Gå till innehåll

SUPERTEQUILA Spewtastic


Supertequila

Recommended Posts

2 1/2 Men är ju en serie där handlingen i princip upprepar sig för varje avsnitt; Charlie dricker, är ansvarslös och sätter på brudar; brorsan är snål och beta, mamman är elak och självisk och ungen är bimbo (Han börjar ju dra ifrån de andra i höjden så hur länge till han ska få vara en halv man undrar man ju).

 

Kan tänka mig att enda anledningen till att serien blev så stor är att verklighetens Charlie Sheen levde i princip på samma sätt som rollfiguren i serien; drack mycket, satte på horor och var allmänt dekadent.

 

Så average-Joe njöt på nåt sätt att få en liten inblick i The Real Charlie Sheen via serien.

 

På nåt sätt försvinner då hela meningen med att se serien när Sheen nu försvann.

 

Jag har personligen aldrig gillat serien, och jag tror faktiskt att den kommer att tappa en hel del tittare nu, när bad-boy-auran är borta.

 

 

Det som annars glänser på seriehimmelen just nu, och glänser starkare än få serier gjort innan, är ju Breaking Bad som presterar en monstersäsong där varje avsnitt är rena rama konstverket. Man verkligen njuter av varje avsnitt och det känns tråkigt att det är typ bara 3 avsnitt kvar, samt att nästa säsong är sista.

 

Annars verkar "Homeland" bli fin. Piloten var välgjord och man lyckades hålla tillbaka cheezigheten, som det annars lätt kan bli i såna serier.

 

Sons of Anarchy verkar komma tillbaks från en relativt svag föregående säsong och Survivor kan bli helt ok även om den där starka bov-figuren fortfarande lyser med sin frånvaro.

 

Jersery Shore börjar tappa stinget (för mycket upprepningar här också).

 

För övrigt har både Big Bang Theory och mycket fram emotsedda The Office, säsongspremiär på fredag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

slutade titta på two and half men i typ fjärde säsongen, blev så jävla tråkigt med samma sak hela tiden. Titta dock nyss på nya avsnittet med Ashton Kutcher och det är en klar förbättring, något som kommer följas i fortsättningen detta kan bli bra!

 

-1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte om jag gillade Ashtons karaktär så mycket. Har som många andra tappat intresset för serien för längesen men fortsatt kolla i brist på annat och Chelseas bröst. Kommer antagligen se en bit in på den här säsongen också, delvis för att jag gillar Ashton och delvis för att jag har för mycket dötid.

 

Jag fick känslan av att Ashton ska ha en liknande roll som Charlie, vilket jag tycker är fail rakt igenom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilka komediserier rekas just nu?

Parks & Recreation

Office US

Freaks and Geeks

Trailer Park Boys

Curb your enthusiasm

modern family

how i met your mother

big bang theory

the league

It's always sunny in philadelphia

south park

jersey shore :)

Arrested Development

Seinfeld

Eastbound and Down

Community

Bored to death

 

Sen några serier jag inte sett, men som är på min "to do" lista. Scoutat, och de verkar hålla måttet.

 

Archer

30 rock

Workaholics

Louie

Extras

Happy Endings

 

Tar gärna tips på vad jag missat. 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...