Olle34A Postad 26 November , 2005 Rapport Postad 26 November , 2005 tar dom avgift på utag till neteller? Citera
Nick Postad 26 November , 2005 Rapport Postad 26 November , 2005 frejac: maila igen och fråga om det inte då bara är för alla att sätta in en firstdeposit och sedan ta ut pengarna och försvinna? Då borde du få ett svar som talar om vad du måste göra innan detta kan ske Citera
TANDEMCYKELN Postad 26 November , 2005 Rapport Postad 26 November , 2005 tar dom avgift på utag till neteller? Nej. Citera
frejac Postad 26 November , 2005 Rapport Postad 26 November , 2005 Jag kände mig på bråk-humör och beslöt mig för att prova. Och givetvis hamnade bonusen i "pending account" där de släpps i portioner efter att man spelat X raked hands. Tänkte jag skulle prova att bråka lite med supporten och se vad som händer, med tanke på vad dom sagt tidigare - och givetvis backade dom. Fick en massa ursäkter, 15 gratis dollar och kom med i en turnering. Peanuts men lite god vilja. Har dock svårt att se att jag skulle vilja stanna kvar. Kan man inte lita på supporten är jag rätt ointresserad. Citera
lobbin Postad 28 November , 2005 Rapport Postad 28 November , 2005 De $10 de erbjuder via first deposit från NETeller är en bonus som går rätt in på kontot, ingen pending bonus eller sånt skit. Citera
chapman Postad 30 November , 2005 Rapport Postad 30 November , 2005 Ajajaj . Nu krävs det mint 50c rake för att få en pinne till fridollar'n, vilket i princip flyttar AbsolutePoker från redlightdistict till Knutby för alla .5/1 1/2 lirare. Citera
ladatarzan Postad 30 November , 2005 Rapport Postad 30 November , 2005 Ajajaj . Nu krävs det mint 50c rake för att få en pinne till fridollar'n, vilket i princip flyttar AbsolutPoker från redlightdistict till Knutby för alla .5/1 1/2 lirare. Det var ju typiskt. Jag ser hellre att de drar in på antalet bonusar än kravet på att cleara dem, jag menar AP erbjuder ju typ bonusar för $1000 i månaden. Citera
benknackan Postad 30 November , 2005 Rapport Postad 30 November , 2005 Tur att man hade klearat nästan hela bonusen då innan de ändrade Lämnade siten igår kväll efter kämpat igenom de sista 100 poängen eller så på 25 NL SH med nya reglerna .... edit: Ngn som vet hur lång tid de brukar ta på sig för Neteller uttag ? Gått snart 24 H *suck* Citera
frejac Postad 30 November , 2005 Rapport Postad 30 November , 2005 Tog närmare 48 timmar för mig. Fattar inte varför det ska behöva ta en sån jäkla tid. Citera
benknackan Postad 30 November , 2005 Rapport Postad 30 November , 2005 suck ve och fasa om man ska klara sig nästan hela imorrn också utan pengar o.0 Fick precis in det efter ca 26 H Citera
frejac Postad 1 December , 2005 Rapport Postad 1 December , 2005 Jag måste bara varna lite för supporten....först så ljög dom i tre mail om kraven för deposit-bonusen. Sedan var dom vänliga att bjuda på 15 dollars eftersom dom ljugit. Okej, det kan ju väga upp - tänkte jag. Jag hade bett dom kreditera mig beloppet jag satte in och avsluta mitt konto, men det var enklare att ge mig en slant och hoppas jag fortsätter vara kund. Och dom kan tydligen inte trycka tillbaka pengar till Visa.. Nåja, jag trycker väl över pengarna själv till Neteller, tänkte jag. Sen fick jag inte ta ut dom 15 dollarna, med hänvisning:"..you are not entitled to deposit or withdraw such amounts without first complying with the additional terms and conditions set forth in each bonus offering, and if none, then the terms and conditions set forth on the Standard Promotional Offer Terms and Conditions.." I sex stycken email ber jag supporten resp cashiern visa mig "Standard Promotional Offer Terms and Conditions" och var det står något som hindrar mig att ta ut dom 15 dollarna, men hela tiden visar dom mig istället till ett nonsens-dokument som inte säger något. Efter det sjunde mailet (dom fattade väl att jag inte skulle ge mig) satte dom automatiskt in de 15 dollarna på mitt neteller-konto. Okej, jag har varit lite obstinat emellanåt, men jag gillar verkligen inte när man ljuger. Och sedan försöker slingra sig. Citera
Mikey Postad 1 December , 2005 Rapport Postad 1 December , 2005 Är det bara jag som har grova connection problem med Absolute Poker? Jag vet inte alls vad det kan vara, men klienten är svinseg och jag blir disconned lite då och då. Varit så ganska länge nu, och lite småirriterande faktiskt! Ingen aning som märkt av det? Verkar inte vara nån annan i chatten. Primaklienterna funkar prima (kul!) och jag har inga som helst andra uppkopplingsproblem. Några tips på vad det kan röra sig om? Ha det! Citera
