apekatt Postad 19 Mars , 2010 Rapport Postad 19 Mars , 2010 Vet att ni har hört de en miljon gånger innan, men gör något åt den hemska 90-manna strukturen(låtsas turbo). Både 45 och 180 funkar perfekt, så där har ni ju något att ta efter. Citera
R.Mojo Postad 22 Mars , 2010 Rapport Postad 22 Mars , 2010 Mer modds att välja mellan i klienten utan tvekan, vill ha en stilren mörk skin som är perfekt för spel nattetid (: Citera
PokerStars_Karl Postad 24 Mars , 2010 Rapport Postad 24 Mars , 2010 R.Mojo - PokerStars Slick theme, om du utgår ifrån det som ett mörkt och ganska stilrent skin, vad skulle du vilja se för förbättringar och förändringar på det för att kunna skapa det nya skin som du efterfrågar? mvh Karl PokerStars Support Citera
apekatt Postad 24 Mars , 2010 Rapport Postad 24 Mars , 2010 Pausen varje 5 i hel timme är givetvis klockrent. Men ha gärna som fulltilt, alltså att om alla runt ett finalbord vill fortsätta spela så gör man de... Citera
Rosco Postad 24 Mars , 2010 Rapport Postad 24 Mars , 2010 varför inte lägga in handhistoriken i chatfunktionen. Som det är nu missar man vem som bettar/reraisar om man inte följer just det bordet. Svårt om multispelar. kanske finns ngn inställning på det, men jag har då inte hittat den. Citera
Snixen Postad 25 Mars , 2010 Rapport Postad 25 Mars , 2010 varför inte lägga in handhistoriken i chatfunktionen.Som det är nu missar man vem som bettar/reraisar om man inte följer just det bordet. Svårt om multispelar. kanske finns ngn inställning på det, men jag har då inte hittat den. du menar inte detta med dealermedellandet? du kan ju testa sätta på ALLT istället för normalt =) Citera
speltorsk_LOL Postad 25 Mars , 2010 Rapport Postad 25 Mars , 2010 Ta bort er från den satans pokertableratings.com så kanske folk faktiskt börjar spela på er satans jävla HU bord. Annars ta bort skitborden då dem bara tömmer fiskar på pengar. Fixa en limit att man bara får sitta på 1 tomt HU bord/nivå osv osv. Citera
Displeased Postad 9 April , 2010 Rapport Postad 9 April , 2010 Snälla fixa så att man ser buy-in och helst även antal startande spelare i sng's istället för det hemska id-numret. Måste ju klicka upp lobbyn varje gång för att veta vad det är man spelar i nuläget. Citera
apekatt Postad 9 April , 2010 Rapport Postad 9 April , 2010 Snälla fixa så att man ser buy-in och helst även antal startande spelare i sng's istället för det hemska id-numret. Måste ju klicka upp lobbyn varje gång för att veta vad det är man spelar i nuläget. Du har för små fönster uppe... Citera
Renfjaell Postad 12 Maj , 2010 Rapport Postad 12 Maj , 2010 När man söker efter vissa spelare så står det att dom inte kan hittas trots att man sitter vid samma bord som dom. Ganska jobbigt att dra upp lobbyn och kolla spelare vid varje bord för att hitta sin favoritfisk. Något jag tycker borde styras till. Citera
ibmachine Postad 12 Maj , 2010 Rapport Postad 12 Maj , 2010 Fler hyperturbos, inte bara satteliter. Och varför inte en Sunday Hyper, 215 dollars? Citera
Donner Postad 12 Maj , 2010 Rapport Postad 12 Maj , 2010 När man söker efter vissa spelare så står det att dom inte kan hittas trots att man sitter vid samma bord som dom. Ganska jobbigt att dra upp lobbyn och kolla spelare vid varje bord för att hitta sin favoritfisk. Något jag tycker borde styras till. Går ju att dölja sig själv från sökfunktionen under "Alternativ" i lobbyn. Citera
Renfjaell Postad 12 Maj , 2010 Rapport Postad 12 Maj , 2010 Går ju att dölja sig själv från sökfunktionen under "Alternativ" i lobbyn. Jahaja, där ser man. Var mer än vad jag visste, tack för upplysningen. Så då har jag suttit och skällt på klienten helt i onödan med andra ord Citera
Panda_ Postad 12 Maj , 2010 Rapport Postad 12 Maj , 2010 Hallå! Gör man som jag och multitablar OHL 10 bord så blir det lätt ganska jobbigt att hålla reda på exakt handstatus så en textremsa med high resp low(som finns i vissa andra klienter) hjälper upp det hela ganska mycket. Ett litet tips som skulle uppskattas! (gäller kanske inte bara OHL) Citera
