Gå till innehåll

yesz lägger ner dagboken! ta bort!


yesz

Tyty  

16 medlemmar har röstat

  1. 1. Tyty



Recommended Posts

Fan Ängeln att du int kan respektera en enstaka tiltsession är för mej förvånansvärt! Här sitter man o plussar dag in o dag ut o ändå får man skit tebax : /

Aldrig mera uttag större än 50% av rullen så ska vi se att du får se bättre pkrspel från min sida, fan november månad har man ju bara plussat 10k : )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 379
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Fan Ängeln att du int kan respektera en enstaka tiltsession är för mej förvånansvärt! Här sitter man o plussar dag in o dag ut o ändå får man skit tebax : /

Aldrig mera uttag större än 50% av rullen så ska vi se att du får se bättre pkrspel från min sida, fan november månad har man ju bara plussat 10k : )

 

Hahaha var ju riktigt skoj att du fick en liten känga ;-) När ska du lära dig lira egentligen? :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du menar omröstningen så är det att vi ska ranka Sveskaspels stjärnorna! Finns lite info om det i något av dom tidigare inläggen.

 

Jahaja. Ja inte e det HNIC i alla fall :mrgreen:

 

Party Poker No-Limit Hold'em, $5 BB (5 handed) Party-Poker Converter Tool from FlopTurnRiver.com (Format: FlopTurnRiver)

 

Hero ($1045.56)

BB ($573.73)

UTG ($1228.94)

MP ($224.29)

Button ($1030)

 

Preflop: Hero is SB with Kclub.gif, Aspade.gif.

1 fold, MP calls $5, Button raises to $20, Hero raises to $60, 1 fold, MP folds, Button calls $40.

 

Flop: ($130) 6club.gif, 3diamond.gif, Qspade.gif(2 players)

Hero checks, Button checks.

 

Turn: ($130) Jspade.gif(2 players)

Hero checks, Button checks.

 

River: ($130) 8diamond.gif(2 players)

Hero bets $85, Button folds.

 

Final Pot: $130

 

Results in white below:

Hero has Kc As (high card, ace).

Outcome: Hero wins $130.

 

Men nu får vi nog sluta med OT i din DB.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jahaja. Ja inte e det HNIC i alla fall :mrgreen:

 

Party Poker No-Limit Hold'em, $5 BB (5 handed) Party-Poker Converter Tool from FlopTurnRiver.com (Format: FlopTurnRiver)

 

Hero ($1045.56)

BB ($573.73)

UTG ($1228.94)

MP ($224.29)

Button ($1030)

 

Preflop: Hero is SB with Kclub.gif, Aspade.gif.

1 fold, MP calls $5, Button raises to $20, Hero raises to $60, 1 fold, MP folds, Button calls $40.

 

Flop: ($130) 6club.gif, 3diamond.gif, Qspade.gif(2 players)

Hero checks, Button checks.

 

Turn: ($130) Jspade.gif(2 players)

Hero checks, Button checks.

 

River: ($130) 8diamond.gif(2 players)

Hero bets $85, Button folds.

 

Final Pot: $130

 

Results in white below:

Hero has Kc As (high card, ace).

Outcome: Hero wins $130.

 

Men nu får vi nog sluta med OT i din DB.

 

nh borde betat turn, är ovan med 4tabling bara ;P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker inte det är söndergrindat alls! Visst, för ett år sen fanns det 4-5 st man undvek att spela med, nu kanske det finns 15-20st...Men med tanke på hur många bord det finns att välja bland så behöver man aldrig möta nån man tycker spelar bra:-)

 

Ska bli kul att följa denna, kanske man får lite gratisinfo om vilka som är duktiga!

Fiskarna behöver man ju inte direkt leta efter:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker inte det är söndergrindat alls! Visst, för ett år sen fanns det 4-5 st man undvek att spela med, nu kanske det finns 15-20st...Men med tanke på hur många bord det finns att välja bland så behöver man aldrig möta nån man tycker spelar bra:-)

 

Ska bli kul att följa denna, kanske man får lite gratisinfo om vilka som är duktiga!

Fiskarna behöver man ju inte direkt leta efter:-)

 

 

15-20 ?! spelar vi på olika nätverk? finns kanske nån enstaka jag aktar mig för att spela mot

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag känner att jag inte vill ha allt för mycket pengar inne på SvenskaSpel. Därför måste jag ha ett förslag på hur jag ska göra, än så länge har jag tänkt mig att ta ut 10% av poker rullen varannan Söndag. Sedan känns det som att jag inte alls är beredd på att ta steget vidare än, kommer nog stanna kvar på 2.5/5 ett bra tag framöver! känns som att det kan bli rätt stora svängningar på 5/10 så jag vi ha en stabil rulle....

 

BR:

 

30 283:-

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

15-20 ?! spelar vi på olika nätverk? finns kanske nån enstaka jag aktar mig för att spela mot

 

Skulle uppskatta det till 2-3000 som hänger på 2.5/5 hyffsat regelbundet, troligen ännu fler. Själv har jag mött drygt 8000 över 100K händer.

Vore konstigt om 3 av dom skulle vara bra och resten fiskar:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...