Gå till innehåll

yesz lägger ner dagboken! ta bort!


yesz

Tyty  

16 medlemmar har röstat

  1. 1. Tyty



Recommended Posts

Snygga resultat - hur många händer har du spelat? Har du PT? Vad har du för stats?

 

Edit: Hur många bord kör du samtidigt? Såg nånstans att du kört 9(!) bord innan... grymt.

 

Tackar!

Vet inte riktigt hur många händer jag har spelat allt som allt denna månad. Men sedan den 26 Oct 13:58 har jag spelat 19 200 händer. Har ingen PT för jag fattar inte riktigt hur man fixar till allt så det fungerar perfekt.

 

Jag spelade 9 bord på prima-nätverket vilket jag har för mig att många gör där. Men på SvenskaSpel lirar jag 4 st som dom ni andra (?).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 379
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Också sugen på lite statistik, hur många händer plöjde du i lördags? känns som att det måste till en liten semirusch om man ska plussa 1600 BB på en dag!?

 

Lycka till framöver också.

 

Har tyvärr inte så mkt staisitk, men det som finns är det jag har i det tidigare inlägget.

 

Det blev några timmar o lördags/söndags natt. Har för mig att jag sa att jag lirat i 5 timmar till någon i kompis i vent så hur många händer blir det på 4 bord?

 

Semi rusch eller inte... Det gick inte dåligt om man säger så, men jag tog hjälp utav 5/10 också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att du blev nersynad, eller :mrgreen:.

 

Om jag inte minns helt fel vart jag bara ned synad på en pott på 150 tot. 8-) Så tror inte det var därför. Men efter att varit på en ishall från 18:00 till 22:30 och spelat hockey vill man inte göra mycket annat än att sova. Men var tvungen att spela lite :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag har man spelat helt värdelöst! Och därför har man ju inget vidare resultat att komma med.

´

11/13 1752:-

 

550:- av dom är buy-in till e tunering, hoppas på att kunna ta tillbaks det jag har backat där.

 

Edit:

 

Tar och spelar lite Sit & go's nu istället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom igen nu! Det verkar rätt vekt att ge upp efter en dags motgång. Visserligen vet jag inte omständigheterna men du har ju haft grymt fina resultat hittills. Kom igen när allt har gått åt helvete i en månad eller två.

 

En dagbok ska ju inte bara vara till för braggiga gröna siffror. Här har du ju chansen att tilta loss rejält.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har tänkt över mitt besult och kommer att fortsätta med att spela poker. Kommer förmodligen att spela lite tuneringar på andra nätverk också. Om jag kommer att spela cash-game vet jag inte men om det blir av kommer jag att göra det på Svenksa spel.

 

Andlednigen till att jag "slutade" spela beror på en dumsak jag gjorde på betway. Jag hade fått en rakeback på ca; 200$ och satte mig ned och spelade lite Jacks pr Better och vips var jag upp i $2 800. Tänkte Casha ut det men innan lägg dags gick jag in med $1 500 på 25/50 och fölorade det när jag får KK så jag re-buya med resten och spela bort det med.

 

För $2 800 skulle jag kunna hitta på mycket roligt och om jag inte har den diciplin som kräv för att behålla dom borde jag inte spela poker tyckte jag. Därför valde jag att låsa db'n.

 

Har hunnit casha ut allt från svenskaspel. Imorgon kommer nog pengarna in på konto då sätter jag in 15 000 av dom igen. Ska som högst lira 2.5/5 nu om jag spelar högre så lägger jag ner direkt.

 

Nya mål:

 

tänkte ta och börja med mål som jag vet att jag troligast kommer att klara av ganska lätt!

 

10 000kr/ månad

Försöka få Poker Tracker att fungera

Hamna ITM på minst 2 st tuneringar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man kan kalla det här för en comeback så började den rätt bra. Efter 170 st händer har jag dragit hem 2047 kr vilket jag är nöjd över.

 

8/11 279:-

9/11 1301:-

10/11 8336:-

11/11 3046:-

12/11 699:-

13/11 1752:-

14/11 -

15/11 2047:-

 

Nu när tyty är officiellt korad till dagbokens första abborre kunde jag inte släppa den här handen. Så kanske är det jag som är den största abborren nu om jag inte var det innan.

 

 

 

***** Hand 506664841 *****

2.50/5.00 Texas Hold'em (No Limit ) - den 15 november 2007 23:25:11

Diana 27 (Vanlig /Cash Game )

Plats 1: ante88 (1024.27)

Plats 2: yesz (1398.15)

Plats 3: tyty (1078.03)

Plats 4: KronMannen (877.02)

Plats 5: Huxley (100.00)

yesz lägg LM 2.50

tyty lägg SM 5.00

Huxley lägg SM 5.00

** Giv **

ante88 [N/A, N/A]

yesz [Ek, Kns]

tyty [N/A, N/A]

KronMannen [N/A, N/A]

Huxley [N/A, N/A]

*** Bet Runda 1 ***

KronMannen Lägg

Huxley Passa

ante88 Lägg

yesz Höj till 25.00

tyty Höj till 60.00

Huxley Lägg

yesz Syna 60.00

*** Flop(Board): *** : [Knk, 5h, 9r]

*** Bet Runda 2 ***

yesz Passa

tyty Satsa 111.00

yesz Syna 111.00

*** Turn(Board): *** : [Knk, 5h, 9r, 9k]

*** Bet Runda 3 ***

yesz Passa

tyty Satsa 335.00

yesz Syna 335.00

*** River(Board): *** : [Knk, 5h, 9r, 9k, 6k]

*** Bet Runda 4 ***

yesz Passa

tyty All-in 572.03

yesz Syna 572.03

*** Showdown *** : Rake: 15.00 Totalpott: 2146.06

ante88 Lägger mig Vinst: 0.00

yesz [Ek, Kns] Två par, knektar och nior Vinst: 2146.06

tyty [Eh, Kh] Par i nior Vinst: 0.00

KronMannen Lägger mig Vinst: 0.00

Huxley Lägger mig Vinst: 0.00

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul att du är tillbaka, och skönt omstart du fick! :-)

 

(Kan du lägga upp förklaringar till lax, gädda, abborre på första sidan?)

 

GL i fortsättningen!

 

:)

 

Kommer att göra det senare ikväll eller någon gång under helgen. Måste först skriva 8 dagars loggbok över min APU tid än så länge...

 

 

Det känns som jag kommer att faila med mina mål tråkigt men sant. Fast det som kommer gå i kras är nog målet med min PT:roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...