PokerStars_Fredrik Postad 13 Maj , 2010 Rapport Postad 13 Maj , 2010 Hallå! Gör man som jag och multitablar OHL 10 bord så blir det lätt ganska jobbigt att hålla reda på exakt handstatus så en textremsa med high resp low(som finns i vissa andra klienter) hjälper upp det hela ganska mycket. Ett litet tips som skulle uppskattas! (gäller kanske inte bara OHL) Skälet vi valt att inte ha hjälp för handstatus i spel för riktiga pengar är för att vi ursprungligen försökt hålla spelet så nära live-poker som möjligt. Det vill säga, vi ser det som en del av spelet att man skall veta vad man har för hand, och eventuella misstag för att man ser fel är också en del av spelet. Detta sagt, om det finns ett stort intresse att förändra detta skall vi naturligtvis se över vår nuvarande policy. /Fredrik S Citera
Akumila Postad 14 Maj , 2010 Rapport Postad 14 Maj , 2010 Skälet vi valt att inte ha hjälp för handstatus i spel för riktiga pengar är för att vi ursprungligen försökt hålla spelet så nära live-poker som möjligt. Det vill säga, vi ser det som en del av spelet att man skall veta vad man har för hand, och eventuella misstag för att man ser fel är också en del av spelet. Detta sagt, om det finns ett stort intresse att förändra detta skall vi naturligtvis se över vår nuvarande policy. /Fredrik S Jag tycker det är bra att ni har det så. Ändra inte! Citera
simon51 Postad 15 Maj , 2010 Rapport Postad 15 Maj , 2010 Fixa så att addon är i samband med första pausen i rebuyturrar istället för att ha 2 pauser inom 10 min om turren börjar på hel timme. Citera
Displeased Postad 31 Maj , 2010 Rapport Postad 31 Maj , 2010 Förbjud Kineser att spela på Pokerstars. Citera
archtila Postad 31 Maj , 2010 Rapport Postad 31 Maj , 2010 Skälet vi valt att inte ha hjälp för handstatus i spel för riktiga pengar är för att vi ursprungligen försökt hålla spelet så nära live-poker som möjligt. Det vill säga, vi ser det som en del av spelet att man skall veta vad man har för hand, och eventuella misstag för att man ser fel är också en del av spelet. Detta sagt, om det finns ett stort intresse att förändra detta skall vi naturligtvis se över vår nuvarande policy. /Fredrik S Ganska svårt att spelar 10 bord samtidigt live, så där faller ju ditt/ert svart ganska pladask. Fixa det bara som det redan finns på andra sidor. Citera
07086515 Postad 31 Maj , 2010 Rapport Postad 31 Maj , 2010 Förbjud Kineser att spela på Pokerstars. :-D :-D Citera
JonixX Postad 31 Maj , 2010 Rapport Postad 31 Maj , 2010 Vanliga 9 manna (3 prisplatser) i 10 dollars nivån. Blir ett väldigt stort hopp mellan 6.5 och 16. Citera
Deco89 Postad 31 Maj , 2010 Rapport Postad 31 Maj , 2010 Förbjud Kineser att spela på Pokerstars. eller förbjud alla spelare från u länder som disconectar varje hand Citera
Akumila Postad 2 Juni , 2010 Rapport Postad 2 Juni , 2010 Fixa blindsklockorna! När det slår över till en ny tid är det exakt 2 minuter längre till blindsbytet än vad som står. Exempel: När det slår över till "Next level: in 3 min blinds..." så är det exakt 5 minuter kvar. Och "Next level: within 1 min blinds..." finns under 2 minuter. Lite ologiskt. Citera
hakard_fura Postad 2 Juni , 2010 Rapport Postad 2 Juni , 2010 återinför garantisateliter till turbo takedown nu behöver ni inte nödvändigtvis ge samma extrema value som tidigare (den jag kommer ihåg hade 20FPP(inte rebuy) buyin 100seats gara, direktinköp kostade då 5000FPP så varje spelare fick övervärde ~150-200FPP/ turnering så lite overkill kanske) EDIT: denna tror jag var någon lördags special typ 5seat gara på 99FPP+R eller någonting sådant, kanske specials med addedplatser några gånger i veckan? Citera
ossy Postad 4 Juni , 2010 Rapport Postad 4 Juni , 2010 8-game är riktigt roligt och något som jag önskar att Pokerstars skulle satsa lite mer på. Att spela 8-game i turneringsform är bland det roligaste jag upplevt sen jag började spela poker. Tyvärr finns det alldeles för få nivåer i inköp på flerbordsturneringarna som går dagligen; $2,2, $11, $22 och $44. Det skulle vara fint med någon turnering med inköp kring $5,5. Det skulle även vara roligt med någon garanterad turnering (typ $1000 garanterat, på helgerna skulle det absolut funka) med längre registreringstid (1 timme). Inköpet får gärna vara lågt så att många vill anmäla sig. Den enda garanterade 8-gameturneringen som går är på lördagar med $215 i inköp, vilket är lite saftigt tycker jag. Citera
Recommended Posts