Gå till innehåll

SUPERTEQUILA Spewtastic


Supertequila

Recommended Posts

förlust 0-2 i årets sämsta match från vår sida.

 

Laget vi mötte var nog de lättaste att möta anfallsmässigt. De drog i princip bara långbollar mot straffområdet som Wimbledon.

 

Försvarsmässigt var de stabilaste som vi mött hittills. Alla spelare var stora och positionssäkra.

 

Rent försvarsmässigt hade jag det lugnt på min kant eftersom långbollarna drogs ofta från höger mot mitt eller vänster.

 

Efter bara ett par minuter drar de en långboll som flyger rakt mot vår målvakt som tidigare varit stabil som en klippa.

 

Deras anfallare rusar men han har långt till målvakten o bollen är enkel... så vi skiter i honom.

 

Vår målvakt hoppar upp, greppar bollen, TAPPAR bollen..... helt sjukt tabbe... och sen lägger deras anfallare enkelt in bollen...

 

Sen backade de o i princip sköt långbollar medan vi pressade och pressade...

 

Vår Messi var skadad idag och det kändes att han var borta. Han är en sån kille som lätt skulle luckra upp ett så tät men stillastående försvar...

 

Med runt 5 min kvar flyttade vi upp laget och hade en back kvar och efter flera försök kontrade dem och fick till ett skott fr kanten i krysset... ett väldigt vackert mål, men ingen lågoddsare direkt...

 

I vart fall hade vi hela spelet spelmässigt, men första tabben förstörde hela matchen, samt sommaruppehållet kändes i allas ben då spelet framåt var inte vår vanliga rulla bollen runt utan väldigt stillastående.

 

9 matcher kvar då... Det är inte över än.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det betyder ju bara att han randomklickar frågorna istället för att svara ärligt. Om han svarar inkonsistent på "du har lätt för A" och "du har inte svårt för A".

 

njah... det var jag som utförde testet på honom och jag tror nog att han svarade så ärligt han kunde.

 

Däremot har han en väldigt speciell och störd personlighet (på ett skönt sätt), så det förvånar mig inte att han motsa sig själv på flera punkter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...