Gå till innehåll

Wellbok - well...


heltok

Vad ska wellboken diskutera 2015?  

117 medlemmar har röstat

  1. 1. Vad ska wellboken diskutera 2015?

    • Bitcoin & Kryptovalutor
      32
    • Politik
      32
    • Filosofi
      26
    • Kost & Träning
      32
    • Personlig utveckling
      31
    • Brudar
      30
    • Teknik, vetenskap och nörderi
      38
    • Prylar
      18
    • TVserier, filmer, böcker
      28
    • Allt som är contrarian
      17


Recommended Posts

2. tänkte ta någon ny dykkurs, funderar på rescuediver och fridyk... vilken kurs rekar ni? har typ 50dyk och AOW idag.

 

Har väl ungefär lika mycket dykerfarenhet som du, mitt nästa steg blir nog rescue diver. Alla jag träffat som gjort den säger att den är den både nyttigaste och kanske också roligaste kursen av alla så jag tror den kan vara rätt kul. Minns du skrev om när du tog AOW har jag för mig, men minns inte var det var någonstans?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag e semitjatig men du är ju vff proffset... Minns inte vilken storlek jag har i mina sprint, tänkte beställa bikia nu, har 45ish i normala skor.

 

Finns de guide eller så, har googlat men inte hittat något som är sådär spot on. Orkar ju inte beställa fel :-(

 

Heltok säger alltid "en storlek mindre än din vanliga storlek" :mrgreen:

 

 

Clay "FiveFingers" Guida :lol: Första UFC-fightern som springer in till oktagonen i fivefingers! Vetifan om det kommer bli en trend men det hade kanske funkat bra att fightas i? :D

 

Ska inte spoila galan i övrigt än.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har väl ungefär lika mycket dykerfarenhet som du, mitt nästa steg blir nog rescue diver. Alla jag träffat som gjort den säger att den är den både nyttigaste och kanske också roligaste kursen av alla så jag tror den kan vara rätt kul. Minns du skrev om när du tog AOW har jag för mig, men minns inte var det var någonstans?

 

mm, stämmer överens med det jag har hört. tog mitt AOW på koh lanta, rätt bra ställe för AOW imo, inte lika bra för OW pga lite svårare dyk. som dykresa med utgångspunkt bangkok rekar jag sipadan på borneo, riktigt nötiga dyk där, gjorde typ 20dyk på en vecka :)

 

jag e semitjatig men du är ju vff proffset... Minns inte vilken storlek jag har i mina sprint, tänkte beställa bikia nu, har 45ish i normala skor.

 

Finns de guide eller så, har googlat men inte hittat något som är sådär spot on. Orkar ju inte beställa fel :-(

 

44 imo. beställer du fel ge bort dem till en polare i present imo.

 

Heltok säger alltid "en storlek mindre än din vanliga storlek" :mrgreen:

 

 

Clay "FiveFingers" Guida :lol: Första UFC-fightern som springer in till oktagonen i fivefingers! Vetifan om det kommer bli en trend men det hade kanske funkat bra att fightas i? :D

 

Ska inte spoila galan i övrigt än.

 

woot, måste ses. gah tanka ner med överbelastat 3g-nät tar sin tid.

 

skulle inte förvåna mig om tommy blom kört någon fight i vff, han säljer ju skorna och har dem på sin träning. rätt kul fighter för övrigt min gamle tränare:

 

gillar hans KM-stance och hans rakt på sak stil...

 

färsk KM film:

http://www.tenacity.se/krav-maga-exhibition-at-fighter-extreme/

 

Jag har tränat taekwondo i mina skor och de funkar jättebra :)

 

=)

 

har varit barfota sen 04 på nyårsdagen =)

 

 

---

 

nice att hipphipp drar igång igen.

