Gå till innehåll

The life of RaMz


RaMz

Recommended Posts

  • Svars 6,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tog det ganska lugnt faktiskt, men dte var soft, hängde i bromma med massa vänner.

 

Har inte orkat festa så hårt senaste tiden, kroppen har sagt ifrån. Men kan nog bli lite utgång i australien kan jag tänka mig :)

 

Ska bli sjukt skönt att komma till lite soligare klimat, är så mörkt o tråkigt här i sthlm just nu. Nästan så man ser fram emot 22h flyget...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan jag som trodde det här året skulle börja bra...

 

Inleder med att backa 5 inköp på 2-4 :( körde 2 ganska stora bluffar rakt in i topset och sne när jag fick topset så stoppa vi in massor mot flushdrag som kom. Tiltad nu när man hade grindat upp primakontot från 1k till 4.5k, ska försöka lite till imorgon, orkar inte grinda nå mer 1-2 dock, men kanske måste. Har bestämt mig för att få upp dte där jäkla kontot över 10k så jag kan casha ut och spela lite 5-10 lr nåt på nån annan site.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vart och käkat lite med min mor, drack ett sjukt gott vin från chile, måste ta reda på vad det hette.

 

Ska ut en sväng om en liten stund, ska träffa Niko och NN, borde bli kul med sista utgången här i sthlm innan man drar till Australien.

 

Kylan ute idag var helt sjukt olidlig och det blåste typ ren is, men d sjuka är att jag var glad ändå, för jag vet att d är d sista jag ser av skiten. Om 2 dagar så är jag i solen i Melbourne....aahh myyys

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så, nu har jag vart o hämtat tvätten från tvätteriet så jag är redo att sticka. Utgången igår blev ganska lugn, det var inte så mkt folk ute. Alla har väl bränt sina pengar på julklappar i guess.

 

Spelade lite 3-6 på prima när jag kom hem o tänkte tight-grinda lite på dom småpengarna jag har där. Det gick inte så bra, av nån anledning så kände jag mig tvingad att raisa varje hand, kan ha nått med dom drinkarna jag ändå hann få i mig när jag va ute. Backade bara lite till slut i alla fall, jag har nu 4k på siten och jag började med 1.2 så det går ju åt rätt håll i alla fall :)

 

Ska nog dra och spela lite live senare ikväll. Vart riktigt bra game i sumpan senaste dagarna med varannat varv texas och varannat omaha, borde kunna vinna en hundring med lite medrigg. Tilt om man torskar en hundring iofs :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Ska nog dra och spela lite live senare ikväll. Vart riktigt bra game i sumpan senaste dagarna med varannat varv texas och varannat omaha, borde kunna vinna en hundring med lite medrigg. Tilt om man torskar en hundring iofs :P

 

oh, carlos? bra drag där fortf?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...