Gå till innehåll

Wellbok - well...


heltok

Vad ska wellboken diskutera 2015?  

117 medlemmar har röstat

  1. 1. Vad ska wellboken diskutera 2015?

    • Bitcoin & Kryptovalutor
      32
    • Politik
      32
    • Filosofi
      26
    • Kost & Träning
      32
    • Personlig utveckling
      31
    • Brudar
      30
    • Teknik, vetenskap och nörderi
      38
    • Prylar
      18
    • TVserier, filmer, böcker
      28
    • Allt som är contrarian
      17


Recommended Posts

Vem vann fingerkroksmatchen, du el apan (bild 2)

 

man kan ju tycka att matchen borde vara jämn mtp att jag har monkey shoes på mig, men apan vann enkelt. sedan vann han mot opteron också.

 

andra dagen när jag skulle äta toast till lunch smög hans kollega fram och tog toasten ur mitt knä. :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för bilderna, tror jag kommer flytta till Thailand permanent inom överskådlig tid. Har bott där tre ggr( ca 1.5år tot) och trivs bättre där kontra Schweden, så en aptitretare uppskattas högt.

 

bara för att förtydliga om någon missförstod. bilderna var från indonesien. tycker ni kan överväga att iaf köra visarun dit, airaisa flyger bangkok->bali för tusenlappen. fattigdomen får en att uppskatta lyxen i thailand lite mer också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

man kan ju tycka att matchen borde vara jämn mtp att jag har monkey shoes på mig, men apan vann enkelt. sedan vann han mot opteron också.

 

andra dagen när jag skulle äta toast till lunch smög hans kollega fram och tog toasten ur mitt knä. :evil:

 

Jag tror bestämt att du förlorade på underskattning, att döma av din mimik.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bara för att förtydliga om någon missförstod. bilderna var från indonesien. tycker ni kan överväga att iaf köra visarun dit, airaisa flyger bangkok->bali för tusenlappen. fattigdomen får en att uppskatta lyxen i thailand lite mer också.

 

Har aldrig varit i Indonesien, är det något du skulle rekommendera varmt ?(utöver infernaliskt varmt klimat)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har aldrig varit i Indonesien, är det något du skulle rekommendera varmt ?(utöver infernaliskt varmt klimat)

 

är rätt omstädigt land, men natur gör det helt klart värt det. lämna laptopen i bangkok, ta med oömma kläder och förbered dig på lite äventyr så blir indo nice.

 

rätt jobbigt att bestiga vulkanen, skadar inte att träna lite innan så blir det mkt behagligare bestigning...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

är rätt omstädigt land, men natur gör det helt klart värt det. lämna laptopen i bangkok, ta med oömma kläder och förbered dig på lite äventyr så blir indo nice.

 

rätt jobbigt att bestiga vulkanen, skadar inte att träna lite innan så blir det mkt behagligare bestigning...

 

 

lite mer exakt var där då? har varit sugen att åka till indonesien sen det sket sig med vårt forra surfcamp på lombok

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lite mer exakt var där då? har varit sugen att åka till indonesien sen det sket sig med vårt forra surfcamp på lombok

 

vulkanen ligger på norra lombok, 200kr,20min flyg från Bali till Mataram och 200kr,2h taxi från lomboks flygplats till RTC(rinjani trekking centre) i Senaru, prata med dem där, inte med någon resturang på vägen dit även om det är samma folk. se vattenfall, sova och börja trekka nästa morgon. gör så oavsett hur pigga ni är på att bestiga vulkanen direkt när ni kommer dit.

 

ligger rätt nära gili, kan ju vara en ide att mellanlanda där. ska man surfa är det kata eller gerupuk i söder som gäller, 300kr/4h taxi från vulkanen.

 

 

har fått min mus, musmatta och högtalare. musen är skitnice. tvingades sänka från 10->7 i känslighet och jag är van vid högsta känsligheten på G7. kör 3500dpi och 1000mhz polling

 

skulle betygsätta mina möss:

Deathadder Respawn 9/10

G7 7/10

MX1000 5/10

MX Revolution 4/10

MS3.0 3/10

Apple sladdmus 2/10

 

så får ni något att relatera till.

 

musmatten var lite obalanserad, störigt, kanske köper en ny.

 

högtalarna var fräscha, suben är ju aningen klumpig fast fronterna är jävligt nice. stör mig lite på LED-ljuset, kanske får skruva isär och ta bort det.

 

EDIT: jävligt nöjd med högtalarna. riktigt bra ljud i dem och snygga som fan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

skulle träffat min syster imon, men hon är orolig över att jag inte är vaccinerad så hon vill inte att jag kommer dit och smittar hennes yngsta dotter. folk har verkligen inga perspektiv på risker. tänkte på det på hemresan på alla flygplan där de går igenom hur man ska ta på flytvästen etc. hur många liv räddar den infon? vore det inte bättre om de pratade om rökning, övervikt, prostacancer, hjärt och kärlsjukdomar eller andra saker som faktiskt kan rädda liv? :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tänkte på det på hemresan på alla flygplan där de går igenom hur man ska ta på flytvästen etc. hur många liv räddar den infon? vore det inte bättre om de pratade om rökning, övervikt, prostacancer, hjärt och kärlsjukdomar eller andra saker som faktiskt kan rädda liv? :roll:

obv också tänkt på, men så fungerar det här i fyrkantiga världen :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

skulle träffat min syster imon, men hon är orolig över att jag inte är vaccinerad så hon vill inte att jag kommer dit och smittar hennes yngsta dotter. folk har verkligen inga perspektiv på risker. tänkte på det på hemresan på alla flygplan där de går igenom hur man ska ta på flytvästen etc. hur många liv räddar den infon? vore det inte bättre om de pratade om rökning, övervikt, prostacancer, hjärt och kärlsjukdomar eller andra saker som faktiskt kan rädda liv? :roll:

 

Det är större risk att bli smittad av denna influensa då typ ingen är immun mot den tidigare. Det är spridningen de vill stoppa med vaccination och på så sätt minska risken för dom som inte kan vaccinera sig.

 

Annars håller jag med dig. Folk i allmänt verkar mer måna om att besikta sin bil än sig själv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

skulle träffat min syster imon, men hon är orolig över att jag inte är vaccinerad så hon vill inte att jag kommer dit och smittar hennes yngsta dotter. folk har verkligen inga perspektiv på risker. tänkte på det på hemresan på alla flygplan där de går igenom hur man ska ta på flytvästen etc. hur många liv räddar den infon? vore det inte bättre om de pratade om rökning, övervikt, prostacancer, hjärt och kärlsjukdomar eller andra saker som faktiskt kan rädda liv? :roll:

 

Det är verkligen en sjuk, sjuk hysteri och man måste faktiskt säga att de flesta svenskar är hysteriska retards. För att inte tala om media som skrämmer livet ur alla dessa hysterikor...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...