RaMz Postad 20 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 December , 2007 TY Juggler!! Hur hittar man enklast olika Lyrics på nätet, finns d nån nötsida? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 20 December , 2007 Rapport Share Postad 20 December , 2007 TY Juggler!! Hur hittar man enklast olika Lyrics på nätet, finns d nån nötsida? Enklaste är väl att googla "låtens namn"+lyrics+ev artist, alltså typ http://www.google.se/search?hl=sv&q=%22don%27t+you%22+lyrics+%22wally+lopez%22&btnG=S%C3%B6k&meta=. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 20 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 December , 2007 texten stämmer ju inte ens fish.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 20 December , 2007 Rapport Share Postad 20 December , 2007 Google "Don't You Wally Lopez lyrics" fjärde resultatet eller så. Har du lagt upp någon bild på dig i skägg? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 20 December , 2007 Rapport Share Postad 20 December , 2007 http://www.letssingit.com Nötsida Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 20 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 December , 2007 Har du lagt upp någon bild på dig i skägg? Bara på msn. Är för lat för o lägga upp här, måste ju hosta den nånstans o sån skit. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 20 December , 2007 Rapport Share Postad 20 December , 2007 Det var därför jag la till ett "?". Var en spansktalande som översatt på fri hand antar jag, då kan det nog bli sådär. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spassio Postad 20 December , 2007 Rapport Share Postad 20 December , 2007 Nån som kan denna... Två pokerspelare,A och B,har förlorat lika mycket pengar.A har förlorat två niondelar och B har förlorat en femtedel av de belopp de hade med sig. B hade 200 kr mer med sig än A. Hur mycket pengar hade de med sig? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 20 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 December , 2007 Close enough Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 20 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 December , 2007 Nån som kan denna... Två pokerspelare,A och B,har förlorat lika mycket pengar.A har förlorat två niondelar och B har förlorat en femtedel av de belopp de hade med sig. B hade 200 kr mer med sig än A. Hur mycket pengar hade de med sig? Behöver du hjälp med Matte A? Jag betalade för mina betyg, så jag har tyvärr ingen aning. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spassio Postad 20 December , 2007 Rapport Share Postad 20 December , 2007 Behöver du hjälp med Matte A? Jag betalade för mina betyg, så jag har tyvärr ingen aning. haha det e nog en hel del som jag behöver hjälp med Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spassio Postad 20 December , 2007 Rapport Share Postad 20 December , 2007 om en tjädertupp lägger två ägg, hur många överlever? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 20 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 December , 2007 haha det e nog en hel del som jag behöver hjälp med Haha där e vi nog fler. Problemet är bara att ingen kan hjälpa en mer än en själv. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spassio Postad 20 December , 2007 Rapport Share Postad 20 December , 2007 sant.. men om du betalar mig så kan jag hjälpa dig. jag kan ju börja med att raka dig;-) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 20 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 December , 2007 sant.. men om du betalar mig så kan jag hjälpa dig. jag kan ju börja med att raka dig;-) Jag ska raka skallen nu, men jag ska nog behålla skägget, jag börjar gilla det Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spassio Postad 20 December , 2007 Rapport Share Postad 20 December , 2007 Jag ska raka skallen nu, men jag ska nog behålla skägget, jag börjar gilla det ska du raka skallen helt blank? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 20 December , 2007 Rapport Share Postad 20 December , 2007 Jag kan coacha för 300$/h Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Besserwisser Postad 20 December , 2007 Rapport Share Postad 20 December , 2007 Nån som kan denna... Två pokerspelare,A och B,har förlorat lika mycket pengar.A har förlorat två niondelar och B har förlorat en femtedel av de belopp de hade med sig. B hade 200 kr mer med sig än A. Hur mycket pengar hade de med sig? 2/9 a = 1/5 b b = a +200 2a/9 = a/5 + 40 a = 1800 b = 2000 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spassio Postad 20 December , 2007 Rapport Share Postad 20 December , 2007 2/9 a = 1/5 bb = a +200 2a/9 = a/5 + 40 a = 1800 b = 2000 helt rätt:-D Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 20 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 December , 2007 Så.....Nyrakad skalle, nyansat skägg, nydushad. Nya fräsha kläder på...ser ut som en kung Känner mig tillräckligt frisk idag för att våga dra ut o röra mig. Ska åka och träffa lite vänner om nån timme och sen blir det kanske utgång. Jag är så glad att jag äntligen ska få lämna lägenheten för mer än att gå till Ica. Och kylan är faktiskt inte så farlig, skägget skyddar mig Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 20 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 December , 2007 Ska NI life-coacha MIG??? LOL.... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spassio Postad 20 December , 2007 Rapport Share Postad 20 December , 2007 jag gört gratis Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 20 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 December , 2007 pass Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aike Postad 20 December , 2007 Rapport Share Postad 20 December , 2007 Spelar Texaslimitking-Alex fortfarande? Var i så fall? Och vad? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aike Postad 20 December , 2007 Rapport Share Postad 20 December , 2007 Ska NI life-coacha MIG??? LOL.... Megakillah är en stor talang. Han dominerar turneringarna på Svenska Spel:-) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts