Gå till innehåll

The life of RaMz


RaMz

Recommended Posts

  • Svars 6,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

du ska inte till bahamas?

 

Vill helst åka till aussie, men bahamas står. Har tyvärr inte nån deg tillgänglig just nu så har inte råd. Ska se om jag hittar nån satellit man kan dinga.

 

Danny sa att jag kan bo med honom gratis i bahamas om hans tjejkompis inte ska med. Och Bengt sa att jag kan bo med han där också om han bestämmer sig för att åka, men va osäker. Så just nu gejmar jag 1.5-3 NL på prima för att jobba ihop till en flygbiljett :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wtf! Länka en bild på en sötare tjej tack. Och du kan ju inte ha någon smak som bara kollar på brösten. Visst har hon inte dom största men va fan, vem vill ha en sönderknullad porrstjärna i hemmet?

 

Och så finns det bara ett svartvitt lag, skatorna uppe i norr. ;-)

Åh gud. Känner direkt att jag inte pallar. Du är ju hjärnvättad. :/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. Får man fråga hur mycket deg du haft som mest sammanlagt i ditt liv på bankkonto och pokerkonton?

2. Har du inte investerat några av dina vinster i aktier eller liknande?

 

1. strax över 2 mil tror jag.

 

2. Ja. Är delägare i ett ställe som nyligen öppnat här i sthlm. Men kan tyvärr inte avslöja vad det är just nu för mitt ägarskap är inte oficiellt ännu. Men kommer antagligen bli det inom några veckor....

 

Inte T6 lol

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

va nickar du på prima? om du grindar ihop biljetter på de där nivåerna och nåt snäpp högre kanske man får akta sig :)

 

RaMz123, men har stora svårigheter att spela seriöst på de nivåerna även fast man kan vinna hyfsade pengar. Måste ta mig i kragen och orka grinda lite igen..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja förstår dig. gick bra ett tag - relativt förstås - och härjade bra på 4/8 o 5/10 turbo men fick en skön downswing. värsta ja haft hittils så vips var ja nere på 2/4. men inte spealr man bättre och vinner lättare där till o börja med heller när man gått ner i nivå nej nej nej. istället höjer man allt, rearaisar allt, synar allt. tror att man e kung. förlorar inköp efter inköp och tiltar.

 

2/4 kan ja dock behärska mig och ta mi i kragen o spela tight aggressivt. enda som behövs för att tjäna rätt okej där faktiskt. 1/2 ska vi inte börja prata om dock. ja har vart ner o testat för kuls skull lite då och då. men ärligt ja KAN inte vinna där. spelar så dåligt så de e sjukt. men samma sak händer på de nivåer jag är på nu. ibland kan man se t.ex. kriga/bareev eller liknande komma in sätta sig, spränga bort lite marker och sen lämna bordet. jag antar att de är samma för de flesta spelare. kontentan är nog - försök hitta den nivå du fortf kan tvinga dig o spela +ev för de är fortf pengar o hämta här!

 

nu har motriggen (och fiskspelet) upphört för tillfället och jag ahr grindat upp mig igen. nu ska ja fortsätta så o inte få storhetsvansinne igen.

 

okej. inte sett dig, antagligen för att ja bara haxxar turboborden, otålig som man e.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Don`t you remember when the world

the stops again or rather born

don`t you remember all the time

 

Have you forgotten all the things

to learn all around the enemies

i`m sure the answer's not in the wind

 

Don`t you remember when the world

the stops again or rather born

don`t you remember all the time

 

Have you forgotten all the things

to learn all around the enemies

i`m sure the answer is not in the wind

 

they walk to you from another place

give me reason my redamption take me off

they walk to you from the other space

and my head will go alone if you leave me on.

 

if you're lonely in your shell

you may yell since

you can fight them with a shine this way you shee whoo

whoever you choose, like the way they used to do with you

 

they walk to you from another place

and the reason my redamption take me off.

they walk to you from another place

and my head will go alone if you leave me on

 

?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...