Gå till innehåll

The life of RaMz


RaMz

Recommended Posts

  • Svars 6,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

På en skala från 1 till 10, hur bra är du på FIFA 10? Kommer du börja butiksspela nu när du har PS3:an hemma?

 

En 6a kanske, 8a om jag dopar mig. Nä tråkigt att spela mot datorn, roligare att spela 3 mot 1 :)

 

 

Hur stor är chansen att du dingar ECOOP i kväll?

 

1/20 kanske

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vet inte om wellen är över men jag frågar ändå:

1. Hade du helst velat att din framtida son blev quarterback i NFL eller känd nobelpristagare? Kommer du bli besviken om han inte lyckas prestera något eller om det blir en tjej?

 

2. Har du tänkt att prova heroin när du är pensionär och inte har så många år kvar ändå?

 

3. Vad tycker du om de unga amerkanerna som reser runt på touren? (jag tänker framförallt på starsnördarna).

 

peace

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vet inte om wellen är över men jag frågar ändå:

1. Hade du helst velat att din framtida son blev quarterback i NFL eller känd nobelpristagare? Kommer du bli besviken om han inte lyckas prestera något eller om det blir en tjej?

 

2. Har du tänkt att prova heroin när du är pensionär och inte har så många år kvar ändå?

 

3. Vad tycker du om de unga amerkanerna som reser runt på touren? (jag tänker framförallt på starsnördarna).

 

peace

 

1. QB obv, coolare och tjänar nog mkt mer också.

 

Om ens barn blir en total looser och inte presterar något alls så är det väl klart man blir besviken, men inte så att dom måste ha en egen wikipedia sida för att man ska vara stolt över dom.

 

Det är lugnt om jag får en tjej, men jobbigt om första inte blir en kille bara för det blir så stor press på andra barnet då, orka skaffa tre ungar.

 

 

2. Ja. (men vet inte om jag kommer palla när jag är så gammal)

 

3. Jag vet inte om jag tycker något speciellt om just amerikanerna, jag är ju polare med en hel del av dom så jag får väl säga att jag tycker gott om dom flesta. Tycker frågan var lite vag, menade du om jag tyckte dom var bra eller hur jag tyckte om dom som personer eller vad tänkte du på? Sen så finns det ju en del amerikaner så du får vara lite mer specifik.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske en downer fråga, men har du någon gång i livet ägnat att begå självmord en tanke?

 

Det tror jag alla har gjort, men jag har aldrig tänkt seriöst på det. Mest bara tänkt korta tankar på om jag någonsin skulle kunna tänka mig att göra det och vad som skulle krävas för att jag skulle känna att det var värt det. Dvs generella tankar om självmord typ, standard tror jag väl?

 

För övrigt så är jag extremt mkt emot självmord, hittils så har jag inte alls förstått poängen med det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...