Gå till innehåll

The life of RaMz


RaMz

Recommended Posts

  • Svars 6,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jaha då var en av dom bästa söndagarna i historien över då. Var väl inne för runt 11k och cashade i 2 turrar för totalt ca 250 dollar. Fyfan vilken waste. Kastade typ bort den sista turren nu på ett till moormanspel, dom verkar bara funka för honom?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var på visning idag på en grym lägenhet som jag ska lägga bud på, lite dyr men den är tuung :) Inte så bra att söndagen va så kall igår, svider lite i plånboken att köpa lgh, men om jag dingar nästa söndag så är den ju avbetald och jag kan äntligen börja lägga tid på skolan :)

 

Skön matchup i US Open finalen idag, vi hade spelat Federer och Del Potro från första omgången på ett delningskonto från Cannes-resan så det ser fint ut nu :) ska nog skifta över lite så vi har lite mer på Potro dock, hade spelat stenhårt på Federer från början.

 

Var inte i skolan idag heller, men man får missa 2 seminarier per delkurs har jag förstått. Lär bli 3-4 dagar plugg för att klara tentan sen, hittils har jag läst ca 10/200 sidor så ligger lite efter. Men en söndagsding och WSOPE 2009 champion så kan jag lägga pokern på hyllan sen och plugga hur mkt jag vill sen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

länk på lägenheten!

 

Vill inte att någon annan ska bli sugen på den och bjuda över mig så jag tror jag väntar någon dag :)

 

Får ni spons till wsope main?

 

Får? Im Ramz, RedKings flyger dit mig i privatjet ffs!

 

Snyggt, vågar man fråga hur stor cash det blev? :)

 

Vi hade mer på Federer så vart inte så bra, va typ 7,7k på potro och 13k på Fed. Men Del Potro va grym idag, som vanligt senaste tiden, Federer hade det tufft på slutet och när serven föll ihop så var det godnatt. Men jag tror vi fick in nått bet på Malmö också så tror vi kan ha haft en ok dag ändå :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

 

 

Vi hade mer på Federer så vart inte så bra, va typ 7,7k på potro och 13k på Fed. Men Del Potro va grym idag, som vanligt senaste tiden, Federer hade det tufft på slutet och när serven föll ihop så var det godnatt. Men jag tror vi fick in nått bet på Malmö också så tror vi kan ha haft en ok dag ändå :)

Valuta? € $ £ eller SEK?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var på min första föreläsning idag kl 17, perfekt tid för en gångs skull! Var inte mycket som fastnade första timmen dock, var så mkt annat som var intressant för mig i lokalen efter 4 års studieuppehåll. Men lär lära mig att fokusera allt eftersom jag går dit mer och mer.

 

Lite tråkigt att skoldygnsrytm och pokerdygnsrytm krockar så mkt, vart ganska jobbigt att parera så man inte ska bli för trött sent på grindkvällar. Igår kollade vi tennis bara, men idag är jag på grinden igen.

 

Hittils har jag sprungit jäkligt dåligt och inne för asmkt i omaha rebuyen efter att Sorel ville stoppa in varje hand i början, han vann såklart 4/4 så blev dyrt. Åkte nyss på en riktigt äcklig i 100r på ftp också, fick in 250BB pott med 55 på A54 mot 44 och AK och lyckades torska mot AK som fick högre kåk för superchiplead :(

 

Men nu är det bara tur kvar så kommer nog gå bra nu :) hejja

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag förstår inte varför jag alltid sitter med 3-4 bord runt 1-tiden när man spelat 20+. Hur lyckas jag åka ut i alla turrar hela tiden? Ska man spela tightare kanske?

 

Har typ inte hänt så mkt speciellt ikväll, men ändå så ser det ut att vara en riktig longshot att jag ska komma even, kanske inte spelat så bra jag vet inte. Får väl slakta 1k för att redeema mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

babababa

 

dom har alltid, det kommer aldrig, när man själv har så har dom alltid bättre, dom bluffar aldrig, hur ska man vinna? Är fan rädd för att få in det med AJ för 25bb bvb nuförtiden, raise fold ftw?

 

Kom itm i stora omahan, men busta insta första gången jag dega in obv. Ska börja spela som The Dragon och bara äga alla postflop hela tiden istället och aldrig få in det pre med sämst hand, verkar vara det nya elite spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur går budandet?

 

Jag la bud idag och jag tror/hoppas inte någon lägger ett högre bud imorrn för isåfall får jag den har han mäklaren sagt, men jag vet till 100% imorrn eftermiddag.

 

Lägenheten har vart ute förut utan att dom fått några bud när den låg ute för 2.4 men nu så hade företaget som ägde den kånkat så konkursförvaltaren hade sagt att dom nöjde sig med 2.2. Lägenheten var belånad för mer än utropspriset för dom har lagt in så jäkla mkt dyra hightech grejjor och bambugolv etc som kostat mkt, men hyran är ganska hög och den passar mest för ungkarlar så jag förstår att dom inte fått några bud, men den är jättefin och borde passa mig bra så hoppas verkligen jag får den för det priset.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har tenta på torsdag nästa vecka. Men jag ska spela mkt onlineturrar fram till söndag och förmodligen Novischfest på lördag så blir inget pluggande fram till tidigast söndag. Jag borde kunna klara G på tentan om jag pluggar mån-ons men jag har ju kört hårfplugg på mktmkt länge så det är inte så lätt att komma in i rätt mindset och koppla bort alla distraktioner, så det kan bli svårt. Men hoppas jag klarar det så jag slipper göra det senare eller behöver betala tillbaka studiebidraget :)

 

Var faktiskt på seminariet idag och en föreläsning igår, planerar att gå på föreläsning imorrn igen, man lär sig ändå ganska mkt när man är där även om dom hade kunnat bränna av all info på halva tiden istället för att snacka så mkt skit ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi hade Barca 0 & -0.5 och Liverpool -1.5 tror jag så det var rätt kallt, men inga stora pengar. Är Mattsson som är moderator för spelkontot så jag får lite sms om villka man ska hålla på ibland bara :)

 

Kan inget om sportsbetting eller fotboll, men går det verkligen att få edge på stora, välbevakade matcher?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...