 

---

 

min dec månad:

decc.png

 

få händer pga resa och slöhet, nöjd med resultatet. många små plusdagar typ.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjenare heltok! brukar läsa din dagbok ibland då jag också är en vff löpare. Undrar om du har nå tips på några skor med så låg sula som möjligt som går att använda nu på vintern? Bor i Umeå så dom måste klara upp till iaf -10.

Har kollat lite på NEW BALANCE RC130XLU som finns på löplabbet.. Andra tips?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker inte det var något vidare. :S

 

mm, håller med, ett av de sämre avsnitten, svenska på riktigt var värdelöst etc, men kul serie iaf.

 

Såg hipp hipp senast och önskar att jag gått in i random klassrum för 3:e klassare och tittat på deras "roliga timme" istället.

 

Längesen jag såg nåt så skitnödigt, dåligt skrivet och som luktar improvisation när den är som sämst.

 

äh, du som blivit för seriös...

 

Tjenare heltok! brukar läsa din dagbok ibland då jag också är en vff löpare. Undrar om du har nå tips på några skor med så låg sula som möjligt som går att använda nu på vintern? Bor i Umeå så dom måste klara upp till iaf -10.

Har kollat lite på NEW BALANCE RC130XLU som finns på löplabbet.. Andra tips?

 

flow ofc

VFF%20Flow%20Grey%20Green%20Mens.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

äh, du som blivit för seriös...

 

Ingen kritik mot dig men när programmet gick frågade jag min sambo vem fan som tycker detta är bra. Det är enligt mig väldigt ointelligent humor utan minsta finess. Känns på nåt sätt som man skulle kunna göra bättre själv.

 

Random sitcom är ju bättre än detta då många sketcher helt saknar punchline om man bortser från att personen ifråga antingen klätt ut sig eller pratar tillgjort med konstig dialekt. Själva manus eller mono/dialogen är ju ofta helt meningslös.

 

...eller så har jag bara blivit gammal.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På tal om annat köpte jag mina vff kso. Gillar dem skarpt men frågar mig ifall man verkligen kan ha dem till annat än löpning. Prövade lite smått när jag lirade tennis och gjorde ont överallt, höfter, rygg, knän och hälar. Visst är jag säkert ovan men skarpa start och stopp i sidled tror jag kan bli väl påfrestande för min kropp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej heltok! Behöver ett par bra vff till diverse studentfester. Blir nog mestadels parkett och asfalt som underlag och de bör klara av längre sessioner på dansgolvet men även 45 min köande i några minusgrader. Ska även matcha min onepiece union jack, tips?

 

http://www.onepiece.no/product_info.php?products_id=2496&osCsid=968c5baee33edb9f2b2ad7cc21527ab4&language=SV

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej heltok! Behöver ett par bra vff till diverse studentfester. Blir nog mestadels parkett och asfalt som underlag och de bör klara av längre sessioner på dansgolvet men även 45 min köande i några minusgrader. Ska även matcha min onepiece union jack, tips?

 

http://www.onepiece.no/product_info.php?products_id=2496&osCsid=968c5baee33edb9f2b2ad7cc21527ab4&language=SV

 

Snygg hidden brag urmy :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mm, stämmer överens med det jag har hört. tog mitt AOW på koh lanta, rätt bra ställe för AOW imo, inte lika bra för OW pga lite svårare dyk. som dykresa med utgångspunkt bangkok rekar jag sipadan på borneo, riktigt nötiga dyk där, gjorde typ 20dyk på en vecka :)

 

 

Sipadan har jag hört mycket gott om! Ska ha det i åtanke om jag hamnar i asien nu i vinter. Har du kört similan islands någon gång?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På tal om annat köpte jag mina vff kso. Gillar dem skarpt men frågar mig ifall man verkligen kan ha dem till annat än löpning. Prövade lite smått när jag lirade tennis och gjorde ont överallt, höfter, rygg, knän och hälar. Visst är jag säkert ovan men skarpa start och stopp i sidled tror jag kan bli väl påfrestande för min kropp.

 

Helt otroligt att komma på tanken att spela tennis i vff. Bra jobbat

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...