Gå till innehåll

yesz lägger ner dagboken! ta bort!


yesz

Tyty  

16 medlemmar har röstat

  1. 1. Tyty



Recommended Posts

  • Svars 379
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Igen?!?! :roll:

 

Mycket märklig dagbok detta... Allt är jättebra och du har hittat din grej, CG på SvS, sen går det sämre och dagboken läggs ner. Sen startar du om eftersom du hittat din grej - grinda 12 bord nånstans på lowstakes. Sen går det sämre och du ska sluta med poker och lägga ner dagboken. Sen har du iaf hittat din grej, max 4 bord low-midstakes med hårda förhållningsregler, och det verkar verkligen vara din grej för du plussar flera dagar i rad... Sen verkar det ändå inte fungera så bra för du loosar en del, men då hittar du din grej - MTT's och Sng! Men det verkade inte vara riktigt rätt iaf och allt är skit, men sen lyckas du i nån skottning och allt är ljust igen... och sen läggs dagboken ner igen... Vet inte om jag fått med alla turer, men det ligger iaf väldigt nära sanningen...

 

Hur är det med tålamodet egentligen? Det går inte hitta ett spel där du är kung direkt och gör massor av pengar på en gång - du har inte funderat på att verkligen gå in för en sak och försöka lära dig det ordentligt och förbättra dig inom det? Du verkar onekligen ha viss kunskap och kan säkert förbättra dig om du bara vill, men jag är rädd för att du tror att du är överlägsen redan nu och det kan aldrig vara bra...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Igen?!?! :roll:

 

Mycket märklig dagbok detta... Allt är jättebra och du har hittat din grej, CG på SvS, sen går det sämre och dagboken läggs ner. Sen startar du om eftersom du hittat din grej - grinda 12 bord nånstans på lowstakes. Sen går det sämre och du ska sluta med poker och lägga ner dagboken. Sen har du iaf hittat din grej, max 4 bord low-midstakes med hårda förhållningsregler, och det verkar verkligen vara din grej för du plussar flera dagar i rad... Sen verkar det ändå inte fungera så bra för du loosar en del, men då hittar du din grej - MTT's och Sng! Men det verkade inte vara riktigt rätt iaf och allt är skit, men sen lyckas du i nån skottning och allt är ljust igen... och sen läggs dagboken ner igen... Vet inte om jag fått med alla turer, men det ligger iaf väldigt nära sanningen...

 

Hur är det med tålamodet egentligen? Det går inte hitta ett spel där du är kung direkt och gör massor av pengar på en gång - du har inte funderat på att verkligen gå in för en sak och försöka lära dig det ordentligt och förbättra dig inom det? Du verkar onekligen ha viss kunskap och kan säkert förbättra dig om du bara vill, men jag är rädd för att du tror att du är överlägsen redan nu och det kan aldrig vara bra...

 

Kommer hursom helst att lägga ned den nu, igen. Fast denna gång blir det för alltid - vill jag börja igen så startar jag en ny. Mitt tålamod är kasst det är något jag måste träna på verkligen och att hålla mig till det jag skriver och sätter upp mål för. Jag har redad brutit ett flertal utav reglerna och det har endast gått några dagar utav januari. Jag känner att om jag forsätter spela nu kommer jag nog bli gulare än aldrig förr därför tar jag detta besult. Ett långt & skönt [?] uppehåll från pokern.

 

Alla vill väl vara en kung direkt och tjäna en massa pengar. Och iblnd känns det som att det är så för mig. Men hur som helst blir jag uttdragen, och jag anser då att spelaren jag möter är dålig. Det kanske inte är så kanske är det jag som är dålig. Det är något jag måste titta över innan jag sätter mig vid ett pokerbord igen. Så jag har tusentals och åter igen tusentals HH's att kika igenom och där med ett långt uppehåll.

 

 

 

 

 

 

 

/ yesZ

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...