Gå till innehåll

The life of RaMz


RaMz

Recommended Posts

  • Svars 6,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vilka spelare anser du vara vassast vid spel på ept touren?

 

Finns väldigt väldigt många som är bra. Jag har inte spelat tillräckligt mkt med alla för att ge ett bra svar på den frågan. Skulle kunna nämna 20 namn. Men om du frågar om en viss person så kan jag säga vad jag tycker om hans/hennes spel...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. Går väl oftast all in om det inte är djupstackat. Då kanske jag foldar, beroende på vem det är...

 

2. Katja är antagligen bättre än Mel.

 

3. Molle dina hångla på det/ligga på det grejjer kommer aldrig fastna hur mkt du än försöker. Det är lixom ingen som förstår det riktigt....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3. Molle dina hångla på det/ligga på det grejjer kommer aldrig fastna hur mkt du än försöker. Det är lixom ingen som förstår det riktigt....

 

Alla som pratat med dig ute vet väl att du lutar dig så nära en så att man tror att du ska börja hångla med än?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur stora är oddsen på att LokeLupus & Polisen vart MolleB/Shahin som riggat webbkameror och skit i ditt rum, alternativt fått varsitt SuperUserAccount av staten som tack för långvarigt & troget Golande?

 

Små, men ändå större än att Loke faktiskt ska träffa varje hand i 70k händer irad...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inte så bra koll på PT stats, har inte använt PT på flera år. Sen så är d i princip omöjligt att svara på den frågan ändå. Det beror så sjukt mkt på hur moståndaren brukar spela senare i potten och hur mkt respekt jag får av honom samt på hur flowet i gamet sett ut den närmaste tiden inna.

 

Men överlag så skulle jag väl säga att jag slår om med fler händer om jag har djupare stack...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Limit eller No limit texas?

No limit

 

Heroes eller Californication?

Cali (inte sett heroes än ju)

 

Livepoker eller online?

Live

 

Flickvän eller kk?

Båda (men inte samtidigt)

 

Coctail eller bira?

Coctail :)

 

Sng eller cg?

Cg är roligare, men jag e bättre på sng

 

AKs eller JJ?

Par!

 

AAQ7ds eller QJ109ds?

AA är ju nöten

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur kom det sig att du började spela poker? och när?

 

Whiteroom / Laroy teenz eller Sturecompaniet milf's?

 

1. borde gå att gräva fram nånstans. Tror d finns nån gammal intervju med mig på poker.se

 

2. Det går i vågor...jag har aldrig gillat Laroy så mkt, hellre WH då. Jag har inget emot mogna damer heller :)

 

Men Cafet är ett ställe som jag besökt många många ggr :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...