Gå till innehåll

yesz lägger ner dagboken! ta bort!


yesz

Tyty  

16 medlemmar har röstat

  1. 1. Tyty



Recommended Posts

  • Svars 379
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Eftersom jag inte verkar kunna göra någon ny omröstning för jag väl lov att göra en manuellt. Ni kommer att kunna rösta fram tills onsdag. Nästa spelare ut kommer att bli Burgendy som är Sturedenstore här på pf.nu om jag inte har helt fel.

 

Kategorierna ser lite annorlunda ut nu. Dom ni kan välja mellan nu är följande Torsk, Gädda och Haj. Ni hittar lite info om det på första sidan. Men Haj är bäst och torsk sämst.

 

Så här gör ni för att er röst ska räknas. Ni skriver den utvaldes nick och sedan kategori.

 

EXEMPEL

 

SUPERFISKEN -> Torsk

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kommer att spela in en film ikväll om ljudet fungerar. Tänkte se någon film innan dess så kom gärna med förslag och några bra låter man kan lyssna på medans jag spelar.

 

Sen skulle det vara roligt och någon vågade ta förstasteget och rösta på Burgendy.

 

 

 

Edit:

 

Kommer nog att prova lite 5/10 idag också

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dagen slutar på 1011kr, dom är tamme fan sämre på 5/10 än 2.5/5. Dom man har hört ska vara duktiga är ju fiskgare än mig själv.

 

 

Låg plus ända tills den här handen, då valde jag att resa mig upp och lämna borden istället för att tilta. Fölorade strax innan även 2 potter en mot Pokerfisen och en mot Jerico där ena satt 2 outaren och den andra 3 outaren.

 

Hade varit skönt om min hand klarat att stå hela vägen och på så sätt fått skriva in ett 2k+ resultat istället.

 

 

***** Hand 510342477 *****

5.00/10.00 Texas Hold'em (No Limit ) - den 19 november 2007 20:47:45

Eva 5 (Vanlig /Cash Game )

Plats 1: joaengm (1449.01)

Plats 2: Mill@ (1254.63)

Plats 3: yesz (3074.46)

Plats 4: pkrluntan (1770.00)

Plats 5: Laszlo (4755.56)

joaengm lägg LM 5.00

Mill@ lägg SM 10.00

** Giv **

joaengm [N/A, N/A]

Mill@ [N/A, N/A]

yesz [5r, 6r]

pkrluntan [N/A, N/A]

Laszlo [N/A, N/A]

*** Bet Runda 1 ***

yesz Syna 10.00

pkrluntan Lägg

Laszlo Syna 10.00

joaengm Höj till 40.00

Mill@ Lägg

yesz Syna 40.00

Laszlo Syna 40.00

*** Flop(Board): *** : [9r, 2r, 4r]

*** Bet Runda 2 ***

joaengm Satsa 90.00

yesz Höj till 250.00

Laszlo Lägg

joaengm All-in 1409.01

yesz Syna 1409.01

*** Turn(Board): *** : [9r, 2r, 4r, 4k]

*** River(Board): *** : [9r, 2r, 4r, 4k, 7r]

*** Showdown *** : Rake: 15.00 Totalpott: 2933.02

joaengm [9s, 9h] Kåk Vinst: 2933.02

Mill@ Lägger mig Vinst: 0.00

yesz Lägger mig Vinst: 0.00

pkrluntan Lägger mig Vinst: 0.00

Laszlo Lägger mig Vinst: 0.00

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur stor "rulle" har du inne på svs nu? Och hur mkt vill du ha innan du tar steget upp på allvar?

 

Själv tänkte jag börja prova när jag har ca 50-60k men inte kliva upp för fullt innan jag har ca 100k.. Är jag alldeles för feg här?

 

 

Btw så får ni ta och börja rösta lite på mig nu! Var inte rädda, jag ser mig själv som torsk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur stor "rulle" har du inne på svs nu? Och hur mkt vill du ha innan du tar steget upp på allvar?

 

Själv tänkte jag börja prova när jag har ca 50-60k men inte kliva upp för fullt innan jag har ca 100k.. Är jag alldeles för feg här?

 

 

Btw så får ni ta och börja rösta lite på mig nu! Var inte rädda, jag ser mig själv som torsk.

