05, har någon en aning om när den släpps?

 

Angående Entourage tycker jag att dom borde lagt ner vid S05, S06 någonstans och sen bomba på med långfilmen.

 

Oh, and ännu en till btw. OZ, är det bra, sevärt? Sett det mesta som finns att komma åt i serieväg, och måste hitta en ny drog.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När vi ändå pratar serier, Californication S05, har någon en aning om när den släpps?

 

Angående Entourage tycker jag att dom borde lagt ner vid S05, S06 någonstans och sen bomba på med långfilmen.

 

Oh, and ännu en till btw. OZ, är det bra, sevärt? Sett det mesta som finns att komma åt i serieväg, och måste hitta en ny drog.

 

Jag gissar att Metylfenidat skulle kunna vara något för dig :-D

 

/#LOUDmouth#

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som Entourage-nörd kan jag inte annat än plussa på att säsong 8 varit en jävla besvikelse hittills. Känns som att det inte har hänt någonting hittills på fyra avsnitt...Inga speciellt sköna oneliners heller, som varit kanske det bästa med serien..

 

Sen rekar jag också how to make it in america.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som Entourage-nörd kan jag inte annat än plussa på att säsong 8 varit en jävla besvikelse hittills. Känns som att det inte har hänt någonting hittills på fyra avsnitt...Inga speciellt sköna oneliners heller, som varit kanske det bästa med serien..

 

Sen rekar jag också how to make it in america.

 

+ att avsnitten är 20-23 min vilket är sjukt kort tycker jag. Skulle passa mycket bättre om dem var 40-45.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trort!

 

 

Håller också med om att serier behöver utvecklas och gillar att det tog en lite annorlunda vändning i slutet av förra säsongen. Håller dock med om att det här med självmordet blev riktigt riktigt skevt och att de bara lallar bort det. HIMYM tycker jag dock håller säsong efter säsong då det är mer sitcom än en dramsaerie.

 

HIMYM har väl inte varit bra på åtminstone två säsonger? Riktigt trött på den, ser den endast av samma anledning som jag såg s2-s4 av PB, vill veta hur det slutar.

 

How To Make In America kommer i oktober afaik!

 

Btw har där varit någon snygg brud i senaste tre avsnitten av Entourage?

 

 

När vi ändå pratar serier, Californication S05, har någon en aning om när den släpps?

 

Angående Entourage tycker jag att dom borde lagt ner vid S05, S06 någonstans och sen bomba på med långfilmen.

 

Oh, and ännu en till btw. OZ, är det bra, sevärt? Sett det mesta som finns att komma åt i serieväg, och måste hitta en ny drog.

 

Cali kommer nog inte förens i januari.

 

Oz är en av de bästa serierna jag sett och förmodligen den jag sett igenom flest gånger, trots långa avsnitt. Rekas varmt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oh, and ännu en till btw. OZ, är det bra, sevärt? Sett det mesta som finns att komma åt i serieväg, och måste hitta en ny drog.

 

OZ är riktigt tungt. Adebissi är kung.

 

Inga speciellt sköna oneliners heller, som varit kanske det bästa med serien..

 

verkligen... Ari Gold har ju tappat stinget sen hans otacksamma fru börjat hora runt.

 

Drama håller ångan uppe litegrann och är numera enda behållningen.

 

De andra karaktärerna inkl Vince har ju alltid varit tråkiga så de förväntar man sig inget av. Vince måste för övrigt vara den mest slätstrukna och lama huvudpersonen i nån serie genom tiderna.

 

Har ni sett Suits? Och vad tycker ni isf?

 

Suits är ok, lättsmält. Lite grann som white collar, burn notice, royal pains typ... ok att kika på när man inte har nåt bättre för sig, men no big deal rly.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OZ är riktigt tungt. Adebissi är kung.

 

 

 

verkligen... Ari Gold har ju tappat stinget sen hans otacksamma fru börjat hora runt. +++

 

Drama håller ångan uppe litegrann och är numera enda behållningen.+++

 

De andra karaktärerna inkl Vince har ju alltid varit tråkiga så de förväntar man sig inget av. Vince måste för övrigt vara den mest slätstrukna och lama huvudpersonen i nån serie genom tiderna.

Sämsta karaktären i serien överhuvudtaget...

.

 

Suits är ok, lättsmält. Lite grann som white collar, burn notice, royal pains typ... ok att kika på när man inte har nåt bättre för sig, men no big deal rly.

.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har fortfarande inte lyckats se klart första avsnittet av The Wire trots tre försök, så jag antar det. :)

 

 

haha. Jag klara det på andra försöket sen va jag fast. Försök igen!!

Håller med ST ang. Suits. Även om jag till skillnad från honom tycket att White Collar är en mycket bra serie.

 

ja, White Collar är mycket bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...