Gå till innehåll

The life of RaMz


RaMz

Recommended Posts

  • Svars 6,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Cola zero är så sjukt mkt godare än cola light... Dom borde byta ut cola light mot den colan som dom använder till cola zero på fulltid...

 

Dricker inte något av det så vet inte om det stämmer, men någon kille på hjärnstorm (svt) sa att cola light och zero var exakt samma produkt bara att zero ska locka till sig en manlig målgrupp då det låter häftigare än cola light.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dricker inte något av det så vet inte om det stämmer, men någon kille på hjärnstorm (svt) sa att cola light och zero var exakt samma produkt bara att zero ska locka till sig en manlig målgrupp då det låter häftigare än cola light.

 

light e sucralos-sötad och zero aspartam-sötad, ljusårs skillnad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

light e sucralos-sötad och zero aspartam-sötad, ljusårs skillnad.

 

Trodde själv att de flesta light-produkter därmed även cola light innehöll aspartam, men du har helt rätt, de har plockat bort det.

 

"Coca-Cola Zero är en coladryck från Coca-Cola. Syftet är att åter lansera Coca-Cola Lights smak sedan denna dryck bytt sötningsmedel till sukralos. Sötningsmedlet i denna dryck är således återigen aspartam" /wikipedia (av alla källor :))

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. Vilken idrottsstjärna i världen är du mest imponerad av?

 

2. Vilken storstad i Europa åker du helst till och värför?

 

3. Nämn tre fotbollslag du håller på?

 

4. Vilka är dina tre klädfavoritmärken/designers?

 

1. Just nu Federer och Tom Brady

 

2. Barcelona, riktigt soft stad som är rolig att festa i.

 

3. Hammarby, Juventus och Italien.

 

4. No clue. Jag e dålig på att handla kläder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1) Vilka tre egenskaper tycker du är viktigast för att lyckas inom pokern?

 

2) Vad skulle du vilja jobba med om du inte spelade poker?

 

3) Ska du spela Nordic Lights main event i Sundsvall?

 

4) Vilka är dina största läckor?

 

5) Vilka tycker du är forumets fem bästa pokerspelare.

 

1. Jag vet inte vad som e viktigast men tålamod är bra. Sen så måste man våga misslyckas för att gå upp i nivå och bli bättre. Målmedvetenhet är ett bra ord...men det krävs väl för att bli bra på det mesta.

 

2. Jag vet inte riktigt. Kanske vara life coach :) Ärligt talat så skulle jag vilja vara VD på nåt medelstort eller stort företag.

 

3. Vet ej, pallar nog inte åka till sundsvall dock.

 

4. Det beror på vilket typ av spel vi pratar om. Men generellt settså kan jag vara för lös preflop ibland och ibland måste jag lita mer på mina instinkter. Tålamod är något jag har väldigt svårt med när jag inte spelar högt, men å andra sidan så har jag väldigt bra tålamod när jag spelar högt :)

 

5. jag har tyvärr ingen koll på folk här på forumet förutom de jag känner privat. Jag är alldeles för självupptagen för det...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad kör du när du lirar på SvS?

 

Jag spelar inte där längre. Men när jag spelade där mkt förut så var det mest 50-100 och 75-150 NL. Det blev även 100-200 NL och högre ibland. Plus att jag spelade en hel del 1-2 och 2-4 limit mot loke.

 

Har lagt ner mitt spel på siten men kanske börjar spela lite 50-100 NL igen där om nåra månader om jag har extra deg som jag kan avvara. E kallt utan rakeback men d är ganska bra värde.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag spelar inte där längre. Men när jag spelade där mkt förut så var det mest 50-100 och 75-150 NL. Det blev även 100-200 NL och högre ibland. Plus att jag spelade en hel del 1-2 och 2-4 limit mot loke.

 

Har lagt ner mitt spel på siten men kanske börjar spela lite 50-100 NL igen där om nåra månader om jag har extra deg som jag kan avvara. E kallt utan rakeback men d är ganska bra värde.

 

Det är ju bara 3% rake och snuskigt låg cap?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...