RaMz Postad 26 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 Maj , 2008 segt, ute ur allt. var iskall i 530 på stars efter att jag hade stor stack och kunde inte vinna en hand. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 26 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 Maj , 2008 Sverige har en bra turrekväll idag.... synd att jag inte dingade nåt bara. Hejja Emil i 2nd chance nu! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 26 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 Maj , 2008 boink 40k till Alicante Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 26 Maj , 2008 Rapport Share Postad 26 Maj , 2008 Är du NN på Ipoker? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 26 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 Maj , 2008 Är du NN på Ipoker? Det stämmer Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 26 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 Maj , 2008 Nu är vi i Alicante efter en 4h bilresa från Barcelona. Danny har ett hus precis vid stranden här som är huur nice som helst. Riktigt soft grindmiljö, ska försöka slänga upp lite bilder på området imorgon... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 27 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 Maj , 2008 lol kom precis på att jag har % i Stefan Mattsson i WPTn, skönt att komma på det nu när det är 6 kvar och han är chipleader, backdoorklonk. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 27 Maj , 2008 Rapport Share Postad 27 Maj , 2008 lol kom precis på att jag har % i Stefan Mattsson i WPTn, skönt att komma på det nu när det är 6 kvar och han är chipleader, backdoorklonk. "lol" Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
magico Postad 27 Maj , 2008 Rapport Share Postad 27 Maj , 2008 Känner du en ung svensk i Alicante som heter Emil H? Ska tydligen enligt min farsa dragit in skitmkt deg. Skulle väldigt gärna vilja veta vad han nickar då! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limpan Postad 27 Maj , 2008 Rapport Share Postad 27 Maj , 2008 Känner du en ung svensk i Alicante som heter Emil H? Ska tydligen enligt min farsa dragit in skitmkt deg. Skulle väldigt gärna vilja veta vad han nickar då! Sök på 2cool4school, tyvärr stängdes deras dagbok ner eftersom han var under 18 då Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
magico Postad 27 Maj , 2008 Rapport Share Postad 27 Maj , 2008 Sök på 2cool4school, tyvärr stängdes deras dagbok ner eftersom han var under 18 då Tackar! Han har ju då antagligen dragit in ganska mycket deg om han lira nl1000-5000 för 2 år sen och var 17 Synd att deras dagbok fick läggas ner, det lilla som stod där var ju kul att läsa Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 27 Maj , 2008 Rapport Share Postad 27 Maj , 2008 Han stavar alltså Stefan MATTSSON? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 27 Maj , 2008 Rapport Share Postad 27 Maj , 2008 Han stavar alltså Stefan MATTSSON? Jupp. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 27 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 Maj , 2008 Känner du en ung svensk i Alicante som heter Emil H? Ska tydligen enligt min farsa dragit in skitmkt deg. Skulle väldigt gärna vilja veta vad han nickar då! Han sitter bredvid mig och grindar lite just nu iaf, thats all I know Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
magico Postad 27 Maj , 2008 Rapport Share Postad 27 Maj , 2008 Han sitter bredvid mig och grindar lite just nu iaf, thats all I know Lame.. Kan du säga vilka nivåer han lirar på iaf? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 27 Maj , 2008 Rapport Share Postad 27 Maj , 2008 lol kom precis på att jag har % i Stefan Mattsson i WPTn, skönt att komma på det nu när det är 6 kvar och han är chipleader, backdoorklonk. Kul att det känns som att du tar det med ett axelryck:-) Hur mycket har du i honom då? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 27 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 Maj , 2008 Kul att det känns som att du tar det med ett axelryck:-) Hur mycket har du i honom då? Jo, men jag hade ju glömt att jag hade så det känns ju som freeroll. Har lill % bara så blir inte rik men smakar ju bra med lite liverulle till vegas. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 27 Maj , 2008 Rapport Share Postad 27 Maj , 2008 Jo, men jag hade ju glömt att jag hade så det känns ju som freeroll. Har lill % bara så blir inte rik men smakar ju bra med lite liverulle till vegas. Haha, congrats iaf. Han är ju garanterad minst $176,934 och som mest $655,720 nu med tre spelare kvar. GL till dig och herr Mattsson. edit: tvåa, torsk A9 vs A2 sista handen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 27 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 Maj , 2008 nice att komma 2a men tilt att han ska bli 3 outad Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 27 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 Maj , 2008 Lite nyheter på http://www.vegasevent.se releasefest på måndag Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 27 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 Maj , 2008 Jag har vart ute på stan med Danny ett tag, var invigning ev en ny grym restaurang inne i Alicante så vi var där och chillade ett tag och snackade med massa folk. Dom bjöd på vin och lite mat, bästa serrano skinkan! Efter det så drog vi och chillade på ett riktigt mysigt te ställe som hade liveband, grymt soft. Hemma igen nu och tänkte nog spela 1k turren på stars samt 100r, skulle behövas en starsding för att göda kontot. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 27 Maj , 2008 Rapport Share Postad 27 Maj , 2008 Hej Ramz! Jag tycker att du ska ändra din rubrik till Ramz chillar på! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 27 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 Maj , 2008 Hej Ramz! Jag tycker att du ska ändra din rubrik till Ramz chillar på! ne d är inte lika coolt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 28 Maj , 2008 Rapport Share Postad 28 Maj , 2008 ne d är inte lika coolt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 28 Maj , 2008 Rapport Share Postad 28 Maj , 2008 Berätta något tråkigt eller dåligt så vi kan rationalisera fram några ursäkter till våra patetiska liv. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts