Gå till innehåll

SUPERTEQUILA Spewtastic


Supertequila

Recommended Posts

nån mer än jag som har sett alla avsnitt av glee och faktiskt tycker det är underhållande? :oops:

 

Såg några avsnitt av första säsongen och det fanns en del positiva saker men tyvärr var scener som den när de ska spela am. fotbollsmatch som är helt omöjlig fram till att någon ur kören drog en Beyoncé-dans och då bara räddar allt fick mig att lägga ner omgående tyvärr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg några avsnitt av första säsongen och det fanns en del positiva saker men tyvärr var scener som den när de ska spela am. fotbollsmatch som är helt omöjlig fram till att någon ur kören drog en Beyoncé-dans och då bara räddar allt fick mig att lägga ner omgående tyvärr.

 

haha ja vissa scener spolar man förbi.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det tål att upprepas. Det är overkligt hur bra säsong 4 av Breaking Bad är.

 

Serien har den här säsongen seglat förbi alla mina favoriter och ligger nu i den absoluta toppen med Sopranos.

 

Måste hålla med, säsong 3 började riktigt segt så tog ett tag att ta sig igenom men fyra är guld rakt igenom!

 

 

Also, tack för Jersey Shore spoiler...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Also, tack för Jersey Shore spoiler...

 

:mrgreen: minor spoiler iofs, men du tittar fan inte i den här dbn förrän du sett serien fattar du väl :P

 

Bästa serien på tv just nu är Top Chef: Just Desserts s02 :)

 

tjockis :D något man borde kika upp...

 

såg serien i listan men är ingen dessertmänniska själv så jag har inte kikat upp den än... kanske dags o kika på det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev en augusti med väldigt lite poker, typ 15k händer.

 

Har ju gått in heltid i företaget där jag var passiv delägare förut och det har tagit all min energi.

 

Vi har en plåtslagare som delar lokaler med oss och heter Hossein.

Han är stor man från Libanon med starka sympatier för Hizbollah-guerillan.

Han är en vandrande komediföreställning och hans berättelser och one-liners skiner upp min dag.

 

Han sitter här nu och berättar en historia om att han pratat med en underleverantör som har nära band till en av våra konkurrenter:

 

- Jag sa till honom, om Kazem skiter, du hämtar inte papper med vatten på, nej, du använder din tung för göra hans rumpa ren.

 

Ska bjuda på fler citat från den här mäktiga citatmaskinen... fast han måste ses för att uppskattas optimalt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...