Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 6,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Det såg stabilt ut på gymmet idag såg jag;-)

Jag har så jävla mkt träningsvärk, kan inte röra armarna över axelhöjd, blir svårt att köra stureplansveven på Casa ikväll :)

Postad
coolt att vi har samma regdatum föresten ramzi.

Du reggade faktiskt 17 dagar före mig, men jag har ju lite fler inlägg än dig, men sen så är jag förmodligen ganska så mkt mer kåt på uppmärksamhet :)

Postad
Du reggade faktiskt 17 dagar före mig, men jag har ju lite fler inlägg än dig, men sen så är jag förmodligen ganska så mkt mer kåt på uppmärksamhet :)

Juniorer... ;)

April 2004 liksom...

Ses vi i London?

Postad
Juniorer... ;)

April 2004 liksom...

Ses vi i London?

Lolla mig långsamt Bo :)

Verkar inte som att jag åker faktiskt. Händer mkt kul här i Lund just nu :)

Postad

FML, såg bra ut deep i flera turrar men lyckades busta ur allt även fast jag spelade så lugnt och fint :( Var säker på att det skulle bli plusdag idag för några timmar sen när d såg så ljust ut i mkt, men man hittar ju alltid misären till slut.

Får glädja mig med förmiddagens klonk antar jag, drog till malmö och kollade Malmö - Hammarby, vi hade gått all in för hela kontot på Malmö så det var lite svettigt :)

Postad
FML, såg bra ut deep i flera turrar men lyckades busta ur allt även fast jag spelade så lugnt och fint :( Var säker på att det skulle bli plusdag idag för några timmar sen när d såg så ljust ut i mkt, men man hittar ju alltid misären till slut.

Får glädja mig med förmiddagens klonk antar jag, drog till malmö och kollade Malmö - Hammarby, vi hade gått all in för hela kontot på Malmö så det var lite svettigt :)

Tur Ni inte tippade HIF...

Postad

Sveriges bästa lag vs sveriges sämsta just nu, skulle inte ens behövt bli lite svettigt :) Tyckte du om stadion då?

Postad
Sveriges bästa lag vs sveriges sämsta just nu, skulle inte ens behövt bli lite svettigt :) Tyckte du om stadion då?

Nä det var ju ganska lugnt, Hammarby spelar apdåligt och Malmö verkar ha ett riktigt bra lag, men är ju ändå lite svettigt när man har 15k dollar på matchen :)

Arenan var mkt fin, även om det bara var halvfullt. Verkar lite dyrt med långsida för 380kr dock?

Postad
Nä det var ju ganska lugnt, Hammarby spelar apdåligt och Malmö verkar ha ett riktigt bra lag, men är ju ändå lite svettigt när man har 15k dollar på matchen :)

Arenan var mkt fin, även om det bara var halvfullt. Verkar lite dyrt med långsida för 380kr dock?

haha, då är det ok att svettas lite :)

Ja det är väl en av anledningarna till att det inte komma fler folk. Fattar inte hur dom tänker, billigare att gå på elfsborg - valencia när det begav sig tex... Lär väl bli någon ändring på det till nästa år hoppas jag!

Postad

Hheeh, var och besökte Imperial igår och drack några kalla till fotbollen. Kan inte du som har lite med den rörelsen att göra se till att ta bort JÄTTEaffischen som det står JINX på inne i teve-rummet? Sjukt illa när man har lastat på en match imo. :cry:

• Skapa nytt...