 

 

Idags läget ligger rullen på 25k. Men varannan söndag cashar jag ut så jag har 3000bbs. Men tänkte att jag skulle prova bygga upp rullen och låta den ligga på svenskaspel efter som jag inte är i någon speciell "pengabrist" just nu.

 

När jag tänker ta steget helt upp dit vet jag inte ännu. Men det ligger väl åt samma håll som ditt ungefär.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bestämde mig för att ta och spela 500'kr's tuneringen, det flöt på bra, men sen åkte jag med 99 mot 1010 på en 875 flop tror jag det var. När han betar ut pott raisar jag upp och känner mig pott comittad när han går all-in.

 

Spelade lite cashgame medans också där kunde jag vända mitt minus resultat till ett plus trots dom 550 fölorarde i tuneringen. Så det blir ett grönt resultat trots allt! skönt.....

 

19/11 679:-

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Andy QQ, något som vet nått om honom. Finns han här på pf? Bra? dålig?

 

Har fått en känsla att jag ska unvika honom, men vet inte varför /=

 

 

Tror jag lirade lite mot dig idag på 5/10 frågade om det var du i chaten inget svar. Men blev inga direkt potter mot varandra :)

 

 

Brukar snacka lite med honom, han plussar iaf(50k/månad) säger han iaf. han har stats 31/6/0.79 så inte så svår att möta direkt. Han brukar kunna tilta rätt hårt också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror jag lirade lite mot dig idag på 5/10 frågade om det var du i chaten inget svar. Men blev inga direkt potter mot varandra :)

 

 

Brukar snacka lite med honom, han plussar iaf(50k/månad) säger han iaf. han har stats 31/6/0.79 så inte så svår att möta direkt. Han brukar kunna tilta rätt hårt också.

 

 

Är inte de ganska skumma stats för någon som gör 50k i månaden?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

8-)

Tror jag lirade lite mot dig idag på 5/10 frågade om det var du i chaten inget svar. Men blev inga direkt potter mot varandra :)

 

 

Brukar snacka lite med honom, han plussar iaf(50k/månad) säger han iaf. han har stats 31/6/0.79 så inte så svår att möta direkt. Han brukar kunna tilta rätt hårt också.

 

Nu då jag ser ditt nick möttes vi nog. Men provade spela lite cs samtidigt så hade nog inte så mkt koll på chatten.

 

Känns som att han bara satt och foldade, spelade typ 1 utav 15 händer. Han sa till mig att han snittade 30-40 k ;) men i oktober var de 70 som gällde :P

 

Kommer säkert att mötas igen då ska jag se till att svara i chatten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vaknade tidigt i morse och det blev ingen skola, satte mig ned och kollade på high stakes poker s04 e13, konstigt nog var jag på tilt efter det ;S Backade 8982 kr ....

 

Spelat igen en del men ligger fortfarande back. Plussade dock samtidigt i tilt session på 5/10 men på 2.5/5 gick det rakt utför. Får gratulera dom som satt vid mitt bord till lätta pengar.

 

20/11 2013:-

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter som det inte verkar finns något intresse att rösta fram nästa "fisk" så lägger jag ner det sk. projektet.

 

Känns som allt går emot mitt spel just nu, har hunnit backa 3k idag... tar nog och vilar en stund från pokern tills suget kommer tillbaks.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Brukar snacka lite med honom, han plussar iaf(50k/månad) säger han iaf. han har stats 31/6/0.79 så inte så svår att möta direkt. Han brukar kunna tilta rätt hårt också.

 

8-) Känns som att han bara satt och foldade, spelade typ 1 utav 15 händer. Han sa till mig att han snittade 30-40 k ;) men i oktober var de 70 som gällde :P

 

Hur många händer har ni på honom, har du många cab? Jag har bara 100 men har statsen 34/11/2.4.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ÖÖÖhhhhh, vilken omröstning? Är den inte stängd?

 

 

Nej, men det går inte att göra någon ny verkar det som. Därföt skrevs det för ett par inlägg att man kunde rösa på burgendy fram t.o.m idag genom att skriva hand nick och vart man ville att han skulle hamna.

 

EXEMPEL

 

Burgendy -> HAJ

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...