Gå till innehåll

The life of RaMz


RaMz

Recommended Posts

  • Svars 6,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Alltså, här e man sjuk och immobilliserad och så är d ingen som tar hand om en och kommer med mat, kom igen nu. Jag har överlevt på en äggmacka och ett paket fishermans friend idag...

 

Dags att skaffa flickvän kanske...

 

Just nu tigger jag om mat på msn till alla som bor på söder...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har du sett mig?

 

beror på vad du menar.. Skojjade mest! Har nog inte sett dig i skägg haha. Men minns när jag skojjade om din ovanliga frilla på SvS en gång. Varpå du sa, "mkt tål jag, men snacka inte skit om frillan" haha. Kollade du aldrig dig i spegeln när du hade skägg? Eller de va längsen du hade det å minns inte hur det såg ut?

 

edit: såg nu att du ville se hur det såg ut på bild. my bad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har sparat mitt skägg ett tag för att testa. Föra några dagar sen så insåg jag att jag verkligen vill raka bort det, för jag ser bara ut som en uteliggare...

 

Men med tanke på att jag vart sjuk så tänkte jag att jag lika gärna kunde låta d växa lite till för att se vad som händer. Plus att jag lär ju vilja veta hur d är att ha långt skägg någon gång så om jag rakar av det nu så måste jag bara spara ut det nån annan gång i framtiden, så borde va EV+ att spara lite extra nu. Men var går gränsen?

 

Tror d ryker så fort jag e frisk och kan träffa folk igen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...