ladatarzan Postad 2 December , 2005 Rapport Postad 2 December , 2005 Är det bara jag som har grova connection problem med Absolute Poker? Jag vet inte alls vad det kan vara, men klienten är svinseg och jag blir disconned lite då och då. Varit så ganska länge nu, och lite småirriterande faktiskt! Ingen aning som märkt av det? Verkar inte vara nån annan i chatten. Primaklienterna funkar prima (kul!) och jag har inga som helst andra uppkopplingsproblem. Några tips på vad det kan röra sig om? Ha det! Klienten funkar problemfritt för mig. Citera
Jensation Postad 3 December , 2005 Rapport Postad 3 December , 2005 Bästa sättet att få ut pengar från AP till sitt visa eller bankkonto? Citera
frejac Postad 3 December , 2005 Rapport Postad 3 December , 2005 Bästa sättet att få ut pengar från AP till sitt visa eller bankkonto? Så vitt jag vet går det inte att plocka ut pengar till visakortet på AP. edit: Jaha, nu tittade jag på det du skrev med pigga ögon. Menade du bästa sättet att gå runt att man inte kan det? Hmm...*funderar* Citera
_Dai_ Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 Jag har också problem för tillfället . Laggar mycket på 6-max borden och blir disconnectad lite då och då. Citera
Jensation Postad 5 December , 2005 Rapport Postad 5 December , 2005 Bästa sättet att få ut pengar från AP till sitt visa eller bankkonto? Så vitt jag vet går det inte att plocka ut pengar till visakortet på AP. edit: Jaha, nu tittade jag på det du skrev med pigga ögon. Menade du bästa sättet att gå runt att man inte kan det? Hmm...*funderar* Precis! bästa sättet att gå runt detta problem =) Citera
Hoit Postad 18 December , 2005 Rapport Postad 18 December , 2005 Nån som kan svara på om AP's utbetalning brukar dröja ? Jag har väntat i över 3 dygn på mina pengar och inget händer. Mailat dom och fått 2 standardsvar på 2 dygn. För en site som säger sig vara så jättebra med sina kunder och ha något som dom kallar "express cashout" så slår dom en knut på sig själva. Citera
ladatarzan Postad 18 December , 2005 Rapport Postad 18 December , 2005 Nån som kan svara på om AP's utbetalning brukar dröja ? Jag har väntat i över 3 dygn på mina pengar och inget händer. Mailat dom och fått 2 standardsvar på 2 dygn. För en site som säger sig vara så jättebra med sina kunder och ha något som dom kallar "express cashout" så slår dom en knut på sig själva. De är inte särskilt snabba med utbetalningarna, ha tålamod. Citera
Sursmurf Postad 4 Januari , 2006 Rapport Postad 4 Januari , 2006 Nån annan som har problem att logga in på Absolute för tillfället? /Smurf Funkar igen! Citera
Joeduck Postad 4 Januari , 2006 Rapport Postad 4 Januari , 2006 Nån annan som har problem att logga in på Absolute för tillfället? /Smurf Funkar igen! Dear Sir/Madam, Thank you for your email. Please accept our most sincere apologies as we regret to inform you that we are currently experiencing technical difficulties due to a power outage in the vicinity of our game servers. Please be assured that we are doing everything possible to bring the site back online ASAP. We estimate this could take up to an hour or more. When attempting to connect to our site during this time you will receive a connection or technical error message. Thank you for your patience and understanding. Regards, Kyoko Team Absolute ~ Customer Support "Continuing to be the Best and Most Trusted" Support@AbsolutePoker.com Citera
aaatt Postad 5 Januari , 2006 Rapport Postad 5 Januari , 2006 Tilläggas ska också att absolut är snor tight och aggresivt.Det här låter ju inte så lovande... Vilka nivåer gäller detta? Antar att det är de lägre, vilket är vad jag tänkte lire där i så fall. Hur ser det ut för FL 0.5/1 och 1/2? Tufft/lätt? Löst/Tight? Citera
[A] Postad 9 Januari , 2006 Rapport Postad 9 Januari , 2006 Funderar på att gå in på Absolut med $100 i mån om att kamma hem $100 bonus efter 1000 raked hands. Hur ser spelet ut på No Limit $0.25? Är det väldigt tight eller mycket crazy spel? Tackar! Citera
ladatarzan Postad 9 Januari , 2006 Rapport Postad 9 Januari , 2006 ]Funderar på att gå in på Absolut med $100 i mån om att kamma hem $100 bonus efter 1000 raked hands. Hur ser spelet ut på No Limit $0.25? Är det väldigt tight eller mycket crazy spel? Tackar! 1000 händer på Nl25 kan du bara glömma framför allt nu när de höjt kraven för bonusen. Citera
baang Postad 20 Februari , 2006 Rapport Postad 20 Februari , 2006 nån som vet om man kan göra något vettigt för sina poäng annat än att köpa en t-shirt eller signa i värdelösa freerolls? Citera
Recommended Posts