Gå till innehåll

The life of RaMz


RaMz

Recommended Posts

  • Svars 6,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det var rätt kul, men speed datingen var ju rätt dåligt organiserad, man fatta inte riktigt när och hur man skulle byta platser och det blev ofta fel. Jag insåg detta rätt snabbt och började istället sätta mig på lediga platser lite här och var bara där det satt söta tjejer plus att jag struntade i det där att halva gruppen skulle mingla så jag datade på hela tiden.

 

Tog nummer av en söt 90a från Simrishamn som hade världens bästa skratt och så lyckades jag mygla in 2 dater i rad med en grymt söt/snygg brunett 88a som verkade assoft och sa vad hon tyckte på ett härligt sätt samt hade vart och pluggat i LA en termin, my kinda girl :) Men obv så gjorde jag bort mig och dropped the ball genom att inte ta hennes nummer direkt utan tänkte att jag kunde snacka mer med henne sen i baren eller nått, men så var hon såklart spårlöst borta sen :( Hon hette Anna, om någon har några leads så säg till :)

 

Hehe reagerade också på det. Första tjejen jag snackade med var inne i ett hörn och jag fortsatte att snacka vid byte då ingen av oss märkte att vi skulle byta. Sen när jag hade gått en runda (typ 5 tjejer) pallade jag inte med organiseringen mer och letade mig själv till baren där jag hör hemma. Men överlag en mycket trevlig kväll. :)

 

Första gången jag var på något liknande och tyckte det var alldeles för kort tid, även om jag inte är den mest pratglada i vanliga fall. Så tycker jag nog att typ fem minuter hade varit mer lagom. Knappast så att man hinner få sig en uppfattning under två minuter. Så fort man kom in på något intressant så var det dags att byta. :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra utgång igår, kände mig riktigt sugen på stök så jag krökade ner mig litegrann och stök blev det minsann :) Sov typ bort bakfyllan idag och vaknade vid 17 tiden.

 

Grind idag som vanligt, men hittills har min 3 månaders coldstreak hållt i sig. Tänkte att jag förmodligen kommer dinga idag eftersom d är första gången jag grindar i min nya lägenhet i min nya soffa men hittade en 34e plats i 150r bara och resten inte ens i närheten. Dock så har jag 3 sena turrar kvar med dingpotential så det kanske kommer ändå?

 

Btw, fisk med mandel måste ju va den godaste mikromaten nånsin?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis till pengarna ramz! Måste ju blivit ett skönt plus?

tytyty! Räddade en del av onlinebacket i år iaf, slipper be folk skicka deg varje söndag ett litet tag nu :)

 

 

Micromat? Nej nu blev jag lite besviken här.. Vad hände med the high life? ;)

Fisk med mandel är the high life, man måste ha sett toppen för att inse villka saker som är värde på riktigt.

 

Grattis Ramz! Alltid lika kul när du vinner.

 

:h:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blivit några skeva dagar efter söndagsgrinden. Två kompisar från sthlm kom ner i måndags morse så vi bestämde oss för att varva och spela starcraft ett helt gäng hela den dagen. Efter att ha vart vaken framåt måndag kväll med en söndagsgrind i ryggen så var vi rätt så trasiga men starcraften höll oss vakna till kl 21 iaf sen drog jag hem och sov i 17 timmar :)

 

Vart lite starcraft grind och kolla fotboll igår och lär bli typ samma idag, ska kolla Barcelona matchen hemma hos mig iaf. Gymmet har fått ta ett litet uppehåll under dessa grisardagar, men siktar på att vara tillbaka på bänkpressen imorgon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Gick ganska bra idag och var med bra i några av dom stora och blev ett FT. Kom 7a i 150r till slut efter att ha legat i toppen väldigt länge. Torskade ett par all ins mot mindre stackar och sen var jag short och fick in d med AJ mot A3 vilket var kallt. Men skönt att gå even en söndag iaf och vara nära att dinga stort, händer inte så ofta nuförtiden.

 

Blir nog fokus på Jul nu, ska försöka hitta nått flyg till sthlm på tisdag. Ryktas om fest den 25e också.

 

Btw, ESPN Classic är bästa kanalen, kollar just nu andra halvlek av Europacupfinalen från 1962 mellan Benfica och Real Madrid. Eusebio, Puskas och Di Stefano 90 min med kommentatorer är fan inte ofta man får se.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...