Gå till innehåll

Wellbok - well...


heltok

Vad ska wellboken diskutera 2015?  

117 medlemmar har röstat

  1. 1. Vad ska wellboken diskutera 2015?

    • Bitcoin & Kryptovalutor
      32
    • Politik
      32
    • Filosofi
      26
    • Kost & Träning
      32
    • Personlig utveckling
      31
    • Brudar
      30
    • Teknik, vetenskap och nörderi
      38
    • Prylar
      18
    • TVserier, filmer, böcker
      28
    • Allt som är contrarian
      17


Recommended Posts

för mig är 2:an en ful negress har inte ni samma?

 

Spänn av. Du behöver inte skämmas för att du knappt kan kontrollera dina lustar när det kommer till negresser. Du är som den där nazisten som har en fetisch för judinnor och dunkar på judinnor bakom gashuset på lunchrasten. Förr eller senare briserar din stenhårda yta och allt kommer komma upp till ytan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

något fel på det? ett plus imo...

 

Ptja, jag bedömde väl snarare snygghet än de jag vill ligga med. Dessutom har jag börjat luta mer och mer åt "Gå i säng med dem du vill vakna med, inte med dem du vill somna med". Lite ångest att vakna med en männsika som inte är annat än snygg.

 

Men ja, attityd i sängen gillar vi.

 

Edit: Hmm, klart jag bedömde vem jag ville ligga med i första posten med.

 

Måste säga att en balanserad linje här är

Raise: 213

Call: 54

Fold: 67.

 

2135467 that is.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

facit 2, 1, 3, 5, 4, 6, 7

 

jodan och JesperPV var tydligen också gto

 

Det här tycks vara den vanligaste tipsraden, borde inte det innebära att det är låg utdelning? Kanske måste inkludera någon skräll. Ge 7an en chans, kanske ger utdelning :)

 

Edit: När jag tänker på det så måste jag nog erkänna att ju snyggare tjejer varit desto större är chansen att hon är dålig i sängen.

Tror det grundar lite i att hon är så van med att folk vill ha henne i säng att hon är arrogant i stil med "du ska vara glad att du får ligga med mig, visa nu att du är värd det".

Medan en fet tjej å andra sidan, rent generellt har sämre självförtroende och försöker visa att hon är duktig.

 

Framförallt upplever jag att snygga tjejer har en relativt skruvad attityd när det gäller sex. Fast å andra sidan är jag ung, kvinnorna lär väl mogna.

 

Min fältstudie är utförd på kvinnor i åldrarna 16-22 med majoriteten i mitten av spannet. Dessutom är det naturligtvis ett på tok för litet sample, variansen är hög och felmarginalen för stor för att kunna dra en slutsats. Dock går det att diskuter? :)

 

Btw, detta gäller inte latinamerikaner. Så tvåan förblir given etta (Var kan hon vara ifrån btw? Jag har provat El Salvador, mycket bra kvalité, rekommenderas varmt).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spänn av. Du behöver inte skämmas för att du knappt kan kontrollera dina lustar när det kommer till negresser. Du är som den där nazisten som har en fetisch för judinnor och dunkar på judinnor bakom gashuset på lunchrasten. Förr eller senare briserar din stenhårda yta och allt kommer komma upp till ytan.

 

sitter och funderar lite på vad negressernas motsvarighet till gashus är

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det bara för mig det tar vansinnigt lång tid att ladda cupsize grejen?

 

Jag tror youtube har problem atm. Igår kväll kunde jag inte ens börja ladda filmerna en stund, sedan övergick det till att det var sjukt långsamt (sitter på 100/100). Nu har jag dock inga problem längre, inte heller med videon med de vackra damerna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

på tal om att vara tjock, igår diskuterade vi hur mycket pengar man skulle vilja ha för att vara tjock.

 

regler:

du får 1år på dig att gå upp 50% från din vikt idag, sedan måste du hålla den vikten i 1år. får inte ha lägre kroppsfett% än idag.

 

hur mycket vill ni ha för att göra det? 15Mkr är mitt pris kom jag fram till. men hade jag varit fattig student innan pokern hade jag nog gjort det för 4Mkr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

på tal om att vara tjock, igår diskuterade vi hur mycket pengar man skulle vilja ha för att vara tjock.

 

regler:

du får 1år på dig att gå upp 50% från din vikt idag, sedan måste du hålla den vikten i 1år. får inte ha lägre kroppsfett% än idag.

 

hur mycket vill ni ha för att göra det? 15Mkr är mitt pris kom jag fram till. men hade jag varit fattig student innan pokern hade jag nog gjort det för 4Mkr.

 

Skulle man ens klara det? Jag har leget på matchvikt +/- 2-3 kilo senaste fem åren.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...